На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
208 291.67 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-23-002662-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Ганчірки для прибирання». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
За результатами розгляду пропозиції учасника, на підставі висновку відповідального підрозділу ТОВСЛ-21-2608 від 28.01.2021 р. встановлено наступне: - учасником на вимогу п. 1 розділу І Додатку 2 до оголошення надана інформації, що складена за формою, яка наведена в Додатку 1 до оголошення, яка не відповідає вимогам замовника, а саме: 1) на вимогу замовника надати скан-копію/ї скриншоту (Print Screen) з інтернет ресурсу, де будуть зазначені характеристики товару та фото товару, що пропонується учасником за позиціями: № 1-2 (окремо за кожною позицією із зазначенням № позиції, за якою надається скриншот (Print Screen) з інтернет ресурсу, де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого для встановлення відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам оголошення, учасником надано скан-копія(ї) скриншоту (Print Screen) з інтернет ресурсу у вигляді загального документу, а не окремо за кожною позицією; 2) на вимогу замовника надати фото виробів та етикетки виробів, що пропонуються до постачання Учасником, учасником за позицією № 1 надано етикетку виробу частково, не у повному обсязі; 3) на вимогу замовника надати гарантійний лист від виробника або правовласника торгівельної марки щодо наявності необхідної кількості товару та можливість поставки в зазначений в договорі (Розділ 5 Умови поставки товарів) термін на всі позиції, учасником наданий гарантійний лист ТОВ «СЕРВІС ПРО» № 21 від 21.01.2021 р. Замовник звернувся листом від 27.01.2021 № ТОВВИХ-21-1070 до ТОВ "СЕРВІС ПРО" з проханням підтвердити згаданий гарантійний лист. Листом від 28.01.2021 № ТОВВХ-21-1607 ТОВ "СЕРВІС ПРО" заперечив надання учаснику такого гарантійного листа та повідомив про відсутність здійснення жодних поставок товарів учаснику. - учасником на вимогу п. 2.1.1 р. І Додатку 2 до оголошення не надано оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія аналогічного договору про виконання поставок/-ки Ганчірки для прибирання. Сканована копія договору, надана учасником у підтвердження відповідності вимогам до предмету закупівлі, не відповідає пункту 2.1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: - предметом договору є «продукты питания и другие товары народного потребления, наименование и ассортимент которых, устанавливаются в спецификации», що не відповідає предмету закупівлі Замовника; - учасником на вимогу п. 2.1.1 р. І Додатку 2 до оголошення надано сканована копія договору, яка не містить усіх додатків, які є невід’ємною частиною такого/-их договору ("приложение 1-4").
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду пропозиції учасника, на підставі висновку відповідального підрозділу ТОВСЛ-21-2608 від 28.01.2021 р. встановлено наступне: - учасником на вимогу п. 1 розділу І Додатку 2 до оголошення надана інформації, що складена за формою, яка наведена в Додатку 1 до оголошення, яка не відповідає вимогам замовника, а саме: 1) на вимогу замовника надати скан-копію/ї скриншоту (Print Screen) з інтернет ресурсу, де будуть зазначені характеристики товару та фото товару, що пропонується учасником за позиціями: № 1-2 (окремо за кожною позицією із зазначенням № позиції, за якою надається скриншот (Print Screen) з інтернет ресурсу, де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого для встановлення відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам оголошення, учасником надано скан-копія(ї) скриншоту (Print Screen) з інтернет ресурсу у вигляді загального документу, а не окремо за кожною позицією; 2) на вимогу замовника надати фото виробів та етикетки виробів, що пропонуються до постачання Учасником, учасником за позицією № 1 надано етикетку виробу частково, не у повному обсязі; 3) на вимогу замовника надати гарантійний лист від виробника або правовласника торгівельної марки щодо наявності необхідної кількості товару та можливість поставки в зазначений в договорі (Розділ 5 Умови поставки товарів) термін на всі позиції, учасником наданий гарантійний лист ТОВ «СЕРВІС ПРО» № 21 від 21.01.2021 р. Замовник звернувся листом від 27.01.2021 № ТОВВИХ-21-1070 до ТОВ "СЕРВІС ПРО" з проханням підтвердити згаданий гарантійний лист. Листом від 28.01.2021 № ТОВВХ-21-1607 ТОВ "СЕРВІС ПРО" заперечив надання учаснику такого гарантійного листа та повідомив про відсутність здійснення жодних поставок товарів учаснику. - учасником на вимогу п. 2.1.1 р. І Додатку 2 до оголошення не надано оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія аналогічного договору про виконання поставок/-ки Ганчірки для прибирання. Сканована копія договору, надана учасником у підтвердження відповідності вимогам до предмету закупівлі, не відповідає пункту 2.1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: - предметом договору є «продукты питания и другие товары народного потребления, наименование и ассортимент которых, устанавливаются в спецификации», що не відповідає предмету закупівлі Замовника; - учасником на вимогу п. 2.1.1 р. І Додатку 2 до оголошення надано сканована копія договору, яка не містить усіх додатків, які є невід’ємною частиною такого/-их договору ("приложение 1-4").
Код ЄДРПОУ | 38677479 |
---|---|
Поштова адреса | 49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49051, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЦУПА, будинок 1-М |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Башмаков Євген Володимирович |
Телефон | 380675617439 |
Ел. пошта | bashmakov.e@apptrade.com.ua |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
За результатами розгляду пропозиції учасника ПП "Автоден" (код за ЄДРПОУ/ІПН: 35394689) на підставі висновку відповідального підрозділу ТОВСЛ-21-3164 від 03.02.2021 (Управління справами) встановлено наступне: " - учасником на вимогу Додатку 1 до оголошення надана інформації, яка не відповідає вимогам замовника, а саме: 1) Вимоги до ""Серветки віскозні PROSERVICE 9100200 або еквівалент"" передбачали П 2. Матеріал - 60% (+/-8%) віскоза, 40% (+/-8%) поліестер. П 3. Розмір, см - 30*38 П 7. Нормативний документ, відповідно до якого виготвлено серветки віскозні - ТУ У 17.4 – 31911363-005:2005 Учасником зазначено, що запропонований товар має інші характеристики - П 2. Матеріал - 70% (+/-8%) віскоза, 30% (+/-8%) поліестер. П 3. Розмір, см - 30*36 П 7. Нормативний документ, відповідно до якого виготвлено серветки віскозні - ТУ У 35394689-003:2015 2) Вимоги до ""Серветки з мікрофібри PROSERVICE 18301600 або еквівалент"" передбачали П 6. Щільність, г/м2 – 250 П 7..Нормативний документ, відповідно до якого виоготвлено серветки віскозні - ТУ У 25.2 – 31911363-018:2009. Учасником зазначено, що запропонований товар має інші характеристики - П 6. Щільність, г/м2 - 300 П 7..Нормативний документ, відповідно до якого виоготвлено серветки віскозні - ТУ У 35394689-003:2015 " " - учасником на вимогу п. 1 розділу І Додатку 2 до оголошення надана інформації, що складена за формою, яка наведена в Додатку 1 до оголошення, яка не відповідає вимогам замовника, а саме: 1) на вимогу замовника надати скан-копію/ї скриншоту (Print Screen) з інтернет ресурсу, де будуть зазначені характеристики товару та фото товару, що пропонується учасником за позиціями: № 1-2 (окремо за кожною позицією із зазначенням № позиції, за якою надається скриншот (Print Screen) з інтернет ресурсу, де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого для встановлення відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам оголошення, учасником надано скриншот з інтернет ресурсу, інформація у якому зазначена не в повному обсязі - (для Серветки віскозні ) відсутня інформація щодо відсоткового співвідношення матеріалів, з якого виготовлений товар,інформація щодо технічних умов виготовлення товару, інформація щодо строку придатності товару, інформація щодо щільності матеріалу; - (для Серветки з мікрофібри) відсутня інформація щодо кількості, матеріалу, призначення, строку придатності, щільності товару та нормативних документів, відповідно до яких виготовлено товар. 2) на вимогу замовника надати лист від власника торгівельної марки, або виробника продукції з уточнюючою інформацією щодо предмету закупівлі, що дасть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам Замовника, учасником такий лист не надано. 3) на вимогу замовника надати посилання на вільні джерела інформації (сайт або інші) де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару за позиціями № 1-2, або, якщо у посиланні зазначені неповні технічні характеристики Учасник має надати лист від власника торгівельної марки, або виробника продукції з уточнюючою інформацією щодо предмету закупівлі - учасником не надано жодної інформації." 4) на вимогу замовника надати фото виробів та етикетки виробів - учасником надана інформація в неповному обсязі. 5) на вимогу замовника надати гарантійний лист від виробника або правовласника торгівельної марки щодо наявності необхідної кількості товару та можливість поставки в зазначений в договорі (Розділ 5 Умови поставки товарів) термін на всі позиції, учасником наданий гарантійний лист від свого імені, який не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу, на гарантійний лист не накладено КЕП. - учасником на вимогу п. 2.1.1 р. І Додатку 2 до оголошення надано скановані копії договорів про виконання поставок товарів, з яких не можливо встановити, чи є надані договори аналогічні договорам про виконання поставок "Ганчірки для прибирання"; надані скановані копії договорів, які не містить усіх додатків, які є невід’ємною частиною таких договорів. Таким чином пропозиція відхиляється відповідно до п 1. ч 13 ст 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду пропозиції учасника ПП "Автоден" (код за ЄДРПОУ/ІПН: 35394689) на підставі висновку відповідального підрозділу ТОВСЛ-21-3164 від 03.02.2021 (Управління справами) встановлено наступне: " - учасником на вимогу Додатку 1 до оголошення надана інформації, яка не відповідає вимогам замовника, а саме: 1) Вимоги до ""Серветки віскозні PROSERVICE 9100200 або еквівалент"" передбачали П 2. Матеріал - 60% (+/-8%) віскоза, 40% (+/-8%) поліестер. П 3. Розмір, см - 30*38 П 7. Нормативний документ, відповідно до якого виготвлено серветки віскозні - ТУ У 17.4 – 31911363-005:2005 Учасником зазначено, що запропонований товар має інші характеристики - П 2. Матеріал - 70% (+/-8%) віскоза, 30% (+/-8%) поліестер. П 3. Розмір, см - 30*36 П 7. Нормативний документ, відповідно до якого виготвлено серветки віскозні - ТУ У 35394689-003:2015 2) Вимоги до ""Серветки з мікрофібри PROSERVICE 18301600 або еквівалент"" передбачали П 6. Щільність, г/м2 – 250 П 7..Нормативний документ, відповідно до якого виоготвлено серветки віскозні - ТУ У 25.2 – 31911363-018:2009. Учасником зазначено, що запропонований товар має інші характеристики - П 6. Щільність, г/м2 - 300 П 7..Нормативний документ, відповідно до якого виоготвлено серветки віскозні - ТУ У 35394689-003:2015 " " - учасником на вимогу п. 1 розділу І Додатку 2 до оголошення надана інформації, що складена за формою, яка наведена в Додатку 1 до оголошення, яка не відповідає вимогам замовника, а саме: 1) на вимогу замовника надати скан-копію/ї скриншоту (Print Screen) з інтернет ресурсу, де будуть зазначені характеристики товару та фото товару, що пропонується учасником за позиціями: № 1-2 (окремо за кожною позицією із зазначенням № позиції, за якою надається скриншот (Print Screen) з інтернет ресурсу, де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого для встановлення відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам оголошення, учасником надано скриншот з інтернет ресурсу, інформація у якому зазначена не в повному обсязі - (для Серветки віскозні ) відсутня інформація щодо відсоткового співвідношення матеріалів, з якого виготовлений товар,інформація щодо технічних умов виготовлення товару, інформація щодо строку придатності товару, інформація щодо щільності матеріалу; - (для Серветки з мікрофібри) відсутня інформація щодо кількості, матеріалу, призначення, строку придатності, щільності товару та нормативних документів, відповідно до яких виготовлено товар. 2) на вимогу замовника надати лист від власника торгівельної марки, або виробника продукції з уточнюючою інформацією щодо предмету закупівлі, що дасть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам Замовника, учасником такий лист не надано. 3) на вимогу замовника надати посилання на вільні джерела інформації (сайт або інші) де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару за позиціями № 1-2, або, якщо у посиланні зазначені неповні технічні характеристики Учасник має надати лист від власника торгівельної марки, або виробника продукції з уточнюючою інформацією щодо предмету закупівлі - учасником не надано жодної інформації." 4) на вимогу замовника надати фото виробів та етикетки виробів - учасником надана інформація в неповному обсязі. 5) на вимогу замовника надати гарантійний лист від виробника або правовласника торгівельної марки щодо наявності необхідної кількості товару та можливість поставки в зазначений в договорі (Розділ 5 Умови поставки товарів) термін на всі позиції, учасником наданий гарантійний лист від свого імені, який не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу, на гарантійний лист не накладено КЕП. - учасником на вимогу п. 2.1.1 р. І Додатку 2 до оголошення надано скановані копії договорів про виконання поставок товарів, з яких не можливо встановити, чи є надані договори аналогічні договорам про виконання поставок "Ганчірки для прибирання"; надані скановані копії договорів, які не містить усіх додатків, які є невід’ємною частиною таких договорів. Таким чином пропозиція відхиляється відповідно до п 1. ч 13 ст 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Код ЄДРПОУ | 35394689 |
---|---|
Поштова адреса | 49125, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Крушельницької, 5/47 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Слібченко Денис Ігорович |
Телефон | +380676360456 |
Ел. пошта | slibchenko@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42227163 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО будинок 63 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Світлана Житнікова |
Телефон | +380504137427 |
Ел. пошта | ukrkanctorg@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-28-002709-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 208 291.67 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 082.92 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 14 січня, 17:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 січня, 17:00 |
Дата останніх змін | 25 лютого, 09:36 |
Аукціон |
25 січня, 12:10 Переглянути |
Ганчірки для прибирання (Серветки віскозні PROSERVICE 9100200 або еквівалент (39525100-9))1560 пакунок Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39520000-3, Готові текстильні вироби |
Ганчірки для прибирання (Серветки з мікрофібри PROSERVICE 18301600 еквівалент (39525100-9))1200 пакунок Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39520000-3, Готові текстильні вироби |
Згідно умов договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Повна назва організації | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ | 42795490 |
Назва організації | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42795490 |
Поштова адреса | 03065, Україна, Київська область, Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Ім'я |
Страшинський Віктор Анатолійович |
Телефон | 380442397844 |
Ел. пошта | STRASHYNSKIY-VA@TSOUA.COM |