На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вимоги до виконавця: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП груп 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника і торгової марки витратних матеріалів. 4. Розрахунок за надані послуги здійснюється за підсумками місяця на підставі акту наданих послуг протягом 30 календарних днів з дати його підписання. 5. Заправка, ремонт та перевірка картриджів виконується фахівцем виконавця за адресою: вул. Кирилівська, 113, м. Київ. Докладні вимоги до виконавця викладені в окремому файлі.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39437061 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 03115, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 136, кімната 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Запоріжська Юлія Юріївна |
Телефон | +30932306999 |
Ел. пошта | yulia@empire-service.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-15-005526-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 16 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 200.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 грудня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 24 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 5 січня, 09:28 |
Послуги заправки кольорових картриджів для принтерів Xerox Phaser 6130 і Samsung SL-C430W32 штука Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кирилівська, 113 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313000-2, Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21606480 |
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул. Кирилівська, 113 |
Ім'я |
Загоровський Андрій Володимирович |
Телефон | 380444682868 |
Ел. пошта | kyivexp@gmail.com |