На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
32 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 3 частини 7 статті 3 вказується, що придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із розірванням договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендеру, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Підставою для здійснення такої закупівлі є дострокове розірвання Договору про закупівлю товарів №39 від 16.10.2020 року (далі – Договір) з вини постачальника у зв’язку з істотним порушенням умов договору від 11.12.2020 року. Доведеною виною учасника є листи, відправлені Відділом освіти Новомиргородської РДА до ТОВ «ВКП «ТЕРМА» заявка від 05.11.2020 року з вихідним номером № 01-28/497/1 на відвантаження пелетів паливних з лушпиння соняшника в освітні установи відділу освіти згідно переліку та обсягів вказаних в заявці. Заявка була направлена у відповідності до вимог згідно укладеного Договору про закупівлю товарів №39 від 16.10.2020 року (далі – Договір), а саме, на офіційну електронну пошту та поштову адресу, що вказані в Розділі ХІІ Договору. Загальний обсяг недовезеного товару станом на 05.11.2020 року становив 40,720 тон. Однак, станом на 26.11.2020 року, не виконало заявку щодо постачання решти товару в термін 5-ти календарних днів. Документального підтвердження щодо неможливості виконання договірних зобов’язань згідно Договору, станом на 26.11.2020 року до відділу освіти Новомиргородської РДА не надходило і відповідно, відділом освіти Новомиргородської РДА 26.11.2020 року було направлено лист електронною поштою, а також рекомендованим листом на адресу, вказану в Розділі ХІІ Договору за вихідним номером № 01-28/534/1 з повідомленням про розірвання Договору з вини постачальника на підставі положень укладеного Договору, а також норм цивільного та господарського законодавства, зокрема, в п. 6.3.3 Договору передбачається, що у разі неможливості виконати взяті на себе обов’язки по строкам, якості та кількості товару, який постачається, постачальник зобов’язаний повідомити замовника у строк, не пізніше ніж за 48 годин., а тому, згідно пункту 6.2.1. Договору, у разі невиконання зобов'язань Постачальником Замовник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це його за 14 календарних днів до розірвання. Строк 14 календарних днів згідно цивільного законодавства, вираховується з наступного дня, після надсилання повідомлення про розірвання договору, а тому, 11.12.2020 року відділ освіти Новомиргородської РДА достроково розриває Договір В пункті 2 частини 2 статті 651 Цивільного кодексу України, зазначається, що істотним є таке порушення стороною Договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Тому, Договір про закупівлю товарів №39 від 16.10.2020 року вважати таким, що достроково розірваний з вини постачальника у зв’язку з істотним порушенням умов договору від 11.12.2020 року. Ідентифікатор спрощеної закупівлі UA-2020-09-21-008288-b.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2896905238 |
---|---|
Поштова адреса | 25005, Україна, Кіровоградська область, місто Кіровоград, ВУЛИЦЯ МІЧУРІНА будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Постолатій Євген Володимирович |
Телефон | ++380661226477 |
Ел. пошта | kotlostm@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-23-004970-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 32 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 23 грудня, 22:42 |
---|
Пелети паливні з лушпиння соняшника12.8 тонна Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03110000-5, Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва |
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02144105 |
Поштова адреса | 26000, Україна, Кіровоградська область, Новомиргород, вулиця Соборності, будинок 112 |
Ім'я |
Карпенко Анна Сергіївна |
Телефон | 380685920510, |
Ел. пошта | osvita_buhgalteria@ukr.net |