0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 560 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 3 груд. 16:33
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Вивчивши викладену інформацію про результати моніторингу, дійсно було виявлено що відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів було визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 109 500,00 грн, що становить 3,08 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. У відповідності до абзацу третього частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції має становит не більше 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Проте, аналіз інформації зазначеної у висновку про результати моніторингу закупівлі, дає достатні підстави вважати, що визначення Замовником гарантії тендерної пропозиції у розмірі 3,08% від очікуваної вартості предмета закупівлі є технічною помилкою (опискою). Важливо акцентувати увагу на тому, що дана описка не вплинула на результати проведення закупівлі, не призвела до фінансових втрат з боку Замовника та Учасників (оскільки подавалась у вигляді банківської гарантії), не впливає на подальше виконання умов договору та жодним чином не впливає на надходження чи видатки державного чи місцевого/місцевих бюджетів. В той же час, варто звернути увагу, що згідно з частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Тобто, Замовник не зобов’язаний, а лише має право встановити вимоги щодо подання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. У відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Важливо відзначити, що на етапі, який дозволяє вносити зміни до тендерної документації, та виправити допущені описки ніхто з учасників не звертався до Замовника з метою усунення вказаної технічної помилки. Щодо вжиття заходів передбачених частиною першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», варто відзначити, що станом на сьогодні усунення виявленого порушення є неможливим, проте відміна торгів, з огляду на специфіку предмета закупівлі та функції державного підприємства «СЕТАМ», яке виступає замовником, є недопустимою. З огляду на характер помилки та відсутність реальних наслідків, які могли б вплинути на процес проведення закупівлі, укладення договору чи його виконання вважаємо за необхідне залишити дію укладеного договору чинною.