На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 980.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Бланки (медичн карти наркологічного профогляду Ф-145 А-5 2 ст.-2000 шт.; протоколи обовязкових психіатричних проф.оглядів Ф-122-1/0 А-5 2 ст.-2000 шт.; висновки щодо вживання психоактивної речовини (дод.3) А-5 1 ст.-500 шт.; журнали реєстрації ультразвукових досліджень Ф 048/о (150 арк.)-4 шт.; журнали запису висновків ЛКК Ф 035/0(150 арк.)- 4 шт.; протоколи УЗД житовидної залози А5, 1 ст.-1000 шт.; протоколи УЗД органів малого тазу А5, 2 ст.-2000 шт.; протоколи УЗД молочної залози А5, 1 ст.-500 шт.; вкладні листи до меню А5, 1 ст.-500 шт.; вимоги на видачу продуктів харчування зі складу А5, 2 ст.-1000 шт.; відомості відпуску раціонів харчування А5, 1 ст.-500 шт.; роздавальні відомості А 5-2000 шт.; відомості на видачу хліба 1/4 А4 1ст.-1000 шт.; порційні вимоги 1/4 А4.-1000 шт.; листки обліку руху хворих Ф№007/о А5 2 ст.-2000 шт.; меню-розкладки А4 1 ст.-800 шт.; мед.карти стаціонарного хворого Ф-003/о А3 2 ст.-1000 шт.; щоденники А4 2х ст.-1000 шт.; записи лікаря приймального відділення А 3 2х ст.-1000 шт.; результати обстежень А 3 2х ст.-1000 шт.; температурні листки Ф №004/о А4 2 ст.-1000 шт.; листки лікарських призначень Ф 003-4/о А 4 2 ст.-1000 шт.; Інформовані добровільні згоди на проведення діагностики, лікування А 5, 2 ст.-2000 шт.; карти пацієнта, який вибув із стаціонару А 5 2 ст.-1500 шт.; ліки, отримані за рахунок лікарні,реєстри 1/3 А4 1 ст.-1000 шт.; журнали запису оперативних втручань у стаціонарі Ф№ 008/0 (150 арк.)-5 шт.; карти спостереження А5 1 ст.-1000 шт.; лікарське свідоцтво про смерть А 4 2х ст. Ф 106/о-400 шт.; бланки (форми первинної облікової документації) А5 1 ст.-1000 шт.; бланки (форми первинної облікової документації) А5 2 ст.-1000 шт.; бланки (форми первинної облікової документації) А4 2 ст.-4000 шт.; бланки (форми первинної облікової документації) А4 1 ст.-3000 шт.; бланки (форми первинної облікової документації) А3 1 ст.-1000 шт.; журнали для реєстрації (100 арк.)-15 шт.; журнали реєстраційні (150 арк.)-15 шт.)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-21-000391-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 980.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 21 грудня, 08:47 |
---|
Бланки (медичн карти наркологічного профогляду Ф-145 А-5 2 ст.; протоколи обовязкових психіатричних проф.оглядів Ф-122-1/0 А-5 2 ст.; висновки щодо вживання психоактивної речовини (дод.3) А-5 1 ст.; журнали реєстрації ультразвукових досліджень Ф 048/о (150 арк.); журнали запису висновків ЛКК Ф 035/0(150 арк.); протоколи УЗД житовидної залози А5, 1 ст.; протоколи УЗД органів малого тазу А5, 2 ст.; протоколи УЗД молочної залози А5, 1 ст.; вкладні листи до меню А5, 1 ст.; вимоги на видачу продуктів харчування зі складу А5, 2 ст.; відомості відпуску раціонів харчування А5, 1 ст.; роздавальні відомості А 5; відомості на видачу хліба 1/4 А4 1ст.; порційні вимоги 1/4 А4.; листки обліку руху хворих Ф№007/о А5 2 ст.; меню-розкладки А4 1 ст.; мед.карти стаціонарного хворого Ф-003/о А3 2 ст.; щоденники А4 2х ст.; записи лікаря приймального відділення А 3 2х ст.; результати обстежень А 3 2х ст.; температурні листки Ф №004/о А4 2 ст.; листки лікарських призначень Ф 003-4/о А 4 2 ст.; Інформовані добровільні згоди на проведення діагностики, лікування А 5, 2 ст.; карти пацієнта, який вибув із стаціонару А 5 2 ст.; ліки, отримані за рахунок лікарні,реєстри 1/3 А4 1 ст.; журнали запису оперативних втручань у стаціонарі Ф№ 008/0 (150 арк.); карти спостереження А5 1 ст.; лікарське свідоцтво про смерть А 4 2х ст. Ф 106/о; бланки (форми первинної облікової документації) А5 1 ст.; бланки (форми первинної облікової документації) А5 2 ст.; бланки (форми первинної облікової документації) А4 2 ст.; бланки (форми первинної облікової документації) А4 1 ст.; бланки (форми первинної облікової документації) А3 1 ст.; журнали для реєстрації (100 арк.); журнали реєстраційні (150 арк.))37743 штука Адреса поставки: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Лохвицька, 1 Строк: до 24.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька центральна районна лікарня" Гадяцької районної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999218 |
Поштова адреса | 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1 |
Ім'я |
Ніна Іванівна Сліпченко |
Телефон | +380535420615 |
Ел. пошта | gad_crl@ukr.net |