На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Загальна кількість товару: 20015 штук. Більш детально у додатку 4 до тендерної документації.
Скасовано
22 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 22 грудня, 00:04
Опис
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-23-007688-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 885 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 18 850.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 56 000.00 UAH |
Період уточнень | до 5 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 грудня, 09:00 |
Дата останніх змін | 22 грудня, 00:04 |
Початок аукціону: | 16 грудня, 12:10 |
Папір формату А4 80 г/м220000 паковання Адреса поставки: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15 Строк: до 21.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папір формату А4 160 г/м215 паковання Адреса поставки: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15 Строк: до 21.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Папір формату А4 80 г/м2, 30197630-1 Папір для друку; Папір формату А4 160 г/м2, 30197630-1 Папір для друку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Офіс Генерального прокурора |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00034051 |
Поштова адреса | 01011, Україна, Київська область, м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Ім'я |
Тетяна Крупка |
Телефон | +380442007907 |
Ел. пошта | krupka.tm@gp.gov.ua |