На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 743 842.92 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-12-011090-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 серпня, 19:30 |
Дата останніх змін | 3 вересня, 15:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 20 743 842.92 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 103 719.22 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 103 719.22 UAH |
"Капітальний ремонт приміщення, укриття (підвалу) філії ЦКП за адресою: пр.Інженера Преображенського, буд. 15 у м. Запоріжжя" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)1 робота Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Інженера Преображенського, буд. 15 Строк: до 30.11.2024 19:30 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43576029 |
---|---|
Поштова адреса | 69106, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Павлокічкаська, будинок 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Христина Кожемякіна |
Телефон | +380987255220 |
Ел. пошта | kristinakzmkn@gmail.com |
не залучатимуться
Час публікації: 2024-08-30 14:33:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-31 14:33:32
Опис
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САЙН ІНДАСТРІЗ" в процедурі відкритих торгів з особливостями "Капітальний ремонт приміщення, укриття (підвалу) філії ЦКП за адресою: пр.Інженера Преображенського, буд. 15 у м. Запоріжжя" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи) UA-2024-08-12-011090-a виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції 1) перелік виявлених невідповідностей: - учасник не надав перелік/список документів, які подаються ним у складі пропозиції з зазначенням кількості завантажених сторінок таких документів; - учасник надав повний пакет розрахунків на виконання вимог «Технічного завдання», але не надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), (Додаток № 4); - учасник не надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; -учасником завантажено файл «5 Аналог догов.pdf.asice» та Файл 5 Аналог догов.pdf для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, замовнику не зрозуміло який з цих файлів є вірним; -учасником завантажено файл « 23 Довидка про наяв антикоруп прогами.pdf» для документального підтвердження наявності необхідно надати антикорупційну програму або наказ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, у зв’язку з тим, що вартість предмета закупівлі перевищує 20 млн. гривень. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -згідно п.1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додаток 8 до ТД - п.2 Додатку 2 до ТД, Додаток 8 до ТД - п.1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 2.3. Додатку 3 до ТД, Додаток 8 до ТД 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати: - перелік/список документів, які подаються учасником у складі пропозиції з зазначенням кількості завантажених сторінок таких документів; - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), (Додаток № 4); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - завантажити вірний файл для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору; - завантажити антикорупційну програму або наказ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент культури і туризму Запорізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37573471 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а |
Ім'я |
Мороз Альона Олександрівна ( ) |
Телефон | +380617077001 |
Ел. пошта | uprkult_zptender@ukr.net |