На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
64 991 941.00 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-25-010648-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 липня, 16:26 |
Дата останніх змін | 26 вересня, 08:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 64 991 941.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 липня, 15:24 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 324 959.71 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 5 «Джерельце», розташованої за адресою: 07101, Україна, Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Київський квартал, 15, під тимчасове житло для внутрішньо переміщених осіб, з переведенням частини будівлі до житлового фонду1 робота Адреса поставки: 07101, Україна, Київська область, місто Славутич, Київський квартал, 15 Строк: до 30.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 40870921 |
---|---|
Поштова адреса | 14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул.Магістратська, будинок 13, квартира 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пилипович Ігор Володимирович |
Телефон | +380667515359 |
Ел. пошта | vp.slavenergy@gmail.com |
залучення субпідрядника в обсязі менш як 20%
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 34298194 |
---|---|
Поштова адреса | 04060, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЬЖИЧА, будинок 5 /ЛІТЕРА А/, приміщення 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ракіф Керімов |
Телефон | +380637200598 |
Ел. пошта | kecrabota@gmail.com |
ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання»,03062, м. Київ,вул. Екскаваторна, 30,Тел. (044)-223-78-99
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44547450 |
---|---|
Поштова адреса | 07270, Україна, Київська область, місто Чорнобиль, вул. Кірова, 25А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Романенко Сергій Євгенійович |
Телефон | +380501895511 |
Ел. пошта | consortium.utb@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-23 16:58:47
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 16:58:47
Опис
Шановний учаснику! Під час вивчення Вашої тендерної пропозиції були виявлені деякі невідповідності в інформації та документах, поданих Вами. 1. Невідповідності, що виявлені під час вивчення документів, що підтверджують наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій для виконання будівельних робіт (п.1 додатка 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», та подані відповідно до форми 1.1. «Довідка про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій для виконання будівельних робіт»). У складі тендерної пропозиції Вами надано довідку про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій для виконання будівельних робіт товариства з обмеженою відповідальністю «ДІОРО» (вих. №02 від 11.07.2024 р.), у якій • За позиціями 22, 43, 44, 79, 100 довідки не зазначено тип/марку/модель обладнання. • Оборотно – сальдові відомості по рахунках 106, 11 «Необоротні активи» за 01.07.2024 – 11.07.2024 ТОВ «ДІОРО», що надані до довідки, не засвідчені печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи. Просимо усунути невідповідності. 2. Невідповідності, що виявлені під час вивчення документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п.2 додатка 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», та подані відповідно до форми 2.1. «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання будівельних робіт»). У складі тендерної пропозиції Вами надано не затверджений та не введений в дію штатний розпис, форма якого подібна до форми штатної розстановки. Просимо надати відповідні пояснення. У складі тендерної пропозиції Вами надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання будівельних робіт товариства з обмеженою відповідальністю «ДІОРО» (вих. №02 від 11.07.2024). • за п. 1 довідки – не надано сканований оригінал або належним чином завірену копію диплома про освіту. Просимо надати оригінал або належним чином завірену копію дипломів про освіту, що підтверджують наявність вищої освіти у сфері будівництва у виконавця робіт. • за п.п. 1,2,3,5,7,8,9,11,15,16,18,20,23 довідки неможливо ідентифікувати запис про прийняття/переведення на посаду із власником трудової книжки. Просимо усунути невідповідності. • за п.12 довідки зазначено прізвище працівника «Ріпич». На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надано трудову книжку працівника Репич Віктор Петрович. Просимо усунути невідповідності. 3. Невідповідності, що виявлені під час вивчення документів, що підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.3 додатка 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», та подані відповідно до форми 3.1. «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»). У складі тендерної пропозиції Вами надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (вих. №307/07 від 11.07.2024). • У графі «Замовник Договору (назва, місцезнаходження, код ЄДРПОУ)» форми наданої довідки невірно вказаний код ЄДРПОУ замовника (Державне спеціалізоване підприємство «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами»). • У графі «Підтвердження виконання Договору» невірно вказані номери або суми наданих актів, а саме: - до договору №09-2018 на закупівлю робіт з капітального будівництва від 16.04.2018 р.: акт від 01.11.2018р. на суму 546,53 грн – неправильно зазначений номер акта; акт 6-10-1 від 28.02.2019р. – неправильно вказана сума акта. - до договору №27-11/2018/УТБ про закупівлю (будівельного підряду) від 27.11.2018р.: акти №4-11 від 18.12.2018р., № 6-4 від 28.02.2019 р. – неправильно вказана сума актів. У довідці не відображено інформацію за фактично наданим актом вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт №7-3-1 від 27.06.2019 р. на суму1996,76 грн. Просимо усунути невідповідності. На підтвердження виконання аналогічного договору з виконання будівельних робіт Вами надано банківські виписки по поточному рахунку (файл «2.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів_Частина 9.pdf». За сторінками 1, 6, 10 файлу неможливо ідентифікувати надану інформацією по оборотах по рахунку із власником рахунка. Відповідно до наданих виписок сума надходжень грошових коштів на поточний рахунок за виконані роботи не відповідає вартості робіт за договором №09-2018 на закупівлю робіт з капітального будівництва від 16.04.2018 р.. Просимо надати скановані оригінали відповідних документів, що підтверджують оплату за виконані роботи за аналогічними за предметом закупівлі договорами №09-2018 на закупівлю робіт з капітального будівництва від 16.04.2018 р., №27-11/2018/УТБ про закупівлю (будівельного підряду). Просимо усунути невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розрахунки з Підрядником за виконані будівельні роботи здійснюються шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами актів виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) та довідок вартості виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) при наявності повного комплекту виконавчої документації Підрядника протягом 20 (двадцяти) робочих днів. Розрахунки за виконані будівельні роботи проводяться у такому порядку фінансування: 1) Перший платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 2) Другий платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 3) Третій платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 4) Четвертий платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 5) П’ятий платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 6) Шостий платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 7) Сьомий платіж у розмірі до 15% від загальної вартості робіт. 8) Остаточний платіж - залишок несплаченої суми від загальної вартості робіт здійснюється Замовником на користь Підрядника після прийняття Об’єкта в експлуатацію згідно чинного законодавства та отримання остаточного фінансування по Грантовому договору від 19.12.2023. Остаточний розрахунок за виконані будівельні роботи з Підрядником здійснюються Замовником протягом 20-ти (двадцяти) робочих днів з моменту отримання остаточного фінансування по Грантовому договору від 19.12.2023 за умови прийняття Об’єкта в експлуатацію.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 10.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 10.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 10.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 10.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 10.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 10.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 15.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 25.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23568683 |
Поштова адреса | 07101, Україна, Київська область, місто Славутич, Бакинський квартал, б.15 |
Ім'я |
Лариса Кривопиша |
Телефон | +380457922597 |
Ел. пошта | department_of_education@ukr.net |