0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
366 485.25 UAH
Знайдено порушення
Дата: 24 лют. 16:51
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
1. Щодо джерела фінансування Відповідно до п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, у формі оголошення про проведення відкритих торгів,повинна міститись інформація про «Джерело фінансування закупівлі». Згідно з інформацією розміщеною на сайті Prozorro. Інфобокс можливість вказання джерела фінансування реалізовано лише з 30.10.2019 р. На момент оголошення закупівлі, а саме 22 травня 2019 р. функціонал електронного майданчика закупівель не передбачав технічної можливості винести дану інформацію в окреме поле. Проте, така інформація міститься в оголошенні у полі «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» у графі «Опис», а саме: Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та актів здачі – приймання послуг, на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фнансування:Проект фінансується Українським культурним фондом в рамках програми «Створюємо інноваційний культурний продукт» на умовах визначених договором №51830 від 22 квітня 2019 року для реалізації культурного проекту «Створення смартфонного додатку для Державного меморіального музею Михайла Грушевського у Львові » Пiсляоплата 30 Календарні 100 До того ж відповідно до п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 інформація вказана у формі «Повідомлення про намір укласти договір», що завантажено у систему здійснення закупівель 13 червня 2019 року. 2. Щодо статті 17: Відтак, відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону Замовник включає до тендерної документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, форма документального підтвердження відповідності учасників вимогам, установленим ст. 17 зазначеного Закону, не визначена цим Законом. Таким чином, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх встановленим вимогам, замовник визначає самостійно з дотриманням законодавства. До того ж, зазначена норма стосується всієї статті 17 Закону, без поділу на частини. Поряд з цим, частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У тому числі тендерним комітетом під час формування вимог тендерної документації здійснено аналіз інформаційного листа МЕРТУ від 19 січня 2017 року № 3302-06/1654-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», де чітко зазначено, що положеннями статті 17 Закону на Уповноважений орган покладено обов’язок поінформувати шляхом оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу про перелік наявних відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Міністерство економічного розвитку та торгівлі України звернулося до Міністерства юстиції України, Національної поліції України і Державної фіскальної служби України із запитами щодо надання оновленої (за наявності) інформації щодо функціонування таких реєстрів, які можуть містити інформацію, указану у частинах першій та другій статті 17 Закону. Оскільки норма статті 17 передбачає те, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу, тож Уповноважений орган опублікував інформаційний лист МЕРТУ від 17 січня 2019 року № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» на 2019 рік, де вказано перелік реєстрів, які знаходяться у вільному доступі, саме тому розділом 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що замовник самостійно перевіряє інформацію пунктів 2, 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, адже має знаходитись в рамках закону, не порушувати принципів здійснення закупівель та не може вимагати від Учасника того, що не встановлено Законом. Зокрема, враховуючи те, що Замовник не має наразі доступу до відкритих даних, що передбачені в п.2. та п.3 статті 17 Закону № 922, адже такий реєстр фактично не оновлюється від 29.07.2019 року, тому вимогу щодо надання довідки вважаємо цілком обґрунтованою. 3.Щодо розміщення звіту про виконання договору: Замовником торгів на усунення порушення, розміщується звіт про виконання договору в електронній системі закупівель. Попри дату розміщення звіту, договір був виконаний у строки та порядку, передбаченому договором, поружень зобов’язань не виявлено. Також зазначаємо, що нерозміщення звіту жодним чином не вплинула на взяті сторонами на себе зобов’язання та не спричинила жодних негативних наслідків для держави та її бюджету. Інформація щодо кількості закуповуваних послуг, їх кількості та вартості розміщена в оголошенні про проведення процедури, що не перешкоджає зацікавленим особам встановити її. Отже, враховуючи вищезазначене, можемо підтвердити виправлення допущеної помилки при розміщенні звіту про виконання договору та усунення порушення визначеного у висновку про результати моніторингу закупівлі.