На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
431 892.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЮРСОФТ" відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЮРСОФТ" відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Код ЄДРПОУ | 33156020 |
---|---|
Поштова адреса | 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська, 30, к. 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Хмарський Юрій Іванович |
Телефон | +380504623565 |
Ел. пошта | yuriy@yursoft.kiev.ua |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ФОРТ СОФТ" відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», так як учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ФОРТ СОФТ" відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», так як учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 37293010 |
---|---|
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Боднарчук Ірина Юр'ївна |
Телефон | +380443338268 |
Ел. пошта | info@fortsoft.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-23-019126-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 431 892.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 318.92 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 8 637.00 UAH |
Період уточнень | до 12 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 січня, 18:00 |
Дата останніх змін | 15 лютого, 00:04 |
Аукціон |
25 січня, 11:54 Переглянути |
Початок аукціону: | 25 січня, 11:33 |
72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Програмна продукція AutoCAD (або еквівалент)30 одиниця Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, Cимона Петлюри, 25 або 27 Строк: до 05.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Оплата за Договором здійснюється з частковою попередньою оплатою (Аванс) та подальшою оплатою в порядку, визначеному Договором. Розмір Авансу становить 50% відсотків від ціни Договору. Покупець перераховує Постачальнику Аванс протягом п’ятнадцяти календарних днів з дати надання Постачальником (після набрання Договором чинності) Рахунку. Остаточна оплата здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати передачі Постачальником ПП, що засвідчено підписаним Сторонами Актом приймання- передачі ПП (далі – Акт) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Оплата за Договором здійснюється з частковою попередньою оплатою (Аванс) та подальшою оплатою в порядку, визначеному Договором. Розмір Авансу становить 50% відсотків від ціни Договору. Покупець перераховує Постачальнику Аванс протягом п’ятнадцяти календарних днів з дати надання Постачальником (після набрання Договором чинності) Рахунку. Остаточна оплата здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати передачі Постачальником ПП, що засвідчено підписаним Сторонами Актом приймання- передачі ПП (далі – Акт) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Повна назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Чорна Валентина Василівна |
Телефон | 442491236 |
Ел. пошта | CHORNA.VV@UA.ENERGY |