0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
119 030.00 UAH
Замовник
Відділ освіти, культури та молодіжної політики Окнянської районної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 3 груд. 15:51
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
Відділ освіти, культури та молодіжної політики Окнянської РДА у відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби щодо виявлених порушень під час проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 03210000-6 – Зернові культури та картопля (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-31-000374-с) повідомляє, що в електронній системі закупівель відсутній механізм відміни прийнятих рішень після завершення процедури закупівлі, тому Замовник, нажаль, не має можливості усунути виявлені порушення. Також, додатково повідомляємо, що станом на 04.12.2019р. постачальником було повністю виконано умови договору в частині поставки товару. Замовник, з метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету, що працюють з електронною системою закупівель в частині відповідального підходу при розгляді та оцінці тендерних пропозицій для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, оскільки в інший спосіб усунути дане порушення не є за можливе.
Відділ освіти, культури та молодіжної політики Окнянської РДА у відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби щодо виявлених порушень під час проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 03210000-6 – Зернові культури та картопля (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-31-000374-с) повідомляє, що в електронній системі закупівель відсутній механізм відміни прийнятих рішень після завершення процедури закупівлі, тому Замовник, нажаль, не має можливості усунути виявлені порушення. Також, додатково повідомляємо, що станом на 04.12.2019р. постачальником було повністю виконано умови договору в частині поставки товару. Замовник, з метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету, що працюють з електронною системою закупівель в частині відповідального підходу при розгляді та оцінці тендерних пропозицій для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, оскільки в інший спосіб усунути дане порушення не є за можливе.
Відділ освіти, культури та молодіжної політики Окнянської РДА у відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби щодо встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) по процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 03210000-6 – Зернові культури та картопля (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-31-000374-с) повідомляє, так як в електронній системі закупівель відсутній механізм відміни прийнятих рішень після завершення процедури закупівлі, Замовник, нажаль, не має можливості усунути виявлені порушення, а також розірвати укладений договір з ФОП Шевчук О.М., так як станом на 04.12.2019р. постачальником було виконано умови договору в частині поставки картоплі та квасолі по навчальним та дошкільним закладам. Замовник, з метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету, що працюють з електронною системою закупівель в частині відповідального підходу при розгляді та оцінці тендерних пропозицій для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, оскільки в інший спосіб усунути дане порушення не є за можливе.