На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
242 880.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Скасовано
8 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 8 січня, 00:04
Опис
Під час оприлюднення оголошення про проведення закупівлі UA-2020-12-23-019719-c по предмету закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування) помилково було зазначено очікувану вартість закупівлі з ПДВ, але згідно постанови Кабінету міністрів України № 116 від 2 лютого 2011 р. «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», до вартості закупівлі даних послуг ПДВ не враховується.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-23-019719-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 242 880.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 214.40 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 січня, 00:04 |
Початок аукціону: | 11 січня, 11:48 |
Послуги з організації гарячого харчування учнів для Рахинянського НВК1 послуга Адреса поставки: 77514, Україна, Івано-Франківська область, с. Рахиня, вул. Шевченка, 10 Строк: до 31.12.2021 16:56 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55523100-3, Послуги з організації шкільного харчування |
Замовник здійснює оплату Виконавцю у наступному місяці за звітним щомісячно, не пізніше п’яти банківських днів з дня поступлення коштів на розрахунковий рахунок Замовника, на підставі звіту за місяць, завіреного печаткою директора навчального закладу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Долинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43314923 |
Поштова адреса | 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, пр. Незалежності,12 |
Ім'я |
Бубенко Віра Михайлівна ( ) |
Телефон | +380347728093 |
Ел. пошта | tender_osvitamr@ukr.net |