На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1056.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Технічні та якісні характеристики 1. Термін виконання замовлення не повинен перевищувати 1 добу з моменту отримання заявки Замовника. Крім того, Замовнику надається право вимагати від Виконавця надання до 25% від загального обсягу заявлених послуг протягом 3 годин з моменту отримання письмового повідомлення від Замовника. 2. Послуги з заправки картриджів надаються на території Виконавця. Транспортування картриджів до території Виконавця та повернення їх до Замовника після заправки здійснюється за рахунок Виконавця. Місцезнаходження Замовника: 10003 м. Житомир, провулок Кавалерійський, 13. 3. Сервісний центр Виконавця повинен бути розташований у місті Житомирі. 4. Технічні вимоги до Виконавця: наявність матеріально-технічної бази для надання послуг, необхідні фахівці. 5. Послуги повинні виконуватись без порушення цілісності картриджів. 6. При виконанні послуг з заправки картриджів Виконавець повинен здійснювати наступні операції: - очищувати всі необхідні елементи картриджу; - наповнювати картридж тонером. 7. Після здійснення заправки картриджів повинно проводитись тестування на принтері/копіювальному апараті. 8. Якість послуг має відповідати ТУ/ДСТУ.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-18-002541-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 056.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 18 січня, 13:28 |
---|
послуги з заправки картриджів HP 30154 послуга Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м.Житомир, провулок Кавалерійський,13 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Назва організації | Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13555047 |
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пр.Кавалерійський, 13 |
Ім'я |
Олена Грабовець |
Телефон | +380937054251 |
Ел. пошта | zelenbud2008@ukr.net |