На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування Замовника: Ювілейна сільська рада. 2. Місцезнаходження Замовника: 75126, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Ювілейне, вулиця Соборна, будинок 17. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 26555899. 4. Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Чиркіна Наталія Олександрівна, спеціаліст І категорії з бухгалтерського обліку та фінансової звітності, заступник голови тендерного комітету Ювілейної сільської ради, 0992852476, E-mail: uvilrada@ukr.net, 75126, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Ювілейне, вулиця Соборна, будинок 17. 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 80 385 кВт/год. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 1) 75126, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Ювілейне, вулиця Соборна, будинок 17; 2) 75124, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Подо Калинівка, вулиця Вишнева, будинок 26; 3) 75123, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Щасливе, вулиця Центральна, будинок, 15; 4) 75120; Херсонська обл., Олешківський р-н, смт. Нова Маячка, вулиця Соборна 119. Вуличне освітлення: 1) 75125, Херсонська обл., Олешківський р-н, с. Стара Маячка: вулиці: Центральна, Олешківська, Поштова; 2) 75124, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Подо Калинівка: вулиці: Самойлова, Шкільна, Вишнева, Жовтнева, Центральна, Лесі Українки. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 225 078,00 грн. (двісті двадцять п’ять тисяч сімдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.01.2021 р. 14. Умови оплати: Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ---. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ----. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 24. Примітки:
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-22-001127-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 225 078.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 250.78 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 7 січня, 00:00 |
Електрична енергія80385 кіловат-година Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 10:32 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Ювілейна сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26555899 |
Поштова адреса | 75126, Україна, Херсонська область, селище Ювілейне, вул, Соборна 17 |
Ім'я |
Помазан Наталія Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380554256345 |
Ел. пошта | uvilrada@ukr.net |