0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
159 000.00 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 4 груд. 14:22
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Прошу пояснити наявність підстав для укладання договорів, звіти щодо яких опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номерами ID: UA-2019-09-05-000219-b, UA-2019-09-05-000563-b загальна очікувана вартість яких перевищує вартісні межі, визначені в ч. 1 ст. 2 Закону № 992-VIІI без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 цього ж Закону? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Слід зазначити, що тендерний комітет Вишгородської міської ради діє на засадах колегіальності та неупередженості. Всі рішення тендерного комітету приймаються колегіально та прозоро, керуючись в першу чергу ЗУ «Про публічні закупівлі» та останніми рекомендаціями та роз’ясненнями Мінекономрозвитку України. Відповідно до абзацу другого частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) норми цього Закону застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в вищевказаному абзаці, Замовник в розумінні закону, може здійснювати закупівлі без застосування процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону. 05 вересня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено звіти про укладені договори за номером ID: UA-2019-09-05-000219-b на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:92300000-4 - Розважальні послуги (Послуги з технічного забезпечення заходу сценічним обладнанням), вартістю 159 000,00 гривень та за номером ID: UA-2019-09-05-000563-b на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:92300000-4 - Розважальні послуги (Послуги з технічного забезпечення заходу звуковим обладнанням), вартістю 150 000,00 гривень. Окремо зазначаємо, що предмет закупівлі товарів і послуг замовники мають визначати згідно з п. 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та на основі ДК 021:2015 за показником четвертої цифри основного словника Єдиного закупівельного класифікатора із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Проте, замовником допущено помилку при порядку визначення предмету вказаних закупівель. А саме, для закупівлі послуг з технічного забезпечення заходу сценічним обладнанням (UA-2019-09-05-000219-b) повинен бути код ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів, а для закупівлі послуг з технічного забезпечення заходу звуковим обладнанням (UA-2019-09-05-000563-b) - код ДК 021:2015:92370000-5 – Послуги звукооператорів. Враховуючи зазначене, при проведенні процедури закупівлі тендерний комітет Вишгородської міської ради керувався вартісними межами щодо кожного окремого предмета закупівлі. Оскільки вартість закупівлі не перевищує сум, зазначених в абзаці другому частини 1 статті 2 Закону, Замовником здійснено закупівлю без використання електронної системи закупівель з обов’язковим оприлюдненням звіту про укладений договір.
Слід зазначити, що тендерний комітет Вишгородської міської ради діє на засадах колегіальності та неупередженості. Всі рішення тендерного комітету приймаються колегіально та прозоро, керуючись в першу чергу ЗУ «Про публічні закупівлі» та останніми рекомендаціями та роз’ясненнями Мінекономрозвитку України. Відповідно до абзацу другого частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) норми цього Закону застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в вищевказаному абзаці, Замовник в розумінні закону, може здійснювати закупівлі без застосування процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону. 05 вересня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено звіти про укладені договори за номером ID: UA-2019-09-05-000219-b на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:92300000-4 - Розважальні послуги (Послуги з технічного забезпечення заходу сценічним обладнанням), вартістю 159 000,00 гривень та за номером ID: UA-2019-09-05-000563-b на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:92300000-4 - Розважальні послуги (Послуги з технічного забезпечення заходу звуковим обладнанням), вартістю 150 000,00 гривень. Окремо зазначаємо, що предмет закупівлі товарів і послуг замовники мають визначати згідно з п. 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та на основі ДК 021:2015 за показником четвертої цифри основного словника Єдиного закупівельного класифікатора із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Проте, замовником допущено помилку при порядку визначення предмету вказаних закупівель. А саме, для закупівлі послуг з технічного забезпечення заходу сценічним обладнанням (UA-2019-09-05-000219-b) повинен бути код ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів, а для закупівлі послуг з технічного забезпечення заходу звуковим обладнанням (UA-2019-09-05-000563-b) - код ДК 021:2015:92370000-5 – Послуги звукооператорів. Враховуючи зазначене, при проведенні процедури закупівлі тендерний комітет Вишгородської міської ради керувався вартісними межами щодо кожного окремого предмета закупівлі. Оскільки вартість закупівлі не перевищує сум, зазначених в абзаці другому частини 1 статті 2 Закону, Замовником здійснено закупівлю без використання електронної системи закупівель з обов’язковим оприлюдненням звіту про укладений договір.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено висновок Північного офісу Держаудитслужби від 24.12.2019, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, про порушення замовником ч.7 ст. 2 та ч.1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Після вивчення вказаного висновку, Північний офіс Держаудитслужби, зобов’язав Вишгородську міську раду, як замовника публічної закупівлі, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що стало підставою для звернення замовника щодо отримання роз’яснень, виходячи з наступного. Відповідно до визначення поняття індивідуальний акт, це акт (рішення) суб’єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк. Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для замовника певні обов’язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймає Північний офіс Держаудитслужби в межах наданих йому повноважень та на виконання покладених на нього завдань та у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб’єктом владних повноважень. Відповідно до загальних вимог, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб’єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Отже, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити замовнику для усунення порушень. Відповідно до оприлюдненого через електронну систему закупівель висновку, Північний офіс Держаудитслужби, зобов’язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизував яких саме заходів має вжити замовник, отже такий висновок є неконкретизованим, не містить конкретних заходів до виконання, чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Зміст висновку фактично зводиться до спонукання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, що унеможливлює належне виконання замовником вимог Північного офісу Держаудитслужби. Тому, вимога Північного офісу Держаудитслужби про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні, зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб’єкту (об’єкту контролю, його посадових осіб), які є обов’язковими до виконання останнім, а зобов’язання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, що може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства. Враховуючи вищенаведене, керуючись ч.8 ст. 71 Закону, що надає право замовнику протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, прошу розглянути дане звернення та роз’яснити, які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії повинен здійснити замовник для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку.
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Відсутній механізм