0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
307 984.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОЧЕТОЦЬКА САНАТОРНА ШКОЛА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 21 лют. 09:59
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
28.02.2020 року в публічній закупівлі UA-2019-12-11-003763-b на закупівлю «код ДК 021:2015: код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста білокачанна, капуста синя, капуста рання, цибуля ріпка, зелена цибуля, морква, буряк столовий, часник, огірки ранні, помідори, перець солодкий, баклажани, редис, селера, яблуко, апельсини, мандарини, лимони, банани)» були оприлюднені результати її моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби. Замовник закупівлі — КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КОЧЕТОЦЬКА САНАТОРНА ШКОЛА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, не погоджується із висновком про результати моніторингу (далі Висновок) та у зв’язку з чим надає аргументовані заперечення: 1. У відповідності до п.2 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, як для учасника торгів, так і для учасника-переможця. Так тендерною документацією передбачено, що учасник-переможець у строк, що не перевищує п’ять календарних днів повинен через електронний майданчик надати підтвердження відповідності статті 17 Закону у вигляді заповненого додатку, а саме Додатку 10 Тендерної документації. Що стосується вашого твердження, що ця вимога є не законною, то повідомляємо наступне: 1.1. У п.3 ч.3 статті 17 Закону не зазначено, що Замовник не має право вимагати інформацію, яка передбачена п.8 ч.1 статті 17 Закону. Тобто Ваше твердження щодо цього пункту є помилковим; 1.2. Жодним пунктом не передбачено, що учасник-переможець повинен документально підтвердити (надати оригінали підтверджуючих документів з реєстрів). Натомість Замовник вимагає, щоб учасник-переможець за власноручним підписом надав гарантійний лист, що він відповідає встановленим вимогам статті 17 Закону. Поряд з цим, відповідно до ч. 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 та ч. 2 статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 та ч. 2 статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником. 2. У відповідності до ч.1 ст.16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому ч. 1 ст. 16 Закону визначені Замовником, згідно з цією статтею, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Так, умовами пп. «г» пункту 1 підрозділу 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» було встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Для підтвердження вказаного критерію Учасник, у відповідності до вимог тендерної документації, повинен був надати інформацію за формою встановленою в Додатку №8 тендерної документації. Учасником ФОП Сарецяном Сергієм Вачагановичем у складі своєї тендерної пропозиції було надано заповнений Додаток №8 (файл з назвою 8 у форматі pdf), як то і вимагалося умовами тендерної документації. Враховуючи наведене, Замовником здійснено розгляд та оцінка тендерних пропозицій з дотриманням вимог ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».