0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
29 100 000.00 UAH
Замовник
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 жовт. 09:59
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Протокол засідання тендерного комітету від 07.11.2019 року № 578 Керуючись ч. 8 статті 7-1 Закону "Про публічні закупівлі" просимо надати роз`яснення змісту висновку та його зобов`язань (аргументацію існування можливості постачання іноземними виробниками снігоболотоходів, аналогічних за технічними характеристиками, з урахуванням проведених попередніх процедур замовника, а також подальші дії замовника з нормативним обґрунтуванням та посиланням на діючу нормативно-правову базу).
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Державна аудиторська служба України розглянула звернення Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) щодо роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2019-09-27-002230-b, та повідомляє. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно із частиною першою статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками ( частина перша статті 35 Закону). Переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 35 Закону. У свою чергу в пункті 14 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, форуму якого затверджено наказом Мінекономрозвитку наказом від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», замовник зазначає обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Водночас, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2019-09-27-002230-b Замовник не обґрунтував підставу застосування переговорної процедури закупівлі, визначену в пункті 2 частини 2 статті 35 Закону, а саме, відсутність конкуренції на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Поряд з цим зазначаємо, що правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень у сфері закупівель.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України (далі – Управління забезпечення) розглянуло висновок Державної аудиторської служби України від 4 листопада 2019 року щодо моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) (UA-M-2019-10-17-000034), по процедурі закупівлі: Легкові автомобілі (засіб транспортний універсальний - снігоболотохід) (UA-2019-09-27-002230-b) та повідомляє: Управління не погоджується з позицією Державної аудиторської служби України викладену у висновку з наступних підстав: З метою належного забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України транспортними засобами спеціального призначення виникла необхідність проведення процедури їх закупівлі. Управлінням забезпечення в період з 15 квітня по 09 серпня 2019 року тричі було розпочато проведення процедур закупівель UA-2019-04-15-002291-a, UA-2019-05-30-001672-b, UA-2019-07-08-002860-b код згідно ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі. Закупівлі були оголошені відповідно ч. 4 статті 10 Закону, англійською мовою, з метою надання можливості іноземним постачальникам прийняти у них участь. Жодна з вище вказаних процедур не відбулась. Також, під час проведення вищезазначених процедур жоден з іноземних виробників (постачальників), зазначених у процедурах транспортних засобів спеціального призначення, не виявив бажання приймати у них участь, що виключало розгляд можливості постачання іноземними виробниками такого товару (оскільки достовірна інформація щодо такої можливості у тендерного комітету Управління забезпечення відсутня). Разом з цим, одним з учасників зазначених процедур, а саме: ТОВ «Квадро Інтернешнл» листом від 26.09.2019 року вих. № 01/26/09/19 надано копію довідки з Торгово-промислової палати України – у якій за результатами проведеного інформаційного моніторингу встановлено, що ТОВ "КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ" має виробничо-технічну базу, відповідні сертифікати, нормативно-технічну документацію для виробництва всюдихідної техніки. Інших підприємств - вітчизняних виробників снігоболотоходів, аналогічних за технічними характеристиками, в ресурсах довідково-інформаційного фонду ТПП України та Інформаційних джерелах відкритого користування не виявлено. Також, Торгово-промисловою палатою України наголошено, що вказана довідка призначена для можливого застосування у процедурах державних закупівель відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону. Під час переговорів ТОВ «Квадро Інтернешнл» надало лист яким повідомляє, що є офіційним виробником снігоболотоходної техніки та експортує до наступних країн світу Сполучені Штати Америки, Канада, Норвегія, Польща, Італія, Туреччина, Португалія, Франція, Латвія, Австралія, Нова Зеландія, Об’єднані Арабські Емірати, Великобританія, Південний Судан, Конго, Тайланд. Також у ТОВ «Квадро Інтернешнл» є торгові представництва та сервісні центри в наступних країнах: Сполучені Штати Америки (15 дилерських представництв, сервіс) Канада (10 дилерських представництв, сервіс) Норвегія (1 дилерське представництво, сервіс) Польща (1 дилерське представництво, сервіс) Італія (1 дилерське представництво, сервіс) Австралія (1 дилерське представництво, сервіс) Нова Зеландія (1 дилерське представництво, сервіс) Об’єднані Арабські Емірати (1 дилерське представництво, сервіс) Великобританія (1 дилерське представництво, сервіс) Туреччина (1 дилерське представництво, сервіс). У зв’язку з чим, тендерним комітетом Управління забезпечення було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону, а саме: «відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи», та запросити ТОВ «Квадро Інтернешнл» на переговори щодо закупівлі продукції (засіб транспортний універсальний- снігоболотохід). Враховуючи вищевикладене, Управління забезпечення вважає умову застосування переговорної процедури закупівлі (UA-2019-09-27-002230-b) передбаченої пунктом 2 частини другої статті 35 Закону достатньою та обґрунтованою.