0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 900 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 14 лют. 14:28
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит повідомляємо, наступне: 1. Нами під час оприлюднення оголошення про проведення закупівлю заповнювалася форма відповідно до норм чинного законодавства. На сайті https://prozorro.gov.ua оголошення відображається двома мовами, а під час вивантаження в формат pdf інформація англійською мовою відображається лише частково. Ми звернулися в телефонному режимі за роз’ясненнями до технічної підтримки майданчика, на що отримали відповідь, що так передбачено самою електронною системою сайту https://prozorro.gov.ua і можливості введення та відображення даних по іншому неможливо, а розміщення додаткового оголошення не передбачено чинним законодавством та самою системою електронних закупівель. Отже, нажаль, відображення інформації в pdf форматі не залежить від нашого закладу. 2. В тендерній документації в п1. Розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, вказано «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: згідно оголошення про проведення відкритих торгів». Оскільки згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016р. №490 оголошення є ДОКУМЕНТОМ у сфері публічних закупівель в якому чітко вказано дату і час кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то не вважаємо за порушення відсутність дублювання даної інформації у тендерній документації. 3. У технічному завданні тендерної документації вказано, що «Послуги повинні надаватись учасником відповідно до Законів України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 р. №2633-IV (із змінами і доповненнями), «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» від 21 жовтня 2000 р. (із змінами і доповненнями), та чинному законодавству України». Стататею 27 Закону України «Про теплопостачання» передбачено вимоги щодо дотримання охорони навколишнього середовища. 4. Відповідно до ч.3 ст.17 закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що замовник визначає спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17, лише для переможця процедури закупівлі. Документальне підтвердження вимагалося у вигляді довідки в довільній формі, що ніяк не перешкоджало переможцю надати відповідні документи в зазначені законодавством терміни. Окрім того в тендерній документації наявна наступна примітка : «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України» Тому не вважаємо встановлення даної вимоги в тендерній документації порушенням норм чинного законодавства.
На Ваш запит повідомляємо, наступне: 1. Нами під час оприлюднення оголошення про проведення закупівлю заповнювалася форма відповідно до норм чинного законодавства. На сайті https://prozorro.gov.ua оголошення відображається двома мовами, а під час вивантаження в формат pdf інформація англійською мовою відображається лише частково. Ми звернулися в телефонному режимі за роз’ясненнями до технічної підтримки майданчика, на що отримали відповідь, що так передбачено самою електронною системою сайту https://prozorro.gov.ua і можливості введення та відображення даних по іншому неможливо, а розміщення додаткового оголошення не передбачено чинним законодавством та самою системою електронних закупівель. Отже, нажаль, відображення інформації в pdf форматі не залежить від нашого закладу. 2. В тендерній документації в п1. Розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, вказано «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: згідно оголошення про проведення відкритих торгів». Оскільки згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016р. №490 оголошення є ДОКУМЕНТОМ у сфері публічних закупівель в якому чітко вказано дату і час кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то не вважаємо за порушення відсутність дублювання даної інформації у тендерній документації. 3. У технічному завданні тендерної документації вказано, що «Послуги повинні надаватись учасником відповідно до Законів України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 р. №2633-IV (із змінами і доповненнями), «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» від 21 жовтня 2000 р. (із змінами і доповненнями), та чинному законодавству України». Стататею 27 Закону України «Про теплопостачання» передбачено вимоги щодо дотримання охорони навколишнього середовища. 4. Відповідно до ч.3 ст.17 закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що замовник визначає спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17, лише для переможця процедури закупівлі. Документальне підтвердження вимагалося у вигляді довідки в довільній формі, що ніяк не перешкоджало переможцю надати відповідні документи в зазначені законодавством терміни. Окрім того в тендерній документації наявна наступна примітка : «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України» Тому не вважаємо встановлення даної вимоги в тендерній документації порушенням норм чинного законодавства.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит повідомляємо, наступне: 1. Наш заклад знаходиться поза межами міста. До цього часу теплопостачання здійснювалося з технічних причин відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» та п. 7. Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», яким встановлено, що перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України зазначено зведений перелік суб’єктів природних монополій України від 31.10.2018р , яким визначено Міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго» , що займає монопольне (домінуюче) становище по транспортуванню теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами Херсонської області. Наша мережа теплопостачання була підключена до загальної тепломережі Міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго». Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не мали можливості здійснювати закупівлю теплової енергії в інших організаціях. Даний товар за нашим місцезнаходженням міг бути поставлений лише певним постачальником, а саме Міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго». Інша альтернатива була відсутня. ТОВ «ТЕПЛОІНВЕСТ-ТАВРІЯ» повідомив нам про те, що ним орендовано одну котельню на території нашого закладу і запропонував альтернативне забезпечення теплопостачанням. Оскільки обидві вищевказані організації наявні у переліку суб’єктів природних монополій на 31.12.2019р. ми змушені були оголосити про проведення процедури відкритих торгів. ТОВ «ЕНЕРГО-ГРУПП», що згідно з довідкою про наявність матеріально-технічної бази має опалювальний комплекс з юридичною адресою м. Олешки. І як підтвердження, учасником надано довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічних договорів обмеженою лише територією м. Олешки і з лише одним споживачем. А тому з технічних причин ТОВ «ЕНЕРГО-ГРУПП» немає можливості підключення до теплових мереж нашого закладу. Забезпечення пацієнтів лікарняного закладу належними умовами утримання є нашим першочерговим завданням, тому вважали необхідним відхилити пропозицію ТОВ «ЕНЕРГО-ГРУПП». 2. У п.16 Оголошення про проведення відкритих торгів зазначено дату та час розкриття тендерних пропозицій, а саме: «22 січня 2020 14:04». А отже надання даної довідки не суперечило умовам тендерної документації.
