На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 850 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонтування нсз, б «Сі Ант» 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ремонтна база Виконавця (Регіони України). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 65 (шістдесят п’яти) календарних днів протягом 2021 року з дати підписання «Акту про приймання судна в ремонт». 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 850 000,00 грн. без ПДВ / 5 820 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.01.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: - протягом 10 банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття судна в ремонт на підставі наданого рахунку Замовник проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуги, за умови виконання Виконавцем п. 5.1.1 Договору. - остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: протягом 25 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку, за умови виконання п. 7.3.16 Договору, здійснюється оплата 80% суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 5.1 Договору. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 18.01.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що А) Учасник не виконав в повному обсязі вимоги ч. 4 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД), а саме: - учасником у складі його тендерної пропозиції було надано «Технічні вимоги», але вони були надані не у редакції згідно Додатку 5 до ТД, а саме: відсутні п. 3.4-п.4.3.4, що є порушенням вимог ч. 4 Розділу І Додатку 2 до ТД. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ" по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з ремонтування нсз, б 'Сі Ант' за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги - відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства (на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що А) Учасник не виконав в повному обсязі вимоги ч. 4 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД), а саме: - учасником у складі його тендерної пропозиції було надано «Технічні вимоги», але вони були надані не у редакції згідно Додатку 5 до ТД, а саме: відсутні п. 3.4-п.4.3.4, що є порушенням вимог ч. 4 Розділу І Додатку 2 до ТД. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ" по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з ремонтування нсз, б 'Сі Ант' за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги - відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства (на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Код ЄДРПОУ | 40463220 |
---|---|
Поштова адреса | 67550, Україна, Одеська область, селище міського типу Нові Білярі, ВУЛИЦЯ ЛИМАННА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Natalia E |
Телефон | +380444444444 |
Ел. пошта | eroshina1999@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40443309 |
---|---|
Поштова адреса | 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Проспект Центральний, 73, гост. Україна, офіс 101 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Петриков Олексій Миколайович |
Телефон | +380633294578 |
Ел. пошта | morremservice@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41738536 |
---|---|
Поштова адреса | 65045, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА АРНАУТСЬКА, будинок 76, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Валерійович Булатов |
Телефон | +380974477049 |
Ел. пошта | marin.servis.2017@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42806051 |
---|---|
Поштова адреса | 67821, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, село Сухий Лиман, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Елена Назарова |
Телефон | +380960027611 |
Ел. пошта | alfamarin.od@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30545563 |
---|---|
Поштова адреса | 65003, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Отамана Головатого, будинок № 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Веретеннік Олександр Михайлович |
Телефон | +380487430241 |
Ел. пошта | shrep@te.net.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-15-003255-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 850 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 24 250.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 8 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 січня, 15:00 |
Дата останніх змін | 3 березня, 10:40 |
Аукціон |
9 лютого, 14:41 Переглянути |
Послуги з ремонтування нсз, б "Сі Ант"Repair services for oil and garbage recovery ship, tug «SEA ANT»1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50241100-7, Послуги з ремонту суден |
Протягом 10 банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття судна в ремонт на підставі наданого рахунку Замовник проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуги, за умови виконання Виконавцем п. 5.1.1 Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: протягом 25 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку, за умови виконання п. 7.3.16 Договору, здійснюється оплата 80% суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 5.1 Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 80.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Круль Марина Васильевна (Moshun Nataliia Volodymyrivna) |
Телефон | 0487381766 |
Ел. пошта | Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |