На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 177 960.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
№ з/п Вимога, зазначена в Тендерній документації Інформація щодо наявності документу 1. Надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі а також дезінсекції складських та виробничих приміщень Учасника та документи, підтверджуючі проведення вищезазначених заходів (п.1.8. Таб.1 Дод.1 ТД) Учасником у складі пропозиції надано договір з ТОВ «КІН» від 04.01.2021 б/н, який не містить інформації про те, що його предметом є проведення дезінфекції та дератизації складських та виробничих приміщень ТОВ «Перший столичний хлібозавод». Зазначена інформація не міститься також в актах виконаних робіт, які надані як додатки до договору. 2. Особисті медичні книжки персоналу, який безпосередньо контактує з продуктами: комірників, водіїв-експедиторів (не менше трьох), вантажників відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі (п.2.2. Таб.1 Дод.1 ТД). Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення. Учасник не надав особисті медичні книжки комірників, не зазначив їх у своїй довідці, а також не надав письмове пояснення про те, що не буде їх залучати при виконанні договору. 3. Копію договору (ів) укладеному (их) з виробником (якщо Учасник не є виробником) на поставку предмету закупівлі на 2021 рік (п.2.2. Дод.2 ТД). Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення. Документ відсутній. Також Учасником не надано довідки з інформацією, що він є виробником товару. 4. Задіяти для перевезення транспорт, що відповідає вимогам, викладеним у Правилах перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні для відповідного виду продуктів (надати документальне підтвердження, детальний опис та гарантійний лист про відповідність таким вимогам) (п.8. Дод.2 ТД). Документ відсутній. Учасником надана довідка б/н «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій зазначено, що постачання хлібобулочної продукції буде здійснюватися спеціалізованими вантажними хлібними фургонами, які мають наступні державні номери: АІ-78-15 ЕХ АІ 78-09 ЕХ АІ 63-65-ЕХ. На ці ж автомобілі були надані копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів та Протоколи випробувань дозиметричного контролю, в яких зазначено, що об’єктом контролю були автотранспортні засоби з номерами: АІ-78-15 ЕХ АІ 78-09 ЕХ АІ 63-65-ЕХ. Разом з тим, Учасником надана довідка б/н «Опис транспорту», в якій зазначено, що постачання хлібобулочної продукції буде здійснюватися трьома автомобілями, які мають наступні державні номери: АІ 2833НА АІ 7813ЕХ АІ 7861ЕХ. Отже, довідка, яка містить детальний опис та гарантійний лист про відповідність вимогам, зазначеним в п.8. Дод.2 ТД, на автомобілі з номерами: АІ-78-15 ЕХ, АІ 78-09 ЕХ, АІ 63-65-ЕХ відсутня. 5. Копію асортименту продуктів харчування, що виробляється (постачається) (п.4.1. Дод.2 ТД) Тендерна документація Замовника містить наступні технічні вимоги до предмета закупівлі: «Хліб житній (український столичний подовий 0,95 кг)». В асортиментному переліку Учасника відсутнє таке найменування та відсутня довідка з поясненням. 6. В Додатку № 3 Тендерної документації надана форма цінової пропозиції, яка передбачає зазначення Учасниками найменування та опис товару. В таблиці Додатку 2 ТД зазначено наступні технічні вимоги до предмета закупівлі: Найменування, опис товару: 1. Хліб житній (український столичний подовий 0,95 кг) 2. Хліб пшеничний (батон 0,5 кг). У складі тендерної пропозиції Учасника міститься файл з назвою «Цінова пропозиція.pdf». У вищезазначеному документі надана не повна інформація, а саме: відсутній опис товару, який пропонується до поставки. Учасником зазначено лише назву: хліб житній, хліб пшеничний. Таким чином, не підтверджено намір Учасника надати саме ту продукцію, яку має на меті придбати Замовник.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
№ з/п Вимога, зазначена в Тендерній документації Інформація щодо наявності документу 1. Надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі а також дезінсекції складських та виробничих приміщень Учасника та документи, підтверджуючі проведення вищезазначених заходів (п.1.8. Таб.1 Дод.1 ТД) Учасником у складі пропозиції надано договір з ТОВ «КІН» від 04.01.2021 б/н, який не містить інформації про те, що його предметом є проведення дезінфекції та дератизації складських та виробничих приміщень ТОВ «Перший столичний хлібозавод». Зазначена інформація не міститься також в актах виконаних робіт, які надані як додатки до договору. 2. Особисті медичні книжки персоналу, який безпосередньо контактує з продуктами: комірників, водіїв-експедиторів (не менше трьох), вантажників відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі (п.2.2. Таб.1 Дод.1 ТД). Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення. Учасник не надав особисті медичні книжки комірників, не зазначив їх у своїй довідці, а також не надав письмове пояснення про те, що не буде їх залучати при виконанні договору. 3. Копію договору (ів) укладеному (их) з виробником (якщо Учасник не є виробником) на поставку предмету закупівлі на 2021 рік (п.2.2. Дод.2 ТД). Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення. Документ відсутній. Також Учасником не надано довідки з інформацією, що він є виробником товару. 4. Задіяти для перевезення транспорт, що відповідає вимогам, викладеним у Правилах перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні для відповідного виду продуктів (надати документальне підтвердження, детальний опис та гарантійний лист про відповідність таким вимогам) (п.8. Дод.2 ТД). Документ відсутній. Учасником надана довідка б/н «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій зазначено, що постачання хлібобулочної продукції буде здійснюватися спеціалізованими вантажними хлібними фургонами, які мають наступні державні номери: АІ-78-15 ЕХ АІ 78-09 ЕХ АІ 63-65-ЕХ. На ці ж автомобілі були надані копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів та Протоколи випробувань дозиметричного контролю, в яких зазначено, що об’єктом контролю були автотранспортні засоби з номерами: АІ-78-15 ЕХ АІ 78-09 ЕХ АІ 63-65-ЕХ. Разом з тим, Учасником надана довідка б/н «Опис транспорту», в якій зазначено, що постачання хлібобулочної продукції буде здійснюватися трьома автомобілями, які мають наступні державні номери: АІ 2833НА АІ 7813ЕХ АІ 7861ЕХ. Отже, довідка, яка містить детальний опис та гарантійний лист про відповідність вимогам, зазначеним в п.8. Дод.2 ТД, на автомобілі з номерами: АІ-78-15 ЕХ, АІ 78-09 ЕХ, АІ 63-65-ЕХ відсутня. 5. Копію асортименту продуктів харчування, що виробляється (постачається) (п.4.1. Дод.2 ТД) Тендерна документація Замовника містить наступні технічні вимоги до предмета закупівлі: «Хліб житній (український столичний подовий 0,95 кг)». В асортиментному переліку Учасника відсутнє таке найменування та відсутня довідка з поясненням. 6. В Додатку № 3 Тендерної документації надана форма цінової пропозиції, яка передбачає зазначення Учасниками найменування та опис товару. В таблиці Додатку 2 ТД зазначено наступні технічні вимоги до предмета закупівлі: Найменування, опис товару: 1. Хліб житній (український столичний подовий 0,95 кг) 2. Хліб пшеничний (батон 0,5 кг). У складі тендерної пропозиції Учасника міститься файл з назвою «Цінова пропозиція.pdf». У вищезазначеному документі надана не повна інформація, а саме: відсутній опис товару, який пропонується до поставки. Учасником зазначено лише назву: хліб житній, хліб пшеничний. Таким чином, не підтверджено намір Учасника надати саме ту продукцію, яку має на меті придбати Замовник.
Код ЄДРПОУ | 31484879 |
---|---|
Поштова адреса | 07354, Україна, Київська область, Вишгород, Вышгородский район,с. Новые Петровцы, ул. Ворошилова, 85 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Володимир Стрігунов |
Телефон | 380674907527 |
Ел. пошта | hlebtender@ukr.net |
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
Відповідно ч.14. ст.29. України «Про публічні закупівлі», Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим ч.14. ст.29. Закону. Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 13-02-21, 00:00:00. Станом на 15.02.2021 ФОП Хохотва Іван Іванович не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. ПРИЙНЯЛИ РІШЕННЯ: Враховуючі ненадання Учасником обгрунтування аномально низької ціни протягом строку, визначеного в ч.14. ст.29. Закону, відхилити пропозицію ФОП Хохотва Іван Іванович, керуючись нормою ч.1. ст.31. Закону України «Про публічні закупівлі». Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника з найнижчою ціною, визначеного системою, на предмет відповідності.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно ч.14. ст.29. України «Про публічні закупівлі», Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим ч.14. ст.29. Закону. Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 13-02-21, 00:00:00. Станом на 15.02.2021 ФОП Хохотва Іван Іванович не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. ПРИЙНЯЛИ РІШЕННЯ: Враховуючі ненадання Учасником обгрунтування аномально низької ціни протягом строку, визначеного в ч.14. ст.29. Закону, відхилити пропозицію ФОП Хохотва Іван Іванович, керуючись нормою ч.1. ст.31. Закону України «Про публічні закупівлі». Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника з найнижчою ціною, визначеного системою, на предмет відповідності.
Код ЄДРПОУ | 3140511555 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04119, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 83, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Іван Хохотва |
Телефон | |
Ел. пошта | IKHOKHOTVA@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41202432 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ КОСТЯНТИНІВСЬКА, будинок 64 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Кравченко Наталія |
Телефон | 0503189650 |
Ел. пошта | d.sribna@khleb.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-16-000186-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 177 960.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 10 889.80 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 22 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 26 лютого, 17:29 |
Аукціон |
2 лютого, 12:17 Переглянути |
Хліб житній28526 кілограм Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти відповідно дислокації, зазначеній в додатку №2 проєкту договору) Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Хліб пшеничний (батон)56177 кілограм Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти відповідно дислокації, зазначеній в додатку №2 проєкту договору) Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Розрахунки за товар здійснюються з дотриманням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України. Оплата здійснюється на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів, після пред’явлення Учасником рахунку на оплату товару (далі – рахунок) та видаткової накладної, підписаної Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37397216 |
Поштова адреса | 02105, Україна, Київська область, Київ, пр-т Миру, 6-А |
Ім'я |
Дроздова Ольга Юріївна |
Ел. пошта | dnepr-osvitakkt@ukr.net |