0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 278 725.29 UAH
Знайдено порушення
Дата: 28 груд. 10:05
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання вищезазначеної вимоги надаю наступні пояснення: Згідно зі статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі в тому числі: 2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджено в т.ч. ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури ( далі-Форма) В п.14 Форми зазначено «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі)». Ні законами, ні наказом від 22.03.2016 № 490 не визначено конкретні документи з зазначенням реквізитів на які необхідно посилатися. В п.14 Форми мною зроблено посилання на норму Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому порядку як саме заповнювати кожен пункт/рядок повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури наказ «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» не містить. Крім того, в протоколі проведення переговорів між управлінням справами Олександрійської міської ради та комунальним підприємством «Теплокомуненерго» Олександрійської міської ради від 20.12.2019 № 45 (який оприлюднено на сайті https://prozorro.gov.ua) зазначено, що КП «Теплокомуненерго» Олександрійської міської ради включене до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеному на сайті Антимонопольного комітету України. Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На сайті http://www.amc.gov.ua/amku/ (який є відкритим, у вільному доступі) опубліковано зведений перелік природних монополій.
На виконання вищезазначеної вимоги надаю наступні пояснення: Згідно зі статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі в тому числі: 2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджено в т.ч. ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури ( далі-Форма) В п.14 Форми зазначено «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі)». Ні законами, ні наказом від 22.03.2016 № 490 не визначено конкретні документи з зазначенням реквізитів на які необхідно посилатися. В п.14 Форми мною зроблено посилання на норму Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому порядку як саме заповнювати кожен пункт/рядок повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури наказ «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» не містить. Крім того, в протоколі проведення переговорів між управлінням справами Олександрійської міської ради та комунальним підприємством «Теплокомуненерго» Олександрійської міської ради від 20.12.2019 № 45 (який оприлюднено на сайті https://prozorro.gov.ua) зазначено, що КП «Теплокомуненерго» Олександрійської міської ради включене до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеному на сайті Антимонопольного комітету України. Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На сайті http://www.amc.gov.ua/amku/ (який є відкритим, у вільному доступі) опубліковано зведений перелік природних монополій.
22.01.2020 на сайті Уповноважено органу опубліковано висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області про наявність чи відсутність порушень законодавства за результатами проведеного моніторингу. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» форми повідомлення про намір укласти договір не зазначив посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тендерний комітет управління справами Олександрійської міської ради не погоджується з висновком моніторигну з наступних підстав: Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно зі статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» основними функціями Уповноваженого органу є, в тому числі п.11: розроблення та затвердження: примірної тендерної документації; примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб); порядку визначення предмета закупівлі; порядку розміщення інформації про публічні закупівлі; форм: річного плану закупівель; оголошення про проведення процедури закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення конкурентного діалогу); реєстру отриманих тендерних пропозицій; протоколу розкриття тендерних пропозицій; протоколу розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; звіту про результати проведення процедури закупівлі; повідомлення про внесення змін до договору; звіту про виконання договору про закупівлю; звіту про укладені договори. Згідно зі статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі в тому числі: 2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджено в т.ч. ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури ( далі-Форма). П.2. Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» передбачено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Замовником при опублікуванні Форми було заповнено всі обов’язкові поля. Також передбачено право замовника, а не обов’язок зазначати додаткову інформацію про закупівлю. В п.14 Форми зазначено «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі)». В п.14 Форми мною зроблено посилання на норму Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому порядку як саме заповнювати кожен пункт/рядок повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури наказ «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» не містить. Крім того ні законами, ні наказом від 22.03.2016 № 490 не визначено конкретні документи з зазначенням реквізитів на які необхідно посилатися, також відсутні інструкція по заповненню Форми та роз’яснення по заповненню Форми уповноваженого на те органу. Закон – це нормативно-правовий акт вищої юридичної сили, що приймається відповідно до особливої процедури парламентам або безпосередньо народом і регулює найважливіші суспільні відносини. Тому висновок про те, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» форми повідомлення про намір укласти договір не зазначив посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі є безпідставним. Крім того, в протоколі проведення переговорів між управлінням справами Олександрійської міської ради та комунальним підприємством «Теплокомуненерго» Олександрійської міської ради від 20.12.2019 № 45 (який оприлюднено на сайті https://prozorro.gov.ua) зазначено, що КП «Теплокомуненерго» Олександрійської міської ради включене до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеному на сайті Антимонопольного комітету України. Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На сайті http://www.amc.gov.ua/amku/ (який є відкритим, у вільному доступі) опубліковано зведений перелік природних монополій. На сайті jkg.kr-admin.gov.ua (який є відкритим, у вільному доступі) опубліковано реєстр ліцензіатів, що здійснюють господарську діяльність у сфері централізованого теплопостачання. В оспорюваному висновку зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, але ні Цивільним кодексом України, ні Господарським кодексом України, ні Законом України «Про публічні закупівлі», а ні договором від 02.01.2020 №127-ДЗ про закупівлю послуг не передбачено підставу розірвання договору- на вимогу контролюючого органу, яким є управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області.
30.01.2020 подано адміністративний позов до Кіровоградського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку