0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 000 000.00 UAH
Замовник
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 бер. 20:42
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит департамент пояснює наступне: Процедура закупівлі 44640000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерних систем для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів) проведена департаментом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) шляхом застосування процедури відкритих торгів з додатковим оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, так як вартість закупівлі перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро (UA-2020-01-13-000456-a). Дана процедура закупівлі відбувалася у два етапи: прекваліфікація (початок- з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та розкриття тендерних пропозицій (аукціон). Після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій системою автоматично було розкрито інформацію про п’ятьох учасників та їхні кваліфікаційні документи, які вони надали в складі тендерної пропозиції (за винятком інформації про ціну). Відповідно до ст.28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Замовником розглянуті тендерні пропозиції п´ятьох учасників на відповідність вимогам тендерної документації. Після розгляду тендерних пропозицій було відхилено пропозиції 3-х учасників, які не відповідали умовам тендерної документації та допущено до аукціону 2-х учасників. Системою автоматично було призначено дату і час проведення аукціону. За результатами аукціону найменша ціна була визначена у учасника ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА». Після аукціону відкрилася цінова пропозиція учасника. Тобто, розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям відбувся до проведення автоматичного аукціону. Зазначаємо, що вимог та скарг від учасників не надходило. Слід зауважити, що єдиним критерієм оцінки є ціна. Таким чином, після проведення аукціону, відхилення пропозицій Учасників, через невідповідність вимогам тендерної документації не передбачено Законом. Крім того, аналогічна позиція спостерігається в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зазначаємо, що предметом закупівлі визначено: придбання товару 44640000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерних систем для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів). Тобто, замовник закуповує товар з однією назвою «контейнерні системи для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів» в загальній кількості 500 одиниць. Звертаємо увагу, що пунктом 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовника визначено, що у складі пропозиції Учаснику необхідно надати специфікацію, в якій Учасник має вказати найменування товару, ціну за одиницю та загальну вартість запропонованого товару, з обов’язковим дотриманням вимог лише щодо кількості товару зазначеного в Додатку 1 до тендерної документації. Вимоги щодо надання окремих специфікацій або специфікації з урахуванням модифікацій товару в умовах тендерної документації та технічного завдання не вимагалось. Крім того ціна за одиницю контейнерної системи модифікації №1 та контейнерної системи модифікації №2 є однаковою в обох випадках Так, в наданій ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА» специфікації (файл специфікація дрі.PDF., дата розкриття документа 03.03.2020) вказано найменування товару (що відповідає предмету закупівлі), кількість (що відповідає технічному завданню в Додатку 1 та кількості, вказаній в описі окремої частини предмета закупівлі в системі PROZORRO) та загальна вартість запропонованого товару. Таким чином, в специфікації, наданій ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА», вказана вся необхідна інформація, яка потрібна замовнику для укладання договору та проведення закупівлі контейнерних систем для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів та яка відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та відсутні передбачені Законом підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА».
На Ваш запит департамент пояснює наступне: Процедура закупівлі 44640000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерних систем для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів) проведена департаментом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) шляхом застосування процедури відкритих торгів з додатковим оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, так як вартість закупівлі перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро (UA-2020-01-13-000456-a). Дана процедура закупівлі відбувалася у два етапи: прекваліфікація (початок- з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та розкриття тендерних пропозицій (аукціон). Після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій системою автоматично було розкрито інформацію про п’ятьох учасників та їхні кваліфікаційні документи, які вони надали в складі тендерної пропозиції (за винятком інформації про ціну). Відповідно до ст.28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Замовником розглянуті тендерні пропозиції п´ятьох учасників на відповідність вимогам тендерної документації. Після розгляду тендерних пропозицій було відхилено пропозиції 3-х учасників, які не відповідали умовам тендерної документації та допущено до аукціону 2-х учасників. Системою автоматично було призначено дату і час проведення аукціону. За результатами аукціону найменша ціна була визначена у учасника ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА». Після аукціону відкрилася цінова пропозиція учасника. Тобто, розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям відбувся до проведення автоматичного аукціону. Зазначаємо, що вимог та скарг від учасників не надходило. Слід зауважити, що єдиним критерієм оцінки є ціна. Таким чином, після проведення аукціону, відхилення пропозицій Учасників, через невідповідність вимогам тендерної документації не передбачено Законом. Крім того, аналогічна позиція спостерігається в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зазначаємо, що предметом закупівлі визначено: придбання товару 44640000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерних систем для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів). Тобто, замовник закуповує товар з однією назвою «контейнерні системи для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів» в загальній кількості 500 одиниць. Звертаємо увагу, що пунктом 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовника визначено, що у складі пропозиції Учаснику необхідно надати специфікацію, в якій Учасник має вказати найменування товару, ціну за одиницю та загальну вартість запропонованого товару, з обов’язковим дотриманням вимог лише щодо кількості товару зазначеного в Додатку 1 до тендерної документації. Вимоги щодо надання окремих специфікацій або специфікації з урахуванням модифікацій товару в умовах тендерної документації та технічного завдання не вимагалось. Крім того ціна за одиницю контейнерної системи модифікації №1 та контейнерної системи модифікації №2 є однаковою в обох випадках Так, в наданій ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА» специфікації (файл специфікація дрі.PDF., дата розкриття документа 03.03.2020) вказано найменування товару (що відповідає предмету закупівлі), кількість (що відповідає технічному завданню в Додатку 1 та кількості, вказаній в описі окремої частини предмета закупівлі в системі PROZORRO) та загальна вартість запропонованого товару. Таким чином, в специфікації, наданій ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА», вказана вся необхідна інформація, яка потрібна замовнику для укладання договору та проведення закупівлі контейнерних систем для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів та яка відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та відсутні передбачені Законом підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА».
