0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
195 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 3 груд. 17:51
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Пояснення в межах проведення уповноваженими особами (Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) моніторингу закупівлі по об’єкту: «Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (кошти загального та спеціального фондів бюджету Університету, кошти НДЧ)» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-10-29-003165-b) Дата створення об'єкта моніторингу: 28 лист 14:12 Дата останніх змін об'єкта моніторингу: 11 груд 10:15 ID моніторингу: UA-M-2019-11-28-000011 Термін здійснення моніторингу: 3 груд 17:51 – 25 груд 00:00 Етап процедури: Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка Підстава: Дані автоматичних індикаторів ризику Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка в межах здійснення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (кошти загального та спеціального фондів бюджету Університету, кошти НДЧ)» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-10-29-003165-b) надає пояснення з питань щодо не зазначення у формі оголошення про проведення відкритих торгів інформації передбаченої пунктом 10-2 «Джерело фінансування закупівлі». Львівський національний університет імені Івана Франка, як замовник, використовує послуги майданчику «zakupki.prom.ua», де на момент оголошення плану із закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (кошти загального та спеціального фондів бюджету Університету, кошти НДЧ)», з технічних причин, не була створена графа для заповнення під назвою «Джерело фінансування закупівлі», у зв’язку із чим на сайті містилося для замовників повідомлення де вказувалося «що у зв’язку із технічними роботами щодо запровадження графи «Джерело фінансування закупівлі» замовникам необхідно зазначати таке джерело у назві закупівлі», що і було здійснено Університетом. З моменту усунення на майданчику цієї технічної проблеми графа під назвою «Джерело фінансування закупівлі» заповнюється. Поле «Джерело фінансування» у системі Прозорро було реалізоване з 1 листопада 2019 року (посилання на пояснення Прозорро з даного приводу https://infobox.prozorro.org/updates/yak-zaznachiti-dzherelo-finansuvannya-v-prozorro ). Стосовно не визначення у тендерній документації кінцевого строку для подання тендерних пропозицій тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка повідомляє наступне. На майданчику електронної системи закупівель кіцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою автоматично. Відтак, із урахуванням часу, необхідного на публікацію тендерної документації, створюється суттєвий часовий розрив між моментом коли вона затверджена (перша половина дня) і моментом коли вона технічно публікується (друга половина дня). Окрім того, неможливо у тендерній документації чітко зафіксувати час (години та хвилини) оскільки саме завантаження документів займає час і кінцевий строк вказаний у тендерній документації не співпадає із строком (годиною та хвилинами) які визначаються системою внаслідок чого, у тендерній документації вказувалося, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою автоматично. З урахуванням вищенаведеного, повідомляємо, що допущенні помилки були проведені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, у період з 29.10.2019 до 13.11.2019 р. і могли бути усунені на вказаних етапах. Водночас станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет, та не можуть бути усунені замовником у зв’язку із оголошенням про намір укласти договір та переходом у нові правовідносини, укладенням Договору про закупівлю (№16/12-М від 16 груд. 2019 р) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та постачальником, тому, на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими не можуть бути усунені, однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику.