На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
59 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Джерело фінансування кошти обласного та районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Учасник у складі своєї пропозиції не надав замовнику документи в повному обсязі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник у складі своєї пропозиції не надав замовнику документи в повному обсязі
Код ЄДРПОУ | 2688621536 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 61052, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 23/25, квартира 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Давіскіба Ігор |
Телефон | +380633505843 |
Ел. пошта | DAV_73@UKR.NET |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
На виконання вимоги Замовника у разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, з гарантійними строками та в терміни, які визначені в оголошені. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал авторизованого листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі. Учасником даної процедури було надано лист №31 від 01 лютого 2020 року проте що ПП «Медлайн» є виробником лабораторних меблів та підтверджує, що Фізична особа - підприємець Кутенкова Ольга Олександрівна відповідає всім кваліфікаційним вимогам та уповноважена представляти продукцію ПП «Медлайн», але в даному листі не було перерахованого товару, що є предметом закупівлі. Також в даному листі ПП «Медлайн» підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у відповідній кількості , якості, з відповідним терміном придатності, та у відповідні терміни визначені тендерною документацією, так як лист виданий від 01.02.2020 року ПП «Медлайн» не міг передбачити кількість та термін доставки товару .
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
На виконання вимоги Замовника у разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, з гарантійними строками та в терміни, які визначені в оголошені. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал авторизованого листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі. Учасником даної процедури було надано лист №31 від 01 лютого 2020 року проте що ПП «Медлайн» є виробником лабораторних меблів та підтверджує, що Фізична особа - підприємець Кутенкова Ольга Олександрівна відповідає всім кваліфікаційним вимогам та уповноважена представляти продукцію ПП «Медлайн», але в даному листі не було перерахованого товару, що є предметом закупівлі. Також в даному листі ПП «Медлайн» підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у відповідній кількості , якості, з відповідним терміном придатності, та у відповідні терміни визначені тендерною документацією, так як лист виданий від 01.02.2020 року ПП «Медлайн» не міг передбачити кількість та термін доставки товару .
Код ЄДРПОУ | 2974300628 |
---|---|
Поштова адреса | 49087, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Калинова 64/191 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кутенкова Ольга Олександрівна |
Телефон | +380675265812 |
Ел. пошта | kutmary@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-04-003399-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 59 900.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 299.50 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 10 грудня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 грудня, 23:59 |
Дата останніх змін | 24 грудня, 00:02 |
Аукціон |
17 грудня, 11:25 Переглянути |
Початок аукціону: | 17 грудня, 11:04 |
Стелаж виробничий4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 24.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Стіл виробничий( з полицею)1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 24.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
ванна мийна5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Джерело фінансування кошти обласного та районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145518 |
Поштова адреса | 39500, Україна, Полтавська область, КАРЛІВКА, вул. Полтавський шлях 85 |
Ім'я |
Шовкова Світлана Броніславівна |
Телефон | 0534623440 |
Ел. пошта | karrn@adm-pl.gov.ua |