0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 800 000.00 UAH
Замовник
Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 24 бер. 16:16
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Чорноморської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Чорноморськ) код ЄДРПОУ ВП 38728418 проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту в обсязі чергового огляду м/б «Смелий») (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 04.12.2019 за № UA-2019-12-04-005063-b), очікувана вартість закупівлі 4 800 000,00 грн без ПДВ. Закупівля послуг за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту в обсязі чергового огляду м/б «Смелий») здійснюється шляхом застосування процедури відкритих торгів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIІІ «Про публічні закупівлі» із змінами і доповненнями (далі - Закон). До участі у відкритих торгах за зазначеною закупівлею було подано 6 (шість) тендерних пропозицій: ПрАТ «ІСРЗ»; ТОВ «БОСФОР-ОДЕСА»; ВФ «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВ; ТОВ «АЛЬФА МАРИН»; ТОВ «ШІП РЕПЕЙР СЕРВІС»; ТОВ «ЄВРО ГРАСКОР». За результатами першого етапу процедури зазначеної закупівлі, а саме: розкриття частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджує відповідність учасників умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону та вимогам, установленим статтею 17 Закону тендерним комітетом до аукціону допущено пропозиції двох учасників: ТОВ «БОСФОР-ОДЕСА» та ТОВ «ЄВРО ГРАСКОР», про що 22.01.2020 оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro протокол розгляду тендерних пропозицій. За результатами проведеного аукціону 28.01.2020 р. о 16:02 електронною системою закупівель автоматично заповнено та розміщено реєстр тендерних пропозицій. Таблиця 1 Учасник Ідентифікаційний код Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Склад тендерної документації ТОВ «БОСФОР-ОДЕСА» 40943046 4 240 000,00 грн. з ПДВ 4 240 000,00 грн. з ПДВ Документи ТОВ «ЄВРО ГРАСКОР» 40174331 4 348 900,00 грн. з ПДВ 4 348 900,00 грн. з ПДВ Документи За результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІСРЗ» встановлена її невідповідність умовам тендерної документації, а саме: в порушення вимог частини 3 пункту 1 підрозділу 2 Розділу 3 тендерної документації Учасником не надано інформацію або фінансову звітність щодо вартості активів товариства за даними останньої річної фінансової звітності за підписом керівника підприємства учасника (або уповноваженої особи Учасника, якщо така визначена Учасником) та головного бухгалтера (або виконуючого обов’язки головного бухгалтера), тобто станом на 31.12.2019 року, в зв’язку з чим була відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та прийнято рішення не допустити її до аукціону. За результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції ВИРОБНИЧОЇ ФІРМИ «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ встановлена її невідповідність умовам тендерної документації, а саме: в порушення вимог частини 3 пункту 1 підрозділу 2 Розділу 3 тендерної документації Учасником не надано інформацію або фінансову звітність щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу за підписом керівника підприємства учасника (або уповноваженої особи Учасника, якщо така визначена Учасником) та головного бухгалтера (або виконуючого обов’язки головного бухгалтера), тобто станом на 31.12.2019 року, у зв’язку з чим відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та прийнято рішення не допустити її до аукціону. Щодо відхилення тендерних пропозицій ПРАТ «ІСРЗ» та ВФ «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВ пояснюємо наступне: Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Так, згідно статті 70 «Значний правочин» розділу XIII «ЗНАЧНІ ПРАВОЧИНИ ТА ПРАВОЧИНИ, ЩОДО ВЧИНЕННЯ ЯКИХ Є ЗАІНТЕРЕСОВАНІСТЬ» закону України «Про акціонерні товариства» від 17 вересня 2008 року № 514-VI (в редакції від 17.10.2019) передбачено наступне: 1. Рішення про надання згоди на вчинення значного правочину, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності акціонерного товариства, приймається наглядовою радою. Статутом акціонерного товариства можуть бути визначені додаткові критерії для віднесення правочину до значного правочину. У разі неприйняття наглядовою радою рішення про надання згоди на вчинення значного правочину питання про вчинення такого правочину може виноситися на розгляд загальних зборів. 2. Якщо ринкова вартість майна або послуг, що є предметом значного правочину, перевищує 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності акціонерного товариства, рішення про надання згоди на вчинення такого правочину приймається загальними зборами за поданням наглядової ради. Звертаємо увагу, що 7.113.5 пункту 7.113 Статуту ПРАТ «ІСРЗ», затвердженого загальними зборами (протокол № 1/2018 від 26.04.2018), наданого Учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено, що Голова Правління має право «приймати рішення щодо вчинення правочинів, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є предметом такого правочину, складає до 2 (двох) відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства». Аналогічно, згідно статті 44 «Значний правочин» глави V «Значні правочини та правочини, щодо вчинення яких є заінтересованість» закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII (в редакції від 02.11.2019) передбачено: 1. Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). 2. Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ВФ «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВ встановлено, що підпунктом 5 пункту 9.10 розділу 9 Статуту, затвердженого протоколом № 1/2019 від 23.05.2019 «До іншої компетенції Загальних Зборів Учасників Товариства належать: надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу». Таким чином, з метою дотримання принципів здійснення закупівель та дотримання законодавства в цілому, Додатком 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, передбачено надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочність на укладення договору про закупівлю, в тому числі у вигляді окремих документів чітко для учасників з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю» та «Акціонерні товариства»: «Учасники процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю» повинні додатково надати інформацію або фінансову звітність щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу за підписом керівника підприємства учасника (або уповноваженої особи Учасника, якщо така визначена Учасником) та головного бухгалтера (або виконуючого обов’язки головного бухгалтера). Учасники процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Акціонерні товариства» повинні додатково надати інформацію або фінансову звітність щодо вартості активів товариства за даними останньої річної фінансової звітності за підписом керівника підприємства учасника (або уповноваженої особи Учасника, якщо така визначена Учасником) та головного бухгалтера (або виконуючого обов’язки головного бухгалтера).» Таким чином, оскільки в складі тендерних пропозицій учасників інформація або фінансову звітність щодо вартості активів товариства за даними останньої річної фінансової звітності, та інформація або фінансова звітність щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу відповідно, у вигляді окремих завантажених документів відсутні, Замовник не має змоги впевнитись у правомочності Голови Правління ПРАТ «ІСРЗ» та директора ВФ «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВ на укладення договору про закупівлю. Крім того, слід зауважити, що тендерною документацією вимагалось надання не обов’язково саме фінансової звітності. Достатньо було надати інформацію щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та щодо вартості активів товариства за даними останньої річної фінансової звітності відповідно, за підписом керівника підприємства учасника (або уповноваженої особи Учасника, якщо така визначена Учасником) та головного бухгалтера (або виконуючого обов’язки головного бухгалтера). Відповідно пункту 1 Розділу 4 тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.01.2020 р. о 23:59 Документи в електронній системі закупівель учасниками ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ІСРЗ» та ВИРОБНИЧА ФІРМА «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ завантажені 10.01.2020 та 13.01.2020. Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16 липня 1999 року (в редакції від 16.11.2018) звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Таким чином, станом на дати подання тендерних пропозиції кінцевою датою останнього кварталу та останньої річної фінансової звітності є 31.12.2019 року Відповідно до частини першої статті 27 Закону, зокрема у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. При цьому відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Частиною другою статті 27 Закону передбачено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Крім того, на майданчиках, через які учасники подають пропозиції, є можливість в учасника визначити за вкладеним файлом, коли він повинен відкриватися – до аукціону чи після аукціону, що не залежить від замовників. Також, згідно частини першої статті 23 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак, жодних звернень за роз’ясненнями та звернень щодо усунення порушень стосовно зазначеної закупівлі від учасників не надходило. 2. Щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції Учасника ТОВ ЄВРО ГРАСКОР» пояснюємо наступне: Вимога в абзаці 3 частини 1 Розділу 3 тендерної документації «Всі визначені цією тендерною документацією документи, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (у разі наявності за бажанням) учасника» встановлена для того щоб Замовник мав можливість впевнитися в тому, що дані документи не є фіктивними. Останнім абзацом пункту 1 частини 2 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник. Пунктом 2 частини 2 Розділу 3 тендерної документації визначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника серед яких є - надання в складі пропозиції не кольорових сканованих копій документів. Також тендерною документацією визначено, що даний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюються колегіально на засіданні тендерного комітету, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Крім того, надані Учасником ТОВ "ЄВРО ГРАСКОР" - Витяг з реєстру платників податків на додану вартість та Свідоцтво про відповідність підприємства, видане Регістром судноплавства України було перевірено Замовником під час кваліфікації за допомогою відкритих реєстрів https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv та http://www.shipregister.ua/firms/index.html?search=40174331# та встановлено їх достовірність.
Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Чорноморської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Чорноморськ) код ЄДРПОУ ВП 38728418 проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту в обсязі чергового огляду м/б «Смелий») (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 04.12.2019 за № UA-2019-12-04-005063-b), очікувана вартість закупівлі 4 800 000,00 грн без ПДВ. Закупівля послуг за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту в обсязі чергового огляду м/б «Смелий») здійснюється шляхом застосування процедури відкритих торгів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIІІ «Про публічні закупівлі» із змінами і доповненнями (далі - Закон). До участі у відкритих торгах за зазначеною закупівлею було подано 6 (шість) тендерних пропозицій: ПрАТ «ІСРЗ»; ТОВ «БОСФОР-ОДЕСА»; ВФ «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВ; ТОВ «АЛЬФА МАРИН»; ТОВ «ШІП РЕПЕЙР СЕРВІС»; ТОВ «ЄВРО ГРАСКОР». За результатами першого етапу процедури зазначеної закупівлі, а саме: розкриття частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджує відповідність учасників умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону та вимогам, установленим статтею 17 Закону тендерним комітетом до аукціону допущено пропозиції двох учасників: ТОВ «БОСФОР-ОДЕСА» та ТОВ «ЄВРО ГРАСКОР», про що 22.01.2020 оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro протокол розгляду тендерних пропозицій. За результатами проведеного аукціону 28.01.2020 р. о 16:02 електронною системою закупівель автоматично заповнено та розміщено реєстр тендерних пропозицій. Таблиця 1 Учасник Ідентифікаційний код Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Склад тендерної документації ТОВ «БОСФОР-ОДЕСА» 40943046 4 240 000,00 грн. з ПДВ 4 240 000,00 грн. з ПДВ Документи ТОВ «ЄВРО ГРАСКОР» 40174331 4 348 900,00 грн. з ПДВ 4 348 900,00 грн. з ПДВ Документи За результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІСРЗ» встановлена її невідповідність умовам тендерної документації, а саме: в порушення вимог частини 3 пункту 1 підрозділу 2 Розділу 3 тендерної документації Учасником не надано інформацію або фінансову звітність щодо вартості активів товариства за даними останньої річної фінансової звітності за підписом керівника підприємства учасника (або уповноваженої особи Учасника, якщо така визначена Учасником) та головного бухгалтера (або виконуючого обов’язки головного бухгалтера), тобто станом на 31.12.2019 року, в зв’язку з чим була відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та прийнято рішення не допустити її до аукціону. За результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції ВИРОБНИЧОЇ ФІРМИ «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ встановлена її невідповідність умовам тендерної документації, а саме: в порушення вимог частини 3 пункту 1 підрозділу 2 Розділу 3 тендерної документації Учасником не надано інформацію або фінансову звітність щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу за підписом керівника підприємства учасника (або уповноваженої особи Учасника, якщо така визначена Учасником) та головного бухгалтера (або виконуючого обов’язки головного бухгалтера), тобто станом на 31.12.2019 року, у зв’язку з чим відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та прийнято рішення не допустити її до аукціону. Щодо відхилення тендерних пропозицій ПРАТ «ІСРЗ» та ВФ «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВ пояснюємо наступне: Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Так, згідно статті 70 «Значний правочин» розділу XIII «ЗНАЧНІ ПРАВОЧИНИ ТА ПРАВОЧИНИ, ЩОДО ВЧИНЕННЯ ЯКИХ Є ЗАІНТЕРЕСОВАНІСТЬ» закону України «Про акціонерні товариства» від 17 вересня 2008 року № 514-VI (в редакції від 17.10.2019) передбачено наступне: 1. Рішення про надання згоди на вчинення значного правочину, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності акціонерного товариства, приймається наглядовою радою. Статутом акціонерного товариства можуть бути визначені додаткові критерії для віднесення правочину до значного правочину. У разі неприйняття наглядовою радою рішення про надання згоди на вчинення значного правочину питання про вчинення такого правочину може виноситися на розгляд загальних зборів. 2. Якщо ринкова вартість майна або послуг, що є предметом значного правочину, перевищує 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності акціонерного товариства, рішення про надання згоди на вчинення такого правочину приймається загальними зборами за поданням наглядової ради. Звертаємо увагу, що 7.113.5 пункту 7.113 Статуту ПРАТ «ІСРЗ», затвердженого загальними зборами (протокол № 1/2018 від 26.04.2018), наданого Учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено, що Голова Правління має право «приймати рішення щодо вчинення правочинів, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є предметом такого правочину, складає до 2 (двох) відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства». Аналогічно, згідно статті 44 «Значний правочин» глави V «Значні правочини та правочини, щодо вчинення яких є заінтересованість» закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII (в редакції від 02.11.2019) передбачено: 1. Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). 2. Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ВФ «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВ встановлено, що підпунктом 5 пункту 9.10 розділу 9 Статуту, затвердженого протоколом № 1/2019 від 23.05.2019 «До іншої компетенції Загальних Зборів Учасників Товариства належать: надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу». Таким чином, з метою дотримання принципів здійснення закупівель та дотримання законодавства в цілому, Додатком 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, передбачено надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочність на укладення договору про закупівлю, в тому числі у вигляді окремих документів чітко для учасників з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю» та «Акціонерні товариства»: «Учасники процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю» повинні додатково надати інформацію або фінансову звітність щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу за підписом керівника підприємства учасника (або уповноваженої особи Учасника, якщо така визначена Учасником) та головного бухгалтера (або виконуючого обов’язки головного бухгалтера). Учасники процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Акціонерні товариства» повинні додатково надати інформацію або фінансову звітність щодо вартості активів товариства за даними останньої річної фінансової звітності за підписом керівника підприємства учасника (або уповноваженої особи Учасника, якщо така визначена Учасником) та головного бухгалтера (або виконуючого обов’язки головного бухгалтера).» Таким чином, оскільки в складі тендерних пропозицій учасників інформація або фінансову звітність щодо вартості активів товариства за даними останньої річної фінансової звітності, та інформація або фінансова звітність щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу відповідно, у вигляді окремих завантажених документів відсутні, Замовник не має змоги впевнитись у правомочності Голови Правління ПРАТ «ІСРЗ» та директора ВФ «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВ на укладення договору про закупівлю. Крім того, слід зауважити, що тендерною документацією вимагалось надання не обов’язково саме фінансової звітності. Достатньо було надати інформацію щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та щодо вартості активів товариства за даними останньої річної фінансової звітності відповідно, за підписом керівника підприємства учасника (або уповноваженої особи Учасника, якщо така визначена Учасником) та головного бухгалтера (або виконуючого обов’язки головного бухгалтера). Відповідно пункту 1 Розділу 4 тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.01.2020 р. о 23:59 Документи в електронній системі закупівель учасниками ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ІСРЗ» та ВИРОБНИЧА ФІРМА «СУДОРЕМОНТ» У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ завантажені 10.01.2020 та 13.01.2020. Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16 липня 1999 року (в редакції від 16.11.2018) звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Таким чином, станом на дати подання тендерних пропозиції кінцевою датою останнього кварталу та останньої річної фінансової звітності є 31.12.2019 року Відповідно до частини першої статті 27 Закону, зокрема у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. При цьому відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Частиною другою статті 27 Закону передбачено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Крім того, на майданчиках, через які учасники подають пропозиції, є можливість в учасника визначити за вкладеним файлом, коли він повинен відкриватися – до аукціону чи після аукціону, що не залежить від замовників. Також, згідно частини першої статті 23 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак, жодних звернень за роз’ясненнями та звернень щодо усунення порушень стосовно зазначеної закупівлі від учасників не надходило. 2. Щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції Учасника ТОВ ЄВРО ГРАСКОР» пояснюємо наступне: Вимога в абзаці 3 частини 1 Розділу 3 тендерної документації «Всі визначені цією тендерною документацією документи, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (у разі наявності за бажанням) учасника» встановлена для того щоб Замовник мав можливість впевнитися в тому, що дані документи не є фіктивними. Останнім абзацом пункту 1 частини 2 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник. Пунктом 2 частини 2 Розділу 3 тендерної документації визначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника серед яких є - надання в складі пропозиції не кольорових сканованих копій документів. Також тендерною документацією визначено, що даний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюються колегіально на засіданні тендерного комітету, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Крім того, надані Учасником ТОВ "ЄВРО ГРАСКОР" - Витяг з реєстру платників податків на додану вартість та Свідоцтво про відповідність підприємства, видане Регістром судноплавства України було перевірено Замовником під час кваліфікації за допомогою відкритих реєстрів https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv та http://www.shipregister.ua/firms/index.html?search=40174331# та встановлено їх достовірність.
Позовна заява Держаудит
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі