На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Активний
Опис закупівлі: облік заробітної плати-забезпечення розрахунку заробітної плати працівників з урахуванням їх роботи та необхідними вихідними формами, розрахунок планового навантаження (тарифікація), форма 1ДФ, п'ятий ордер, переведення заробітної плати на картки, зведений реєстр листів тимчасової непрацездатності, персоніфікований облік, інформація щодо фактичних видатків по заробітній платі працівників освіти (структура заробітної плати), звіт з праці, інша звітність, передбачена чинним законодавством України, імпорт необхідних даних в інші програмні модулі; облік оборотних та необоротних активів-забезпечення обліку надходження та списання матеріальних і нематеріальних активів та запасів, введення нормативно-довідкової інформації, розрахунок амортизації, відображення результатів інвентаризації, надання звітів за визначений період (місяць, квартал, півріччя, рік); інформаційно-технологічне супроводження задач-своєчасне забезпечення, пов'язане зі змінами законодавства або зі змінами функціональних можливостей програмного модуля, роз'яснення коректної роботи в програмних модулях, допомога користувачам у отриманні вірних результатів.
Ідентифікаційний номер | UA-2017-03-15-001489-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 20 592.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 9 листопада, 16:08 |
---|
Обслуговування програмного забезпечення12 послуга Адреса поставки: 03134, Україна, Київська область, Київ, вул. Симиренка 5-Б Строк: до 29.12.2017 00:00 Код ДК 021:2015: 72261000-2, Послуги з обслуговування програмного забезпечення Код ДК 016:2010: 62.02.2, Послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення |
Назва організації | Дитячо-юнацька спортивна школа № 2 міста Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22878252 |
Поштова адреса | 03134, Україна, Київська область, Київ, Симиренка 5-б |
Ім'я |
Омеляшко Надія Дмитрівна |
Телефон | 038044029203 |
Ел. пошта | 22878252@ukr.net |