На Ваш запит повідомляємо, наступне: 1. Наш заклад знаходиться поза межами міста. До цього часу теплопостачання здійснювалося з технічних причин відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» та п. 7. Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», яким встановлено, що перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України зазначено зведений перелік суб’єктів природних монополій України від 31.10.2018р , яким визначено Міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго» , що займає монопольне (домінуюче) становище по транспортуванню теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами Херсонської області. Наша мережа теплопостачання була підключена до загальної тепломережі Міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго». Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не мали можливості здійснювати закупівлю теплової енергії в інших організаціях. Даний товар за нашим місцезнаходженням міг бути поставлений лише певним постачальником, а саме Міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго». Інша альтернатива була відсутня. ТОВ «ТЕПЛОІНВЕСТ-ТАВРІЯ» повідомив нам про те, що ним орендовано одну котельню на території нашого закладу і запропонував альтернативне забезпечення теплопостачанням. Оскільки обидві вищевказані організації наявні у переліку суб’єктів природних монополій на 31.12.2019р. ми змушені були оголосити про проведення процедури відкритих торгів. ТОВ «ЕНЕРГО-ГРУПП», що згідно з довідкою про наявність матеріально-технічної бази має опалювальний комплекс з юридичною адресою м. Олешки. І як підтвердження, учасником надано довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічних договорів обмеженою лише територією м. Олешки і з лише одним споживачем. А тому з технічних причин ТОВ «ЕНЕРГО-ГРУПП» немає можливості підключення до теплових мереж нашого закладу. Забезпечення пацієнтів лікарняного закладу належними умовами утримання є нашим першочерговим завданням, тому вважали необхідним відхилити пропозицію ТОВ «ЕНЕРГО-ГРУПП». 2. У п.16 Оголошення про проведення відкритих торгів зазначено дату та час розкриття тендерних пропозицій, а саме: «22 січня 2020 14:04». А отже надання даної довідки не суперечило умовам тендерної документації.
Щодо розміщення оголошення Згідно з п.19 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженим постановою КМУ від 24.02.2016р. №166 оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом закупівель в електронній системі закупівель відповідно до рівня акредитації. Нами під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою заповнювалися англійською мовою усі поля форми, які передбачені електронним майданчиком. На сайті https://prozorro.gov.ua оголошення відображається двома мовами, а під час вивантаження в формат pdf інформація англійською мовою відображається лише частково. Відповідно до пунктів 1 і 6 частини першої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та Наказу Мінекономрозвитку від 18.032016р. №473 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО" визначено відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель. Щодо тендерної документації В пункті 1 Розділі « III.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказана вимога про надання інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, в якій зазначено увесь алгоритм подання підтверджуючих документів. Щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЕНЕРГО-ГРУПП» Під час проведення прекваліфікації в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГО-ГРУПП» було виявлено ряд невідповідностей та порушень, а саме: - в тендерній пропозиції з зазначенням інформації про запропоновану початкову ціну закупівлі (відповідно у файлі «Проект договору (додаток 3).pdf») було розкрито електронною системою автоматично вже на етапі прекваліфікації, що не відповідає вимогам частини 1 статті 27 Закону. Тому дана пропозиція вже не підлягала до подальшого розгляду. Але з метою дотримання статті 3 Закону, нами було проведено прекваліфікацію учасника. - учасник, згідно з довідкою про наявність матеріально-технічної бази має опалювальний комплекс з юридичною адресою м. Олешки. Іншої адреси учасником не вказувалося. Наш заклад знаходиться на значній відстані за межами міста і немає зв’язку з будь-якими іншими тепломережами, окрім тих, що розташовані на нашій території. Тому з технічних причин ТОВ «ЕНЕРГО-ГРУПП» немає можливості підключення до теплових мереж нашого закладу. І як підтвердження, учасником у складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічних договорів обмеженою лише територією м. Олешки і з лише одним споживачем (хоча така довідка і не була передбачена в тендерній документації). Забезпечення пацієнтів лікарняного закладу належними умовами утримання є нашим першочерговим завданням, тому вважали необхідним відхилити пропозицію ТОВ «ЕНЕРГО-ГРУПП» з дотриманням норм чинного законодавства, оскільки даний учасник немає можливості забезпечити нагальну потребу в теплопостачанні. В результаті проведеної тендерної процедури жоден з Учасників не оскаржував дії та рішення тендерного комітету. Щодо укладеного договору. На виконання норм чинного законодавства складено та оприлюднена додаткова угода №2 від 05.03.2020р. до договору 65/2271/20 від 21.02.2020р.