0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 000 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 9 квіт. 13:08
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо відповідь на запит до моніторингу UA-M-2020-04-09-000008: З 5 вересня 2019р. вступила в дію нова реалізація проведення перекваліфікації. На етапі прекваліфікації Замовник розглядає тендерні пропозиції учасників та має підтвердити відповідність кожного учасника технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно по кожному Учаснику Замовник має прийняти рішення та обрати в системі одну з двох опцій: - допустити до аукціону (другого етапу); - відхилити пропозицію. При цьому відсутня технічна можливість завантаження будь-яких документів. Вилучення можливості підвантажити документи до рішення по кожному постачальнику направлене на забезпечення рівності прав на оскарження кожного учасника закупівлі. До участі в аукціоні допускаються лише ті Учасники, які відповідають усім вимогам і по яких було прийнято рішення «допустити до аукціону». Також у Замовника є можливість вручну вписати у відповідне поле причину відхилення кожного учасника по якому він приймає рішення «Відхилити пропозицію». Після заповнення всіх необхідних полів Замовник завершує розгляд пропозицій, натиснувши кнопку «Сформувати протокол розгляду пропозицій». Після цього системою автоматично формується протокол розгляду пропозицій на веб-порталі prozorro.gov.ua. Під час проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою після формування Протоколу розгляду починається період оскарження, згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.03.2020р. на закупівлю UA-2020-01-21-003903-c сформований замовником та знаходиться у складі тендерної документації відповідної закупівлі. Документальне підтвердження даного факту додається. З переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИВАРНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМГРУП" з найбільш вигідною економічною пропозицією був укладений договір № 06-525 від 06.04.2020р. на підставі оприлюдненого «Повідомлення про намір укласти договір» від 20.03.2020р.
Надаємо відповідь на запит до моніторингу UA-M-2020-04-09-000008: З 5 вересня 2019р. вступила в дію нова реалізація проведення перекваліфікації. На етапі прекваліфікації Замовник розглядає тендерні пропозиції учасників та має підтвердити відповідність кожного учасника технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно по кожному Учаснику Замовник має прийняти рішення та обрати в системі одну з двох опцій: - допустити до аукціону (другого етапу); - відхилити пропозицію. При цьому відсутня технічна можливість завантаження будь-яких документів. Вилучення можливості підвантажити документи до рішення по кожному постачальнику направлене на забезпечення рівності прав на оскарження кожного учасника закупівлі. До участі в аукціоні допускаються лише ті Учасники, які відповідають усім вимогам і по яких було прийнято рішення «допустити до аукціону». Також у Замовника є можливість вручну вписати у відповідне поле причину відхилення кожного учасника по якому він приймає рішення «Відхилити пропозицію». Після заповнення всіх необхідних полів Замовник завершує розгляд пропозицій, натиснувши кнопку «Сформувати протокол розгляду пропозицій». Після цього системою автоматично формується протокол розгляду пропозицій на веб-порталі prozorro.gov.ua. Під час проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою після формування Протоколу розгляду починається період оскарження, згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.03.2020р. на закупівлю UA-2020-01-21-003903-c сформований замовником та знаходиться у складі тендерної документації відповідної закупівлі. Документальне підтвердження даного факту додається. З переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИВАРНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМГРУП" з найбільш вигідною економічною пропозицією був укладений договір № 06-525 від 06.04.2020р. на підставі оприлюдненого «Повідомлення про намір укласти договір» від 20.03.2020р.
На Ваш Висновок від 15.04.2020р. про результати моніторингу UA-M-2020-04-09-000008 закупівлі «Рейковий рухомий склад- код ДК 021:2015 - 34620000-9 - Вагонетка УВГ-2,5 – 50 од.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-003903-c) повідомляємо наступне: ПАТ «Лисичанськвугілля» (далі – Замовник) не погоджується із інформацією, викладеною у висновку, у зв’язку з чим надає аргументовані заперечення до висновку, а саме: 1. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «За результатами моніторингу встановлено, що Замовник разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносились, чим порушив вимоги абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону № 922.» Заперечення: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, відповідно до пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна зокрема містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається Замовником самостійно у тендерній документації з урахуванням частини першої статті 10 та частини третьої статті 21 Закону. При публікації процедури закупівлі заповнюються всі необхідні поля , у тому числі дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій та завантажуються необхідні документи (у даному випадку - Тендерна документація.doc, Проект договору. doc, Технічне завдання.PDF ). Після оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, система відображає точне зазначення часу до затвердженої замовником кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Тобто час зазначається системою автоматично. Після чого Замовник вносить до тендерної документації зазначений системою час (година, хвилини) до кінцевої дати подання тендерних пропозицій та завантажує оновлену версію тендерної документації. При цьому попередня версія документу із системи не видаляється, а відмічається як неактуальна. Проміжок часу між завантаженням оновленної версії тендерної документаціїї замість попередньої становив 2 хвилини: ТД. doc завантажена о17:12., ТД. doc оновлена о 17:14). Виходячи з вищевикладеного, замовник здійснював технічну реалізацію завантаження до веб-порталу Уповноваженого органу тендерну документацію з зазначенням точного часу та дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, та тим самим не порушив вимоги абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону. 2. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «Аналізом документів розміщених в електронній системі закупівель встановлено, що на підтвердження умов Додатку № 5 до тендерної документації учасником ТОВ «ЛВК «Промгруп» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 21.02.2020 року № 04/0271, у якій зазначено, що висота від голівки рейок складає 130 мм, а відповідно до Технічного завдання Замовника висота від головки рейок складає 1300 мм, що не відповідає умовам Додатку № 5 до тендерної документації.» Заперечення: Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Така інформація зазначена у тендерній документації Замовника, у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». ТОВ «ЛВК «Промгруп» 20.03.2020р. надало Лист-пояснення, з інформацією щодо допущеної ними формальної помилки, а саме помилкового зазначення висоти від голівки рейок, а також креслення з зазначенням габаритних розмірів. Дані листи додаються. При наявності технічного розуміння застосування предмета закупівлі, даний розмір (висота від голівки рейок -130 мм) неможливо сприймати за правильний, який прямо суперечить конструкції виготовлення з урахуванням інших розмірів, зазначених у технічному завданні Замовника. 3. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «Крім того встановлено, що учасник ТОВ «ЛВК «Промгруп» у складі своєї тендерної пропозиції не надав підтверджуючих документів на продукцію (товар), який пропонується постачати відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації, а саме декларацію про відповідність та копію сертифікату якості, та/або паспорту якості на товар, чим порушив умови Додатку № 5, пунктів 1 та 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації.» Заперечення: Декларації про відповідність видають і реєструють акредитовані органи з оцінки відповідності на підставі протоколу випробувань під відповідальність заявника. Для підтвердження відповідності технічному регламенту необхідно проводити випробування продукції. Тобто неможливо отримати декларацію про відповідність технічним регламентам без наявності самого товару, на який необхідно отримати декларацію про відповідність. При отриманні сертифікату якості продукції, перевірці піддається безпосередньо сама продукція. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛВК «Промгруп» на підтвердженя Додатку №5 ТД Замовника були надані: Гарантійний лист щодо надання декларації про відповідність при постачанні товару № 04/0273 від 21.02.2020 р., Гарантійний лист щодо надання сертифікату якості при постачанні товару № 04/0274 від 21.02.2020 р., Лист-гарантія про надання висновку/дозволу на застосування товару в небезпечних умовах при постачанні товару № 04/0276 від 21.02.2020 р., Гарантійний лист щодо надання висновку Держаної санітарно-епідеміологічної експертизи при постачанні товару № 04/0277 від 21.02.2020 р. Враховуючи те, що предмет закупівлі «Вагонетка УВГ-2,5» не є товаром широкого вжитку, а виготовляється на замовлення, Замовником були прийняті надані гарантійні листи та розцінені як документальне підтвердження на продукцію (товар), який пропонується постачати відповідно до вимог Додатку №5 ТД Замовника. 4. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «Проведеним маніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ЛВК «Промгруп» у складі тендерної пропозиції не надано згоди на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», зазначених у тендерній пропозиції, що не відповідає умовам пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації.» Заперечення: Пункт 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачає дану згоду учасника, який підтвердив намір взяти участь в процедурі закупівлі без письмового підтвердження шляхом надання довідки в будь-якій формі. Тобто в тендерній документації Замовника відсутня вимога надання довідки щодо згоди на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». 5. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «Також встановлено, що переможцем торгів ТОВ «ЛВК «Промгруп» в електронній системі закупівель 19.03.2020 року 16:00 оприлюднено файл з назвою «Довідка МВС 17.03.2020.rar», який має формат «RAR» та який неможливо відкрити і прочитати, що порушує умови пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛВК «Промгруп» та уклав з ним договір від 06.04.2020 року № 06-525.» Заперечення: дане твердження висновку є необгрунтовним та таким, що не відповідає дійсності. Довідка МВС 17.03.2020.rar завантажена 19 березня 2020р. 16:00 ТОВ «ЛВК «Промгруп» є повністю доступною для відкривання та читання. На твердження висновку, мовою оригіналу: «неможливо відкрити і прочитати» надаємо інструкцію для користування форматом «RAR»: Клацніть правою кнопкою миші по RAR-файлу і виберіть "Відкрити ". Вищезазначені аргументовані заперечення свідчать, що Замовником не було допущено порушень норм чинного законодавства в частині відповідності вимог тендерної документації учасника ТОВ «ЛВК «Промгруп» на закупівлю «Рейковий рухомий склад- код ДК 021:2015 - 34620000-9 - Вагонетка УВГ-2,5 – 50 од.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-003903-c), а ТОВ «ЛВК «Промгруп» було правомірно визначено переможцем процедури закупівлі та укладено договір № 06-525 від 06 квітня 2020р. Додатки: 1. Лист-пояснення.pdf ТОВ «ЛВК «Промгруп» № 04/0411-1 від 20. 03. 2020р. 2. Креслення. pdf ТОВ «ЛВК «Промгруп» 3. Довідка МВС 20076547830210116954 pdf