0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
561 977.50 UAH
Замовник
Комунальний заклад "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зоряний"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 5 груд. 16:55
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Запит стосовно правозастосування положень ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області (далі – Управління) отримано 12.12.2019 через електронну систему закупівель звернення Комунального закладу «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Зоряний» (далі - замовник) щодо роз’яснення змісту висновку про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) по предмету «Електрична енергія» (код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія) очікуваною вартістю 561977,50 грн. За результатами розгляду повідомляємо. Опрацювавши інформацію замовника, надану через електронну систему закупівель першочергово слід зауважити, що замовник безпідставно звертається до Південно-східного офісу, з огляду на те, що такого територіального підрозділу Держаудитслужби не існує та не існувало. Вказане свідчить, що замовник не розмежовує різниці між назвами «Південно» та «Північно». Отже, маємо повідомити, що моніторинг здійснювався Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, що і відображено в оприлюднених через електронну систему закупівель документах. Управлінням в межах наданих повноважень проведено моніторинг закупівлі UA-2019-11-06-002373-b, за результатами якого складено та оприлюднено 11.12.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу висновок про результати моніторингу закупівлі. Принагідно повідомляємо, що вищезазначений висновок складено відповідно до норм чинного законодавства: - статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); - наказу Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 червня 2018 р. за № 654/32106, яким затверджено форму висновку про результати моніторингу закупівлі та порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі. Уповноважена особа замовника, користуючись правом звернення за роз’ясненням, стверджує про неприпустимість застосування положень Закону на власний розсуд і тим більше вирваними із загального контексту. Звертаємо увагу, що викладені у висновку порушення повністю базуються на нормах законодавства та документально підтверджуються. Так, частиною першою статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, визначених в частині другій статті 16 Закону. Водночас, абзацом 1 частини третьої статті 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Поряд з цим, абзацом 2 частини третьої статті 16 Закону визначено, що замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії. Враховуючи вище перелічені норми законодавства, замовником не дотримано норми абзацу 2 частини третьої статті 16 Закону в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв в тендерній документації, що і вказано у висновку. Підсумовуючи зазначене, твердження уповноваженої особи з публічних закупівель Комунального закладу «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Зоряний», вказані в зверненні за роз’ясненням щодо висновку, не містять жодних фактів та обґрунтувань, що спростовують факти та порушення, відображені у висновку про результати моніторингу. Окрім цього, звернення замовника щодо висновку «просимо переглянути прийняте Вами рішення» не базується на нормах законодавства України. Так, проведення моніторингу установлено Порядком здійснення моніторингу публічних закупівель, який регламентується статтею 7-1 Закону. Згаданим Порядком не передбачено дій щодо перегляду рішень, прийнятих за результатом проведення моніторингу. Зауважимо, що моніторинг здійснено органом державного фінансового контролю на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законами України. Окрім того, замовник через електронну систему закупівель повідомив, що не отримав у бажані строки відповідь на запит та надав оцінку, що працівники Південно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області не знайшли часу це зробити. По-перше, замовнику не надано та не може надаватись право на власний розсуд встановлювати для Управління строки обміну інформацією щодо моніторингу. Отже, доцільним є опрацювання замовником норм статті 7-1 Закону. По-друге, необґрунтоване припущення замовника, що неотримання відповіді у бажані ним терміни пов’язано з відсутністю часу у працівників Управління жодним чином не стосується вказаного у висновку порушення, щодо якого, власне, звертався замовник. По-третє, замовник формує твердження щодо відсутності коментарів з боку працівників Управління, не враховуючи Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», яким жодні коментарі не передбачені. З огляду на вказану інформацію замовника слід наголосити про статтю 15 згаданого Закону, якою окрім іншого встановлено, що втручання в діяльність працівника органу державного фінансового контролю тягне за собою відповідальність, передбачену законодавчими актами. Підсумовуючи маємо нагоду повідомити, що Управління завжди стоїть на захисті інтересів держави, здійснюючи заходи для встановлення законності та збереження державних фінансових ресурсів.
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
ПРИХОВАНО
Вимогу викладену Вами у висновку від 11.12.2019 р. нами виконано. Прикрим залишається той факт, що нами 12.12.209 р. через електронний майданчик нами направлений відповідний запит до Південно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області. Проте, станом на 18.12.2019 р., означені представники ніяк не прокоментували прийняте ними рішення, або не знайшли часу це зробити. З повагою, Заст. директора ДЗОВ "Зоряний" Явтушенко В.П.