На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
33 500.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-23-006002-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 33 500.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 23 грудня, 11:15 |
---|
послуги зі встановлення обладнання системи контролю доступу2 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 24.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51220000-0, Послуги зі встановлення контрольного обладнання |
Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником на підставі Акту здачі-приймання наданих послуг далі – Акт), шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання Акту за наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника. Відповідно до частини першої ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування чи виникненням інших обставин, незалежних від волі Замовника, розрахунок за послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування за призначенням на свій рахунок чи закінчення дії обставин, які виникли поза волею Замовника, штрафні санкції у цьому випадку до Замовника не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43143746 |
Поштова адреса | 93401, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 72 |
Ім'я |
Денис Юров |
Телефон | +380633797017 |
Ел. пошта | lg.mtz@tax.gov.ua |