0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
923 957.76 UAH
Замовник
Комунальна медична установа "Чернівецький обласний клінічний кардіологічний центр"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 20 січ. 14:58
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
ПРИХОВАНО
Згідно з пунктом 13 розділу XVII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону N 2019 (Закон N 2019-VIII) тимчасово, на період з 01.01.2019 по 31.12.2020, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності. З огляду на зазначене бюджетні установи мають право закуповувати електроенергію і як товар, і як універсальну послугу. При цьому в обох випадках постачальником може бути одна і та ж юридична особа. Тобто визначений відповідно до Закону N 2019 (Закон N 2019-VIII) електропостачальник, який виконує зобов'язання щодо надання універсальної послуги, може продавати електроенергію не тільки як постачальник універсальної послуги, а й як звичайний постачальник. І якщо в першому випадку тариф на таку послугу затверджує НКРЕКП як регулятор, то в другому ціни є вільними (ціну визначає сам постачальник). Відповідно до статті 63 Закону N 2019 (Закон N 2019-VIII) у межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Таким чином, відповідно до норм Закону N 2019 (Закон N 2019-VIII) бюджетним установам надано право, проте не зобов'язано, закуповувати електроенергію як універсальну послугу. При цьому придбання електроенергії як універсальної послуги може здійснюватися із застосуванням переговорної процедури відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону (Закон N 922-VIII), а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Також, зазначимо, що на даний час КМУ «Чернівецький обласний клінічний кардіологічний центр» знаходиться в стадії реорганізації і з 1 лютого 2020р. буде ліквідовано. З урахуванням такої особливості та вищезазначеного аби не допустити кредиторської заборгованості та не втратити право бути забезпеченими електроенергією заклад здійснив закупівлю шляхом застосування переговорної процедури. Так як не укладання або несвоєчасне укладання договору призведе до припинення енергопостачання Комунальній медичній установі Чернівецькому обласному клінічному кардіологічному центру. Це призведе до повної зупинки функціонування центру, як медичного закладу та поставить під загрозу здоров’я жителів Чернівецької області.
Згідно з пунктом 13 розділу XVII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону N 2019 (Закон N 2019-VIII) тимчасово, на період з 01.01.2019 по 31.12.2020, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності. З огляду на зазначене бюджетні установи мають право закуповувати електроенергію і як товар, і як універсальну послугу. При цьому в обох випадках постачальником може бути одна і та ж юридична особа. Тобто визначений відповідно до Закону N 2019 (Закон N 2019-VIII) електропостачальник, який виконує зобов'язання щодо надання універсальної послуги, може продавати електроенергію не тільки як постачальник універсальної послуги, а й як звичайний постачальник. І якщо в першому випадку тариф на таку послугу затверджує НКРЕКП як регулятор, то в другому ціни є вільними (ціну визначає сам постачальник). Відповідно до статті 63 Закону N 2019 (Закон N 2019-VIII) у межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Таким чином, відповідно до норм Закону N 2019 (Закон N 2019-VIII) бюджетним установам надано право, проте не зобов'язано, закуповувати електроенергію як універсальну послугу. При цьому придбання електроенергії як універсальної послуги може здійснюватися із застосуванням переговорної процедури відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону (Закон N 922-VIII), а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Також, зазначимо, що на даний час КМУ «Чернівецький обласний клінічний кардіологічний центр» знаходиться в стадії реорганізації і з 1 лютого 2020р. буде ліквідовано. З урахуванням такої особливості та вищезазначеного аби не допустити кредиторської заборгованості та не втратити право бути забезпеченими електроенергією заклад здійснив закупівлю шляхом застосування переговорної процедури. Так як не укладання або несвоєчасне укладання договору призведе до припинення енергопостачання Комунальній медичній установі Чернівецькому обласному клінічному кардіологічному центру. Це призведе до повної зупинки функціонування центру, як медичного закладу та поставить під загрозу здоров’я жителів Чернівецької області.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель КМУ "Чернівецький обласний клінічний кардіологічний центр" здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. КМУ "Чернівецький обласний клінічний кардіологічний центр" та ТОВ "Чернівецька обласна енергопостачальна компанія" розірвали договір на постачання електричної енергії в зв`язку з неможливістю усунення порушення.