0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
800 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 жовт. 18:06
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
Питання 1. Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. У ході проведення моніторингу встановлено, що у день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю тендерну документацію розміщено не у відповідності до критеріїв, визначених статтею 22 Закону, а було оприлюднено лише додатки до тендерної документації. Саму тендерну документацію розміщено 16.01.2019 у вигляді змін. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.01.2019, тендерну документацію розміщено за 12 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Просимо пояснити, чому тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням п.1 ст.10 Закону? Відповідь: Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Оголошення про проведення процедури закупівлі та Тендерна документація з додатками була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 11.01.2019 (що підтверджує веб-портал Уповноваженого органу prozorro.gov.ua). Відповідно ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» до тендерної документації були внесені зміни 16.01.2019, таким чином, що до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося 12 днів (що підтверджує веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua). Питання 2 Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У ході проведення моніторингу встановлено: - пп.2.2 п.2 Додатку 1 до документації про закупівлю для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно подання копій трудових книжок або копій трудових договорів працівників. Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» трудовій книжці директора Середи Олексія Сергійовича відсутній запис щодо прийняття на роботу до ТОВ «Центр Консалтинг», також відсутня копія трудового договору; Відповідь: В складі тендерної пропозиції ТОВ «Центр Консалтинг» надано штатний розпис, де вказано, що директор ТОВ «Центр Консалтинг» працює на 0,75 тарифної ставки. Одночасно, в копії трудової книжки здійснено запис від 16.09.2015 року про прийняття на роботу до Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Згідно «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» , на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи. Отже, дисваліфікувати учасника на підставі відсутності запису в трудової книжці не було підстав. Питання 3 пп.3.2 .п.3 Додатку 1 до документації про закупівлю для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надання копії такого договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору. Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» надано копію аналогічного договору №17/1704 від 17.04.2018, сума договору 550 000,00 гривень. Відповідно до п.11.5 цього договору зміни до договору вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України. У складі пропозиції учасник – переможець ТОВ «Центр Консалтинг» додано акти здачі-приймання робіт, сума яких менша від суми договору. Також у складі пропозиції учасника – переможця відсутні будь-які додаткові угоди чи доповнення щодо зменшення суми договору. Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Консалтинг» у зв’язку з невідповідністю поданої пропозиції умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону? Відповідь 3 Договір №17/17.04 від 17.04.2018 з ТОВ «Центр Консалтинг», сума якого становить 550 000,00 гривень, Акти здачі-приймання робіт в сумі 516 999,9 грн. Сума Актів здачі-приймання робіт до Договору №17/17.04 від 17.04.2018 менша від суми зазначеного договору у зв’язку з тим, що послуги почали надаватись не з початку місяця, а з 17 квітня 2018 року тому перший акт було підписано на меншу суму, ніж планувалось. Договір №17/17.04 від 17.04.2018 виконано в повному обсязі та з належною якістю.
Питання 1. Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. У ході проведення моніторингу встановлено, що у день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю тендерну документацію розміщено не у відповідності до критеріїв, визначених статтею 22 Закону, а було оприлюднено лише додатки до тендерної документації. Саму тендерну документацію розміщено 16.01.2019 у вигляді змін. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.01.2019, тендерну документацію розміщено за 12 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Просимо пояснити, чому тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням п.1 ст.10 Закону? Відповідь: Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Оголошення про проведення процедури закупівлі та Тендерна документація з додатками була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 11.01.2019 (що підтверджує веб-портал Уповноваженого органу prozorro.gov.ua). Відповідно ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» до тендерної документації були внесені зміни 16.01.2019, таким чином, що до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося 12 днів (що підтверджує веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua). Питання 2 Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У ході проведення моніторингу встановлено: - пп.2.2 п.2 Додатку 1 до документації про закупівлю для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно подання копій трудових книжок або копій трудових договорів працівників. Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» трудовій книжці директора Середи Олексія Сергійовича відсутній запис щодо прийняття на роботу до ТОВ «Центр Консалтинг», також відсутня копія трудового договору; Відповідь: В складі тендерної пропозиції ТОВ «Центр Консалтинг» надано штатний розпис, де вказано, що директор ТОВ «Центр Консалтинг» працює на 0,75 тарифної ставки. Одночасно, в копії трудової книжки здійснено запис від 16.09.2015 року про прийняття на роботу до Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Згідно «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» , на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи. Отже, дисваліфікувати учасника на підставі відсутності запису в трудової книжці не було підстав. Питання 3 пп.3.2 .п.3 Додатку 1 до документації про закупівлю для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надання копії такого договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору. Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» надано копію аналогічного договору №17/1704 від 17.04.2018, сума договору 550 000,00 гривень. Відповідно до п.11.5 цього договору зміни до договору вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України. У складі пропозиції учасник – переможець ТОВ «Центр Консалтинг» додано акти здачі-приймання робіт, сума яких менша від суми договору. Також у складі пропозиції учасника – переможця відсутні будь-які додаткові угоди чи доповнення щодо зменшення суми договору. Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Консалтинг» у зв’язку з невідповідністю поданої пропозиції умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону? Відповідь 3 Договір №17/17.04 від 17.04.2018 з ТОВ «Центр Консалтинг», сума якого становить 550 000,00 гривень, Акти здачі-приймання робіт в сумі 516 999,9 грн. Сума Актів здачі-приймання робіт до Договору №17/17.04 від 17.04.2018 менша від суми зазначеного договору у зв’язку з тим, що послуги почали надаватись не з початку місяця, а з 17 квітня 2018 року тому перший акт було підписано на меншу суму, ніж планувалось. Договір №17/17.04 від 17.04.2018 виконано в повному обсязі та з належною якістю.
Згідно Ст. 7' ЗУ "Про публічні закіпівлі" протягом п’яти робочих днів надаємо Заперечення на висновок про результат моніторингу закупівлі UA-2019-01-11-000566-b.Просимо взяти до розгляду. Питання 1. Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. У ході проведення моніторингу встановлено, що у день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю тендерну документацію розміщено не у відповідності до критеріїв, визначених статтею 22 Закону, а було оприлюднено лише додатки до тендерної документації. Саму тендерну документацію розміщено 16.01.2019 у вигляді змін. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.01.2019, тендерну документацію розміщено за 12 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Просимо пояснити, чому тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням п.1 ст.10 Закону? Відповідь: Оголошення про проведення процедури закупівлі та Тендерна документація з додатками 1,2,3,4,5,6,7,8 у повному обсязі була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 11.01.2019 (що підтверджується веб-порталами Уповноваженого органу prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-11-000566-b у Розділі «Тендерна документація» в закладці «Історія змін» та e-tender.biz за посиланням https://e-tender.biz/tenderDetailes/e91f20bfc0c44ca1a1f535bc60801ca2 «скріни» відповідних сторінок додаються). Відповідно до ч. 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Відповідно ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» до тендерної документації були внесені зміни, а саме: Тендерна документація зі змінами, додаток 2 та 3 ,з подальшим розміщенням та відображенням їх в електронній системі закупівель, дата публікації 16.01.2019. Враховуючи вище сказане до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося 12 днів (що підтверджується веб-порталами Уповноваженого органу prozorro.gov.ua, e-tender.biz). Таким чином оголошення про проведення процедури закупівлі та оприлюднення тендерної документації початкової редакції та тендерної документації у новій редакції розміщено та відображено в електронній системі закупівель відповідно до строків. Питання 2. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У ході проведення моніторингу встановлено:- пп.2.2 п.2 Додатку 1 до документації про закупівлю для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно подання копій трудових книжок або копій трудових договорів працівників. Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» трудовій книжці директора Середи Олексія Сергійовича відсутній запис щодо прийняття на роботу до ТОВ «Центр Консалтинг», також відсутня копія трудового договору; Відповідь: В складі тендерної пропозиції ТОВ «Центр Консалтинг» надано Протокол № 3/07 від 30.07.2018 р. загальних зборів учасників ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ», яким подовжено на три роки термін роботи на посаді директора ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ» Середи Олексія Сергійовича та штатний розпис, де вказано, що директор ТОВ «Центр Консалтинг» працює на 0,75 тарифної ставки. Одночасно, в копії трудової книжки здійснено запис від 16.09.2015 року про прийняття на роботу до Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Згідно «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» затвердженої наказом Мінпраці України, Мінюста Украины, Мінсоцзахисту Украины від 29.07.1993 г. №58), на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи. Отже, Середа Олексій Сергійович може працювати на посаді директроа ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ» за сумісництвом та не мати запису в трудовій книжці. Дискваліфікувати учасника на підставі відсутності запису в трудової книжці не було підстав. Питання 3. У пп.3.2 .п.3 Додатку 1 до документації про закупівлю для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надання копії такого договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору. Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» надано копію аналогічного договору №17/1704 від 17.04.2018, сума договору 550 000,00 гривень. Відповідно до п.11.5 цього договору зміни до договору вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України. У складі пропозиції учасник – переможець ТОВ «Центр Консалтинг» додано акти здачі-приймання робіт, сума яких менша від суми договору. Також у складі пропозиції учасника – переможця відсутні будь-які додаткові угоди чи доповнення щодо зменшення суми договору. Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Консалтинг» у зв’язку з невідповідністю поданої пропозиції умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону? Відповідь: Договір №17/17.04 від 17.04.2018 з ТОВ «Центр Консалтинг», сума якого становить 550 000,00 гривень, Акти здачі-приймання робіт в сумі 516 999,9 грн. Згідно п.7 Ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Враховуючи, що учасник надав в складі тендерної пропозиції аналогічний договір №17/17.04 від 17.04.2018 с комунальним підприємством «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради, уповноважена особа звернулась за роз’ясненням до головного бухгалтера та директора комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради. Відповідно до їх пояснень, сума Актів здачі-приймання робіт до Договору №17/17.04 від 17.04.2018 менша від суми зазначеного договору у зв’язку з тим, що послуги надавались щомісячно, але почали надаватись не з початку місяця, а з 17 квітня 2018 року, тому перший акт було підписано на меншу суму, ніж планувалось. Додаткові угоди на зменшення суми договору не підписувались. Договір №17/17.04 від 17.04.2018 виконано в повному обсязі та з належною якістю. Отже, ТОВ «Центр Консалтинг» надало в складі тендерної пропозиції договір, який виконано в повному обсязі згідно завдань Замовника, підстави для дискваліфікації відсутні. Уповноважена особа з організації та Проведення процедур закупівель КП «Організаційно-аналітична служба» ДМР _______________Величко Ю.О.
14.11.2019 згідно Ст. 7-1 ЗУ "Про публічні закупівлі" Висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2019-01-11-000566-b оскаржено у Дніпропетровському окружному адміністративному суді. Копія позовної заяви додається.