На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
136 267.32 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться на очікувану вартість. При ненадходженні коштів Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-27-009865-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 136 267.32 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | Відповідно до ст.15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система. На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (із змінами і доповненнями, внесеними рішеннями Ради суддів України), затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду. Відповідно до Положення, автоматизована система документообігу суду - сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів, що входять до складу Єдиної судової інформаційної системи (далі - ЄСІС), та забезпечують виконання завдань, визначених Положенням, в тому числі таких як: - функціонування документообігу суду та органів системи правосуддя; обмін інформацією між ними та з іншими органами державної влади; обмін з єдиною централізованою базою даних судової влади; оприлюднення інформації за допомогою офіційного веб-порталу Судової влади України; - захист інформації від несанкціонованого доступу, тощо. Підпунктом 5 п. 1 Розділу II Положення адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі - ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі - ЄСІТС) визначено Державне підприємство «Інформаційні судові системи». Для функціонування автоматизованої системи документообігу та інших підсистем адміністратор (ДП «Інформаційні судові системи») здійснює: - технічний супровід та підтримку працездатності АСДС та інших підсистем в цілому, згідно з вимогами Положення; - створення, вдосконалення та супроводження АСДС та інших підсистем; адміністрування централізованих ресурсів судів та органів системи правосуддя, надання до них доступу; - забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних; - координацію і супроводження створення комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи в органах, що використовують АСДС та інші підсистеми, як складову інформаційно-телекомунікаційної системи; - затвердження єдиної політики безпеки використання АСДС, обов’язкових до застосування цими органами; - підтримку сервісу обміну обліково-статистичними та реєстраційно- контрольними картками, електронними документами суду, органу системи правосуддя з ЦБД у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором; - виконання цих та інших функцій, передбачених Положенням та взятими на себе договірними зобов’язаннями. Відповідно до вимог Положення «Технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів...». Протягом останніх років Державним підприємством «Інформаційні судові системи» в місцевих загальних судах здійснюється: підтримка працездатності локальних обчислювальних мереж (перепроектовується за необхідністю існуюча ієрархічної кабельної системи, що включає в себе всі необхідні пасивні та активні компоненти для створення середовища передачі інформації за технологією Ethernet з пропускною здатністю 100 Mbit/сек; налагоджуються мережеві інтерфейси та правила комутації пакетів для робочих станцій, серверів та іншого мережевого обладнання з метою здійснення надійного та безпечного обміну інформацією в локальній обчислювальній мережі); супроводження підключення до всесвітньої мережі Інтернет та підтримується доступ до всесвітньої мережі Інтернет шляхом отримання Замовником доступу до глобальної інформаційної системи з використанням технологій ADSL, Ethernet, Fiber Optic Channel; підтримка працездатності маршрутизаторів створення резервних копій системних налаштувань та відновлення після збоїв, оновлення внутрішнього ПЗ. структури комутаторів за наявності мережевого кластеру. забезпечення поштовими скриньками працівників судів за допомогою поштових локальних та глобалних серверів; підтримка працездатності логічної структури обміну даними за допомогою віртуальної приватної захищеної мережі (VPN). підтримка працездатності єдиної мережі передачі даних абонентів з використанням кодованих віртуальних каналів Здійснення моніторингу працездатності та збору статистичних показників активного мережевого обладнання за допомогою спеціалізованої системи моніторингу, налаштування та підтримка її працездатності (проведення віддаленої діагностики серверних систем, у разі необхідності оптимізації роботи у відповідності до технічних характеристик для забезпечення надійної та ефективної роботи; забезпечення необхідних технічних заходів для виявленні комп’ютерних вірусів з метою їх ліквідації; забезпечення моніторингу технічної працездатності в суді відповідного серверного обладнання, комутуючого обладнання локальних обчислювальних мереж, маршрутизаторів та модемів підключених до мережі Інтернет; забезпечення моніторингу використання співробітниками суду доступу до мережі Інтернет); адміністрування баз даних та забезпечення обміну інформацією між центральної базою даних та локальними базами даних (зберігання та підтримка в актуальному стані баз даних; захист баз даних від знищення, пошкодження або несанкціонованого доступу; забезпечення надсилання судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень); послуги технічної підтримки (консультаційна підтримка; поточне адміністрування мережевого обладнання; поточне адміністрування серверного обладнання (контролери домену, поштові сервери, сервер автоматизованої системи документообігу). З метою належного функціонування ЄСІС на виконання вимог чинного законодавства з питань технічного захисту інформації, договірної документації Державним підприємством «Інформаційні судові системи» надане Замовнику обладнання для забезпечення програмно-технічної платформи обробки даних. У концепції побудови ЄСІТС визначені структура, організація та принципи побудови ЄСІТС з використанням сучасних програмно-технічних засобів. Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів», процесуального законодавства України ЄСІТС має забезпечити: ведення електронного діловодства, в тому числі рух електронних документів у межах відповідних органів та установ та між ними, реєстрацію вхідних і вихідних документів та етапів їх руху; централізоване захищене зберігання судових справ, процесуальних, інших документів та інформації в єдиній базі даних; захищене зберігання, автоматизовану аналітичну і статистичну обробку інформації; збереження судових справ та інших документів в електронному архіві; обмін документами та інформацією (надсилання та отримання документів та інформації, спільна робота з документами) в електронній формі між судами, іншими органами системи правосуддя, учасниками судового процесу, а також проведення відеоконференції в режимі реального часу; автоматизацію роботи судів, органів та установ системи правосуддя, в тому числі, автоматизоване формування в режимі реального часу основних аналітичних показників діяльності; автоматизацію процесів ведення бухгалтерського, статистичного, кадрового обліку, формування та консолідації фінансової, статистичної та управлінської звітності; автоматизацію процесів планування та виконання бюджетів; формування і ведення суддівського досьє (досьє кандидата на посаду судді) в електронній формі; віддалений доступ користувачів ЄСІТС до будь-якої інформації, що в ній зберігається, в електронній формі відповідно до диференційованих прав доступу; визначення судді (судді-доповідача) для розгляду конкретної справи у порядку, визначеному процесуальним законом; визначення присяжних для судового розгляду з числа осіб, які внесені до списку присяжних; відбір кандидатури арбітражного керуючого у справах про банкрутство; розподіл справ у Вищій кваліфікаційній комісії суддів України, Вищій раді правосуддя, їх органах; аудіо- та відеофіксацію судових засідань, засідань Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Вищої ради правосуддя, її органів, їх транслювання в мережі Інтернет у порядку, визначеному законом; - ведення Єдиного державного реєстру судових рішень; ведення Єдиного державного реєстру виконавчих документів; функціонування офіційного веб-порталу судової влади України, веб-сайтів Вищої ради правосуддя та Вищої кваліфікаційної комісії суддів України; функціонування єдиного контакт-центру для управління запитами, іншими зверненнями; можливість автоматизованої взаємодії ЄСІТС з іншими автоматизованими, інформаційними, інформаційно-телекомунікаційними системами органів та установ системи правосуддя, органів правопорядку, Міністерства юстиції України та підпорядкованих йому органів та установ; можливість учасникам справи брати участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції. ЄСІТС є централізованою системою з гібридною розподіленою архітектурою. Особливістю цієї архітектури є розмежування відкритого та захищеного середовищ, а також, наявність територіально розподілених підсистем, які взаємодіють з центральною системою через інформаційну шину обміну даними та забезпечують автономне функціонування автоматизованих систем у територіально віддалених судах та органах і установах системи правосуддя при аварійних збоях в каналах зв’язку. Крім того, на виконання вимог Указу Президента України «Про стратегію реформування судоустрою, судочинства та суміжних правових інститутів на 2015-2016 роки» та Концепції оптимізації інфраструктури забезпечення органів судової влади, схваленої Радою з питань судової реформи 28 грудня 2015 року, з метою забезпечення реалізації Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» у частині створення та належного функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи Наказом ДСА України «Про забезпечення створення і функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи» від 07.11.2019 № 1096 Підприємство визначено Адміністратором ЄСІТС. Для забезпечення безперебійної роботи судової системи будь-яка система електронного суду повинна тісно інтегруватися з інформаційною системою, вже існуючою у судах України. На сьогоднішній день Підприємством напрацьовано унікальний досвід щодо обробки значних масивів даних, розробки форматів та протоколів обміну даними у електронному вигляді, реалізації та впровадження центральних серверів обміну повідомленнями та відповідних електронних сервісів, створення відповідних інтерфейсів користувача та вирішення технічних та організаційних питань у національному масштабі. Тому слід звернути увагу, що, використовуючи надбаний досвід та технології, Підприємство має можливість створити таку інтеграцію, не порушуючи налагоджених виробничих процесів у судах. Таким чином, можна зробити висновок про те, що ДП «Інформаційні судові системи» є первинним постачальником послуг засобами автоматизованої системи документообігу суду, крім цього, Підприємством реалізовано повний набір механізмів, що забезпечує надання зазначених послуг. Застосування переговірної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС скоріш за все унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системи. Також використання іншого програмного продукту може привести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток у разі: 2) якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: - предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання; - укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу; - відсутність конкуренції з технічних причин; - існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності; - укладення договору з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу. Відсутність конкуренції - це відсутність змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями,покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Таке визначення випливає з поняття «конкуренція» визначеному Законом України «Про захист економічної конкуренції». Конкуренція може бути відсутня у випадку неможливості отримання рівноцінної послуги чи товару, що зумовлено рядом факторів, як то застосування специфічної технології, використання прав інтелектуальної власності тощо. Враховуючи викладене, запланована закупівля характеризується саме відсутністю конкурентоспроможних пропозицій як з технічних причин, так і з причин необхідності захисту прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення. Документами, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, можуть вважитися Накази ДСА від 07.11.2019 № 1096, від 28.02.2020 № 99, від 28.02.3030 № 99 та від 31.03.2020 №149, рішення Ради суддів України від 26.11.2010 № 30; Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 44023. Крім цього, надання зазначених послуг іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговувані є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг. |
Дата останніх змін | 8 грудня, 14:51 |
---|
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням код за ДК 021:2015 72260000-5 (послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах Київської області)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Державний бюджет України, КЕКВ 2240
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26268119 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 58 б |
Ім'я |
Ольга Горностай |
Телефон | +380442340500 |
Ел. пошта | voitenko@ko.court.gov.ua |