На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
459 634.35 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 13304598 |
---|---|
Поштова адреса | 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська 14Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мудраченко Віктор Григорович |
Телефон | 380504611387,380504611338 |
Ел. пошта | avc@vinnitsa.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 13327582 |
---|---|
Поштова адреса | 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Космонавтів, буд. 14, кв. 85 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Сидорчук |
Телефон | +380432504445 |
Ел. пошта | info@vnpc.com.ua |
Скасовано
7 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 7 лютого, 00:03
Опис
Керуючись пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону члени тендерного комітету, прийняли рішення відмінити торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-18-016150-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 459 634.35 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 596.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 1 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 січня, 17:00 |
Дата останніх змін | 7 лютого, 00:03 |
Аукціон |
12 січня, 15:46 Переглянути |
Початок аукціону: | 12 січня, 15:25 |
Модуль мультиплексора центральний CME61 штука Адреса поставки: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32420000-3, Мережеве обладнання |
Підсистема (шафа) електроживлення15 штука Адреса поставки: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32420000-3, Мережеве обладнання |
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Усі документи, що готуються замовником викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Ця вимога не стосується документів, що подаються на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою. Документи пропозиції, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Порохнавець Оксана Михайлівна |
Телефон | 0322261980 |
Ел. пошта | elzakup.nh@railway.lviv.ua |