На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
426 873.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Категорія замовника-орган місцевого самоврядування згідно пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Строк виконання договору до 31.12.2024 року. Під час проведення закупівлі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, переклад повинен бути здійснений бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Закупівля не поділяється на лоти. Місце надання послуг:Україна, Волинська область, Луцький район,село Шклинь вулиця Садова,4 .Строк надання послуг до 20.12.2024 року. Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в додатку 2 до тендерної документації.Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-07-007706-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 листопада, 14:18 |
Очікувана вартість закупівлі | 426 873.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 4 268.73 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 18 листопада, 15:19 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Поточний ремонт Шклинського закладу дошкільної освіти «Чебурашка» Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області (аварійне відновлення-заміна вікон) по вул.Садова,4 с. Шклинь Луцького району Волинської області1 послуга Адреса поставки: 45712, Україна, Волинська область, село Шклинь, вулиця Садова,4 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45400000-1, Завершальні будівельні роботи |
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту наданих послуг , при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку з урахуванням здійснення видатків згідно з Постановою КМУ від 09.06.2021 року №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Гуманітарний відділ Городищенської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44225206 |
Поштова адреса | 45656, Україна, Волинська область, Луцький район, с. Городище, вулиця Шкільна, 35 |
Ім'я |
Валентина Василівна Ковальчук |
Телефон | +380989431852 |
Ел. пошта | centr-buh@gorodyshche-gromada.gov.ua |