На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку 1 до Документації. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій зазначена в документації. Питома вага критеріїв не передбачається.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Згідно пункту 1 та Додатка 1 до Документації про проведення спрощеної закупівлі Учасником надано інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (файл «Техн_чн_ вимоги.pdf»). При детальному розгляді документів виявлено, що при заповненні текстової частини та Таблиці 1 у стовпчику «Кількість осіб» по позиціям 1-3 Переліку послуг (напрямку підготовки) зазначена невірна кількість осіб. Замовником встановлено вимогу щодо навчання персоналу у кількості 15 (п’ятнадцяти) фахівців плавскладу суден, а Учасником зазначено 14 (чотирнадцять) осіб. Отже, Замовник не може врахувати надану інформацію, як підтвердження надання Послуги за предметом закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Згідно пункту 1 та Додатка 1 до Документації про проведення спрощеної закупівлі Учасником надано інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (файл «Техн_чн_ вимоги.pdf»). При детальному розгляді документів виявлено, що при заповненні текстової частини та Таблиці 1 у стовпчику «Кількість осіб» по позиціям 1-3 Переліку послуг (напрямку підготовки) зазначена невірна кількість осіб. Замовником встановлено вимогу щодо навчання персоналу у кількості 15 (п’ятнадцяти) фахівців плавскладу суден, а Учасником зазначено 14 (чотирнадцять) осіб. Отже, Замовник не може врахувати надану інформацію, як підтвердження надання Послуги за предметом закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 37596294 |
---|---|
Поштова адреса | 68601, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Кулікова 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Коваленко Микола Сергійович |
Телефон | +380984929731 |
Ел. пошта | info@alfa-training.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-01-000112-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 200 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 7 грудня, 15:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 грудня, 23:59 |
Дата останніх змін | 18 грудня, 00:02 |
Послуги з навчання персоналу1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80511000-9, Послуги з навчання персоналу |
Оплата по даному Договору проводиться за фактично надані обсяги послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акта наданих послуг (Акта виконаних робіт) на підставі рахунку (рахунку-фактури) Виконавця, але не більше ціни за кожну окремо надану послугу
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728533 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4 |
Ім'я |
Гордієнко Олена Василівна (Hordiienko Olena ) |
Телефон | 0552481488 |
Ел. пошта | smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua |