0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 575 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 7 квіт. 18:00
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
На запит Держаудитслужби про надання пояснень від 07.04.2020 поданий у межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-03-20-005013-b) очікуваною вартістю 1 575 000,00 грн. КП "КПК ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ" пояснює наступне. При проведенні процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів UA-2020-03-20-005013-b через введення обмежувальних заходів, пов’язаних з епідемією COVID-19 (постанова КМУ №211) уповноважена особа не мала доступу до робочого місця з організацією виходу на майданчик публічних закупівель. Розгляд запиту про надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації було проведено у перший робочий день уповноваженої особи з моменту оприлюднення запиту, відповідь на запит оприлюднено в день його розгляду. Враховуючи те, що замовником дійсно було оприлюднено відповідь на запит про надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації з перевищенням строку, встановленого частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», одночасно з прийняттям рішення про надання роз’яснень було прийнято рішення про перенесення строку подання тендерних пропозицій на сім днів відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та в системі публічних закупівель продовжено строк подання тендерних пропозицій, кінцевий строк подання тендерних пропозицій перенесено на 12 квітня 2020 року. Враховуючи те, що законом допускається можливість затримки надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації та встановлено порядок дій у разі такої затримки, а також те, що замовником повністю дотримано встановлений законом порядок дій, права та законні інтереси осіб, які мають бажання брати участь в закупівлі, не порушено. Копія рішення про надання роз’яснень додається.
На запит Держаудитслужби про надання пояснень від 07.04.2020 поданий у межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-03-20-005013-b) очікуваною вартістю 1 575 000,00 грн. КП "КПК ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ" пояснює наступне. При проведенні процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів UA-2020-03-20-005013-b через введення обмежувальних заходів, пов’язаних з епідемією COVID-19 (постанова КМУ №211) уповноважена особа не мала доступу до робочого місця з організацією виходу на майданчик публічних закупівель. Розгляд запиту про надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації було проведено у перший робочий день уповноваженої особи з моменту оприлюднення запиту, відповідь на запит оприлюднено в день його розгляду. Враховуючи те, що замовником дійсно було оприлюднено відповідь на запит про надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації з перевищенням строку, встановленого частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», одночасно з прийняттям рішення про надання роз’яснень було прийнято рішення про перенесення строку подання тендерних пропозицій на сім днів відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та в системі публічних закупівель продовжено строк подання тендерних пропозицій, кінцевий строк подання тендерних пропозицій перенесено на 12 квітня 2020 року. Враховуючи те, що законом допускається можливість затримки надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації та встановлено порядок дій у разі такої затримки, а також те, що замовником повністю дотримано встановлений законом порядок дій, права та законні інтереси осіб, які мають бажання брати участь в закупівлі, не порушено. Копія рішення про надання роз’яснень додається.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-03-20-005013-b) очікуваною вартістю 1 575 000,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань. В ході моніторингу встановлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Альфа СБ» наступних підстав: 1) учасником не підтверджено пункти 3-14 обладнання; 2) довідка від 01.04.2020 №11 не відповідає формі, наведеній у тендерній документації, не підтверджено інформацію щодо працевлаштування Федотова С.Е., Шворюка Д.І. та Місюри А.О.; 3) відомості учасника містять не актуальні дані про місце та дату реєстрації; 4) не всі сторінки тендерної пропозиції пронумеровані учасником; 5) копії технічних паспортів транспортних засобів не завірені підписом уповноваженої особи учасника. Відповідно до пункту 3.1 додатку 3 до тендерної документації щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції, зокрема, копію балансової відомості. Відповідно до пункту 3.1. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 облікові регістри – це носії спеціального формату (паперові, електронні) у вигляді відомостей, ордерів, книг, журналів тощо, призначені для хронологічного, систематичного або комбінованого накопичення, групування та узагальнення інформації з первинних документів, що прийняті до обліку. Тобто, оборотно-сальдова відомість – це регістр, який об'єднує і систематизує всі відомості бухобліку в одному документі, в тому числі підтверджує інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази. Окрім того, ТОВ «Альфа СБ» у складі тендерної пропозиції надано договір від 26.06.2019 №26/06 та накладні на придбання спецзасобів, які розміщені у файлі «Спецзасоби»zip. Стосовно невідповідності форми довідки, наведеній у тендерній документації. Учасником ТОВ «Альфа СБ» у наданій довідці вказано всю інформацію, яка вимагалася умовами тендерної документації. Окрім того, учасником надано додаткову інформацію щодо кваліфікаційного розряду працівників. Слід зазначити, що у тендерній документації застереження про те, що Учасник не повинен відступати від даної форми стосувалось лише форми тендерної пропозиції, викладеної у додатку 2 до тендерної документації. Щодо не підтвердження працевлаштування Федотова С.Е., Шворюка Д.І., Місюри А.О. Відповідно до довідки про наявність працівників вказано, що Федотов С.Е. працевлаштований на підставі наказу від 19.11.2019 №18-к, що відповідає інформації, зазначеній у цьому наказі, Шворюк Д.І. – наказ №20 від 03.01.2020 що відповідає інформації, зазначеній у цьому наказі. Згідно з розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність нумерації сторінок та підписів на окремих документах, технічні помилки та описки. Стосовно працевлаштування Місюри А.О. у довідці зазначено, що він працевлаштований на підставі наказу №9 від 29.07.2019, тоді як наказ №9 від 25.07.2019. Зазначений факт можливо віднести до формальних (несуттєвих) помилок, які не вплинули на зміст тендерної пропозиції (описка), адже фактично Місюра А.О. є працівником ТОВ «Альфа СБ». Щодо не актуальних даних про місце та дату реєстрації, зазначених учасником у довідці №2 від 01.04.2020, учасник вказав дату реєстрації у ДПС, що відповідає інформації про юридичну особу, розміщеній у вільному доступі на сайті https://usr.minjust.gov.ua/. Щодо не виконання умов учасника в частині нумерації сторінок пропозиції. Слід зазначити, що умовами тендерної документації не вимагалася нумерація сторінок тендерної пропозиції. Водночас аналізом наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Альфа СБ» документів встановлено, що номер сторінки поставлений учасником справа внизу документа, зокрема файл «довідки pdf.», «Довідки кваліфікація pdf.». До того ж, відсутність нумерації сторінок та підписів на окремих документах віднесено замовником до формальних (несуттєвих) помилок. Щодо надання учасником не завірених копій паспортів транспортних засобів. Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником була встановлена наступна вимога: якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель, зокрема, 3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін..), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Слід зазначити, що перевірений – це підданий аналізу документ. Тобто, замовник не встановлював вимогу щодо завірення сканованого оригіналу документу, а лише встановив вимогу щодо його перевірки. 1. Чому відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Альфа СБ», якщо у тендерній пропозиції учасника містяться документи, які відповідають вимогам тендерної документації? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити документальне підтвердження стосовно прийняття рішення про надання розяснень (протоколи засідань тендерного комітету чи інші документи).
На запит Держаудитслужби про надання пояснень від 07.04.2020 поданий у межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-03-20-005013-b) очікуваною вартістю 1 575 000,00 грн. КП "КПК ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ" пояснює наступне. При проведенні процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів UA-2020-03-20-005013-b через введення обмежувальних заходів, пов’язаних з епідемією COVID-19 (постанова КМУ №211) уповноважена особа не мала доступу до робочого місця з організацією виходу на майданчик публічних закупівель. Розгляд запиту про надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації було проведено у перший робочий день уповноваженої особи з моменту оприлюднення запиту, відповідь на запит оприлюднено в день його розгляду. Враховуючи те, що замовником дійсно було оприлюднено відповідь на запит про надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації з перевищенням строку, встановленого частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», одночасно з прийняттям рішення про надання роз’яснень було прийнято рішення про перенесення строку подання тендерних пропозицій на сім днів відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та в системі публічних закупівель продовжено строк подання тендерних пропозицій, кінцевий строк подання тендерних пропозицій перенесено на 12 квітня 2020 року. Враховуючи те, що законом допускається можливість затримки надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації та встановлено порядок дій у разі такої затримки, а також те, що замовником повністю дотримано встановлений законом порядок дій, права та законні інтереси осіб, які мають бажання брати участь в закупівлі, не порушено. Копія рішення про надання роз’яснень додається.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
На запит Держаудитслужби про надання пояснень від 22.04.2020 поданий у межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-03-20-005013-b) очікуваною вартістю 1 575 000,00 грн. КПК "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ" пояснює наступне. 1 «Відповідно до пункту 3.1 додатку 3 до тендерної документації щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції, зокрема, копію балансової відомості. Відповідно до пункту 3.1. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 облікові регістри – це носії спеціального формату (паперові, електронні) у вигляді відомостей, ордерів, книг, журналів тощо, призначені для хронологічного, систематичного або комбінованого накопичення, групування та узагальнення інформації з первинних документів, що прийняті до обліку. Тобто, оборотно-сальдова відомість – це регістр, який об'єднує і систематизує всі відомості бухобліку в одному документі, в тому числі підтверджує інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази» На дане зауваження повідомляємо наступне. Тендерною документацією визначено чіткий перелік документів, якими необхідно підтвердити наявність матеріально-технічної бази: «копії технічних паспортів або копії договорів оренди (надання послуг), або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, у разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на дане власне обладнання, машини та/або механізми надає копію балансової або копію інвентаризаційної відомості, або копію інвентаризаційного опису». Отже, оборотно-сальдова відомість не міститься в даному переліку та не є аналогічним з будь-яких документів наведених в тендерній документації. Необхідно зазначити, що наданий документ «оборотно-сальдова відомість» не містить обов’язкових реквізитів первинних:дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення (ст. 9 Закону № 996.), а отже «оборотно-сальдова відомість» взагалі не вважається документом, та не може підтверджувати наявність матеріально-технічної бази ні у розрізі даної тендерної документації ні у чинного законодавства України. Поряд з цим, даний лист «оборотно-сальдова відомість» може бути підроблений учасником та містити будь-яку інформацію. Також, аналогічну практику розглянуто постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.11.2019 № 17072 -р/пк-пз, і зазначено що документ оформлений не у відповідності до чинного законодавства не може бути підтвердженням кваліфікації учасника. 2. Окрім того, ТОВ «Альфа СБ» у складі тендерної пропозиції надано договір від 26.06.2019 №26/06 та накладні на придбання спецзасобів, які розміщені у файлі «Спецзасоби»zip. Повідомляємо, що тендерною документацією визначено чіткий перелік документів, якими необхідно підтвердити наявність матеріально-технічної бази: «копії технічних паспортів або копії договорів оренди (надання послуг), або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, у разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на дане власне обладнання, машини та/або механізми надає копію балансової або копію інвентаризаційної відомості, або копію інвентаризаційного опису». Отже, договір на придбання та накладні до нього не входять в перелік підтвердних документів. Необхідно зазначити, що ці документи взагалі не можуть свідчити про наявність цих засобів, у зв’язку із тим, що товар можна повернути на накладною (типова форма М-11, затверджена наказом Мінстату від 21.06.96 р. № 193 (зазвичай з написом «Накладна на повернення»). Так, тендерну пропозицію ТОВ «Альфа СБ» правомірно відхиллено в цій частині 3. «Стосовно невідповідності форми довідки, наведеній у тендерній документації. Учасником ТОВ «Альфа СБ» у наданій довідці вказано всю інформацію, яка вимагалася умовами тендерної документації. Окрім того, учасником надано додаткову інформацію щодо кваліфікаційного розряду працівників. Слід зазначити, що у тендерній документації застереження про те, що Учасник не повинен відступати від даної форми стосувалось лише форми тендерної пропозиції, викладеної у додатку 2 до тендерної документації». Практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначено, що учасники не повинні відступати від форм наданих у складі тендерної документації. Щодо додаткової інформації, замовник вважає, що то учасник може на власний розсуд та окремим документом надавати усі документи, які вважає за необхідне. 4. «Щодо не підтвердження працевлаштування Федотова С.Е., Шворюка Д.І., Місюри А.О. Відповідно до довідки про наявність працівників вказано, що Федотов С.Е. працевлаштований на підставі наказу від 19.11.2019 №18-к, що відповідає інформації, зазначеній у цьому наказі, Шворюк Д.І. – наказ №20 від 03.01.2020 що відповідає інформації, зазначеній у цьому наказі. Стосовно працевлаштування Місюри А.О. у довідці зазначено, що він працевлаштований на підставі наказу №9 від 29.07.2019, тоді як наказ №9 від 25.07.2019. Зазначений факт можливо віднести до формальних (несуттєвих) помилок, які не вплинули на зміст тендерної пропозиції (описка), адже фактично Місюра А.О. є працівником ТОВ «Альфа СБ». Щодо відсутності зауважень, по не підтвердженню працевлаштування Федотова С.Е. та Шворюка Д.І., позицію Східного офісу Держаудитслужби не зрозуміло. Отже, в даній частині Держаудитслужба повністю погоджується з правильністю відхилення пропозиції ТОВ «Альфа СБ». Повідомляємо, що замовником не визначено це як технічну помилку або описку, у зв’язку із неправдивою інформацією щодо працівників Федотова С.Е. та Шворюка Д.І., та відповідно небажанням відповідати за можливу неправдиву інформацію щодо працівника Місюра А.О. та його працевлаштування. В цій частині пропозиція ТОВ «Альфа СБ» правомірно відхилена 5. «Щодо не актуальних даних про місце та дату реєстрації, зазначених учасником у довідці №2 від 01.04.2020, учасник вказав дату реєстрації у ДПС, що відповідає інформації про юридичну особу, розміщеній у вільному доступі на сайті https://usr.minjust.gov.ua/.» На зазначене повідомляємо. Формою довідки, що містить відомості про учасника (додаток до тендерної документації) зазначено надання відомостей, зокрема, - «Місце та дата реєстрації» Відповідно до відомостей ЄДРПОУ(наданих у складі пропозиції): Дата первинної реєстрації- 22.12.2011, Орган державної реєстрації- Виконавчий комітет Дніпропетровської міської ради. Щодо довідки від 01.04.2020 №2 учасника, та інформації розміщеній у вільному доступі на сайті https://usr.minjust.gov.ua/.» про яку зазначає Східний офіс Держаудитслужби, повідомляємо, що зазначені відомості визначають: Дата та номер запису про взяття та зняття з обліку, назва та ідентифікаційні коди органів статистики, Міндоходів, Пенсійного фонду України, в яких юридична особа перебуває на обліку. Взяття на облік: 23.12.2011 назва органів статистики в яких юридична особа перебуває на обліку: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, СОБОРНЕ УПРАВЛІННЯ, СОБОРНА ДПІ (СОБОРНИЙ Р-Н М.ДНІПРА) Як, вбачається, це зовсім інша інформація, ніж вимагалась замовником Отже, і в цій частині пропозиція ТОВ «Альфа СБ» правомірно відхилена. 6. «Щодо не виконання умов учасника в частині нумерації сторінок пропозиції. Слід зазначити, що умовами тендерної документації не вимагалася нумерація сторінок тендерної пропозиції. Водночас аналізом наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Альфа СБ» документів встановлено, що номер сторінки поставлений учасником справа внизу документа, зокрема файл «довідки pdf.», «Довідки кваліфікація pdf. ». Відповідно до форми реєстру, який повинен надаватись у складі пропозиції повинні зазначатись номери сторінок, а не кількість аркушів. По цьому питанню, необхідно повідомити, що тендерним комітетом складено протокол технічних помилок, та виправлено пункт 4 відхилення тендерної пропозиції, на- невірно вказана інформація в реєстрі та замість номерів сторінок зазначено кількість аркушів. Щодо надання учасником не завірених копій паспортів транспортних засобів. Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником була встановлена наступна вимога: якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель, зокрема, 3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін..), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Відповідно до вимог тендерної документації: копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) на паперовому носії завіряються наступним чином: підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, ПІБ, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу. Фізичними особами та фізичними-особами підприємцями вимагається завіряти підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, ПІБ. ТОВ «Альфа СБ», не завірила документи належним чином, та у цій частині не відповідала умовам тендерної документації. Відповідно до усього вищезазначеного і було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Альфа СБ» тому, що у тендерній пропозиції учасника містяться документи, які не відповідають вимогам тендерної документації.
Виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виявлених в ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів) (номер тендеру UA-2020-03-20-005013-b) Замовником виконано припис Східного офісу Держаудитслужби та додано додаткову причину відхилення: учасник ТОВ «АЛЬФА СБ» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, шляхом виправлення технічної помилки рішенням уповноваженої особи