На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
100 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Комунальна установа «Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти». 2. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади (п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 39002073. 4. Місцезнаходження замовника: 74300, Херсонська область, Бериславський район, м. Берислав, вул. Травня, 213. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Воєвода Галина Михайлівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Комунальної установи «Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти», 74300, Херсонська область, Бериславський район, м. Берислав, вул. Травня, 213, телефон 0554676275, e-mail: osvita.berislav20@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Комплект жалюзі вертикальних віконних, 260 кв.м. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (Комплект жалюзі вертикальних віконних, 260 кв.м). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: № Назва закладу Адреса закладу 1 Бериславський ОЗПЗСО Херсонська обл., м. Берислав, вул 1 Травня,266 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 22.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету України, місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «11» грудня 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «15» грудня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 26. Примітки: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2800303143 |
---|---|
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, місто Біла Церква, вулиця Олеся Гончара 8, кв.6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гарнага Оксана Вікторівна |
Телефон | +380673170684 |
Ел. пошта | garnaga.ok@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3347106335 |
---|---|
Поштова адреса | 74300, Україна, Херсонська область, Берислав, вул. Луначарського, 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гамалєй Артем Михайлович |
Телефон | +380503156670 |
Ел. пошта | oknaplus777@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-07-003453-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 грудня, 16:42 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 грудня, 08:00 |
Дата останніх змін | 24 грудня, 14:06 |
Аукціон |
18 грудня, 12:01 Переглянути |
Комплект жалюзі вертикальних віконних, 260 кв.м1 штука Адреса поставки: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня,266 Строк: до 31.12.2020 16:42 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39510000-0, Вироби домашнього текстилю |
Документи предмета |
|
---|
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КУ Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39002073 |
Поштова адреса | 74300, Україна, Херсонська область, місто Берислав, вул. 1 Травня, 213 |
Ім'я |
Воєвода Галина Михайлівна ( ) |
Телефон | +380554675970 |
Ел. пошта | osvita.berislav20@gmail.com |