0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 268 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 2 бер. 17:35
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Послуги обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств (джерело фінансування - власні кошти підприємств Концерну) Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - МЕРТ) від 12.05.2016 №3302-06/13747-07, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), самостійно визначають наявність хоча б однієї з передбачених Законом ознак та приналежність до замовників у розумінні абзацу п’ятого пункту 9 частини першої статті 1 Закону. Слід зауважити, що підприємства Концерну не визначають себе замовниками в розумінні Закону, оскільки здійснюють, зокрема, виробничу, комерційну діяльність, та в закупівельній діяльності керуються внутрішніми нормативними документами та розпорядчими документами Концерну. Таким чином, з точки зору законодавства, підприємства Концерну не зобов’язані здійснювати закупівлі за процедурами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, політика Концерну в питаннях удосконалення закупівель полягає саме у широкому застосування системи Prozorro, що знаходить своє відображення у нормативно-методичних документах Концерну з питань закупівель. Концерн за власною ініціативою використовує майданчик «Prozorro» як інструмент для організації закупівель та пошуку постачальників для ситуацій, які не підпадають під дію ЗУ «Про публічні закупівлі». В конкурсній документації в таких випадках вказано, що конкурс проводиться в інтересах окремих підприємств Концерну, закупівлі яких не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі». Кожне окреме підприємство Концерну укладатиме договір з переможцем конкурсу. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності коштів підприємств Концерну.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Шановні представники Державної Аудиторської Служби України! У відповідь на Ваш запит щодо процедури UA-2020-02-12-002850-b повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Закупівля UA-2020-02-12-002850-b не є закупівлею ДК «Укроборонпром» (ЄДРПОУ 37854297) в розумінні Закону, оскільки за результатами цієї допорогової закупівлі ДК «Укроборонпром» не планував і не буде купувати товари, роботи та послуги і, відповідно, не буде укладати договір закупівлі. Згідно конкурсної документації, конкурс проводиться в інтересах підприємств, які входять до складу ДК «Укроборонпром», та за результатами конкурсу кожне окреме підприємство буде укладати окремий договір. Підприємства Концерну не є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки здійснюють свою діяльність на комерційний основі та не підпадають під визначення згідно п.9 розділу 1 статті 1 Закону. Відповідно, підприємства-учасники Концерну в закупівельній діяльності керуються внутрішніми нормативними документами та розпорядчими документами Концерну. ДК «Укроборонпром», як орган управління зобов’язаний вживати заходів щодо контролю та підвищення ефективності діяльності підприємств-учасників концерну, в тому числі в частині витрачання коштів. Так для випадків, коли агрегація (централізація) витрат дозволяє отримати більшу економічну ефективність, внутрішніми нормативними документами передбачено проведення агрегованих (централізованих) конкурсів в інтересах підприємств. Кожне окреме підприємство Концерну за результатами проведених агрегованих (централізованих) конкурсів укладатиме окремий договір з переможцем. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності витрачання коштів підприємств-учасників Концерну. Таким чином в даній процедурі ДК «Укроборонпром» є свого роду суб’єктом, що допомагає провести конкурс для своїх підприємств-учасників, але Концерн не закуповує вказані в конкурсній документації товари, робіти і послуги.
Шановні представники Державної Аудиторської Служби України! У відповідь на Ваш запит щодо процедури UA-2020-02-12-002850-b повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Закупівля UA-2020-02-12-002850-b не є закупівлею ДК «Укроборонпром» (ЄДРПОУ 37854297) в розумінні Закону, оскільки за результатами цієї допорогової закупівлі ДК «Укроборонпром» не планував і не буде купувати товари, роботи та послуги і, відповідно, не буде укладати договір закупівлі. Згідно конкурсної документації, конкурс проводиться в інтересах підприємств, які входять до складу ДК «Укроборонпром», та за результатами конкурсу кожне окреме підприємство буде укладати окремий договір. Підприємства Концерну не є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки здійснюють свою діяльність на комерційний основі та не підпадають під визначення згідно п.9 розділу 1 статті 1 Закону. Відповідно, підприємства-учасники Концерну в закупівельній діяльності керуються внутрішніми нормативними документами та розпорядчими документами Концерну. ДК «Укроборонпром», як орган управління зобов’язаний вживати заходів щодо контролю та підвищення ефективності діяльності підприємств-учасників концерну, в тому числі в частині витрачання коштів. Так для випадків, коли агрегація (централізація) витрат дозволяє отримати більшу економічну ефективність, внутрішніми нормативними документами передбачено проведення агрегованих (централізованих) конкурсів в інтересах підприємств. Кожне окреме підприємство Концерну за результатами проведених агрегованих (централізованих) конкурсів укладатиме окремий договір з переможцем. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності витрачання коштів підприємств-учасників Концерну. Таким чином в даній процедурі ДК «Укроборонпром» є свого роду суб’єктом, що допомагає провести конкурс для своїх підприємств-учасників, але Концерн не закуповує вказані в конкурсній документації товари, робіти і послуги.
Концерн "Укроборонпром" з інформацією, викладеною у висновку ДАСУ від 19.03.2020 не погоджується, а тому оскаржує висновок до суду, про, що повідомляє у строки і спосіб визначені Законом України «Про публічні закупівлі»
Державній аудиторській службі України Стосовно: Висновку про результати моніторингу допорогової закупівлі UA-2020-02-12-002850-b Актуарні послуги Дата публікації: 19 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020 Відповідь ДК «Укроборонпром»: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Закупівля UA-2020-02-12-002850-b не є закупівлею ДК «Укроборонпром» (ЄДРПОУ 37854297) в розумінні Закону, оскільки за результатами цієї допорогової закупівлі ДК «Укроборонпром» не планував і не буде купувати товари, роботи та послуги і, відповідно, не буде укладати договір закупівлі. Згідно конкурсної документації, конкурс проводиться в інтересах підприємств, які входять до складу ДК «Укроборонпром», та за результатами конкурсу кожне окреме підприємство буде укладати окремий договір. Підприємства Концерну не є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки здійснюють свою діяльність на комерційний основі та не підпадають під визначення згідно п.9 розділу 1 статті 1 Закону. Відповідно, підприємства-учасники Концерну в закупівельній діяльності керуються внутрішніми нормативними документами та розпорядчими документами Концерну, а також наказом ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10 ( як допорогова закупівля). Таким чином, оскільки дана допорогова процедура не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», по такій закупівлі не може проводитися моніторинг, відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43. Виконати вимогу про здійснення ДК «Укроборонпром» закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» не є можливим, оскільки таку закупівлю концерн не планував і не планує здійснювати (вона відсутня в плані закупівель концерну).