На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
57 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-24-014496-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 57 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 576.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 31 грудня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 січня, 12:00 |
Дата останніх змін | 11 січня, 12:02 |
Послуги евакуатора16 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63712000-3, Послуги з обслуговування автомобільного транспорту |
Оплата наданих послуг, передбачених даним Договором, здійснюється Замовником у безготівковій формі у національній валюті України шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця відповідно отриманого рахунку-фактури не пізніше 20 банківських днів, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції, Код ЄДРПОУ закупівельника: 22046132. Місцезнаходження Закупівельника: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вітрука, 1.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22046132 |
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вітрука, 1 |
Ім'я |
Ольга Зозуля-Савіцька |
Телефон | +380506508925 |
Ел. пошта | zozulya-op@ukrposhta.ua |