Добрий день. Просимо надати роз'яснення щодо змісту висновку про результати моніторингу закупівлі 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерних систем для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів) UA-2020-01-13-000456-a. На якому саме єтапі розгяду тендерних пропозицій замовник мав відхилити пропозиції учасників ТОВ "Ремспецбуд КР" та ТОВ "ВИСОТБУДЕКСТРА", до проведення аукціону або після проведення аукціону?
Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради 17.04.2020 подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Уважно ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі 44640000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерних систем для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів) № UA-2020-01-13-000456-a, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, не може погодитись з рішенням моніторингу, з наступних підстав. Закупівля проведена департаментом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) шляхом застосування процедури відкритих торгів з додатковим оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, так як вартість закупівлі перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро (UA-2020-01-13-000456-a). Дана процедура закупівлі відбувалася у два етапи: прекваліфікація (початок- з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та розкриття тендерних пропозицій (аукціон). У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель у відповідності до частини1 статті 27 Закону автоматично розкривається ЧАСТИНА тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Тобто, 14.02.2020 розкрились тендерні пропозиції Учасників, окрім інформації та документів, що містять інформацію про ціну тендерних пропозицій. Відповідно до ст.28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Замовником розглянуті тендерні пропозиції п´ятьох учасників на відповідність вимогам тендерної документації. Після розгляду тендерних пропозицій 26.02.2020 було відхилено пропозиції 3-х учасників, які не відповідали умовам тендерної документації та допущено до аукціону 2-х учасників. Системою автоматично було призначено дату і час проведення аукціону. Після аукціону, а саме 03.03.2020 відкрились інформація та документи в яких міститься цінова пропозиція учасників ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА» (файл «специфікація дрі.PDF.») та ТОВ «Ремспецбуд КР» (файл «Специфікація.pdf»). За результатами аукціону найменша ціна була визначена у учасника ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА». Тобто, розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям відбувся до проведення автоматичного аукціону та на момент розгляду (з 14.02.2020 по 26.02.2020) документи «специфікація» були закриті для перегляду Замовнику. Тому Ваше твердження, що Замовник на етапі прекваліфікації мав змогу переглянути специфікації хибне та не відповідає Закону. Слід зауважити, що після проведення аукціону, єдиним критерієм оцінки є ціна. Таким чином, після проведення аукціону, відхилення пропозицій Учасників, через невідповідність вимогам тендерної документації не передбачено Законом. Зазначаємо, що предметом закупівлі визначено: придбання товару 44640000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерних систем для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів). Тобто, замовник закуповує товар з однією назвою «контейнерні системи для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів» про, що вказано в Додатку 1 тендерної документації «Найменування обладнання: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерних систем для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів)», Модифікація 1 та 2 є типом контейнерної системи, а не найменуванням, в загальній кількості 500 одиниць, як зазначено в оголошенні про проведення закупівлі. Звертаємо увагу, що пунктом 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовника визначено, що у складі пропозиції Учаснику необхідно надати специфікацію, в якій Учасник має вказати найменування товару, ціну за одиницю та загальну вартість запропонованого товару, з обов’язковим дотриманням вимог лише щодо кількості товару зазначеного в Додатку 1 до тендерної документації. Вимоги щодо надання окремих специфікацій або специфікації з урахуванням модифікацій товару в умовах тендерної документації та технічного завдання не вимагалось. Крім того ціна за одиницю контейнерної системи модифікації №1 та контейнерної системи модифікації №2 є однаковою в обох випадках Так, в наданій ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА» специфікації. вказано найменування товару (що відповідає предмету закупівлі), кількість (що відповідає технічному завданню в Додатку 1 та кількості, вказаній оголошенні про проведення процедури закупівлі оприлюдненому в системі PROZORRO) та загальна вартість запропонованого товару. Таким чином, в специфікації, наданій ТОВ «ВИСОТБУДЕКСТРА», вказана вся необхідна інформація, яка потрібна замовнику для укладання договору та проведення закупівлі контейнерних систем для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів та яка відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення порядку проведення процедури закупівлі та винести рішення, яке відповідає вимогам Закону.