0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
242 040.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 23 квіт. 07:29
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Тендерним комітетом відділу освіти, культури, молоді та спорту Аулівської селищної ради було розглянуто висновок щодо проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби, який був опублікований в електронній системі закупівель 27.04.2020 року та розглянута інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі (ID: UA-M-2020-04-22-000008). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, повідомляємо, що тендерним комітетом відділу освіти, культури, молоді та спорту Аулівської селищної ради 10 січня 2020 року було проведено засідання тендерного комітету (Додаток №1 - Протокол №6 від 10.01.2020 р.) щодо проведення переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015-09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. На засіданні тендерного комітету слухали голову тендерного комітету Задорожного В.М., який повідомив, що правові та економічні закупівлі пари та гарячої води за державні кошти встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи (Додаток2 – Довідка виконавчого комітету Аулівської селищної ради №26 від 09.01.2020 р.), а також потребу здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконання робіт, надання послуг) може призвезти до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, у даному випадку відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону та 5 частини 2 статті 35 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладання договору з обраним учасником вимагає попереднього проведення з ним переговорів. Одноголосно було прийнято рішення тендерним комітетом про проведення переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015-09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Моніторингом виявлено порушення, яке неможливо усунути. На даний час в електронній системі закупівель технічно неможливо внести зміни та дозавантажити відповідні документи, а саме Довідку про те, що окрім ТОВ «Енергольтернатива» немає інших організацій на території Аулівської територіальної громади які б могли надати відділу освіти, культури, молоді та спорту Аулівської селищної ради послуги з постачання пари та гарячої води. 27 квітня 2020 року в електронну систему закупівель була оприлюднена додаткова угода №1 до Договору №1 від 27.01.2020 року (Додаток 3 – Додаткова угода №1 від 27.04.2020 року до Договору №1 від 27.01.2020 року) щодо зменшення суми Договору №1 від 27.01.2020 року. На даний час сума Договору №1 від 27.01.2020 року становить 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок.) Термін дії Договору №1 від 27.01.2020 року з 27.01.2020 року по 30.04.2020 року. Згідно з Законом «Про публічні закупівлі», протягом 3 календарних днів з моменту виконання договору про закупівлю, або закінчення його терміну дії, або розірвання договору, у системі буде сформовано звіт про виконання.
27 квітня 2020 року в електронну систему закупівель була оприлюднена додаткова угода №1 до Договору №1 від 27.01.2020 року (Додаток 3 – Додаткова угода №1 від 27.04.2020 року до Договору №1 від 27.01.2020 року) щодо зменшення суми Договору №1 від 27.01.2020 року. На даний час сума Договору №1 від 27.01.2020 року становить 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок.) Фактично використана сума по Договору №1 від 27.01.2020 року становить 136349,20 грн. Термін дії Договору №1 від 27.01.2020 року з 27.01.2020 року по 30.04.2020 року. Згідно з Законом «Про публічні закупівлі», протягом 3 календарних днів з моменту виконання договору про закупівлю, або закінчення його терміну дії, або розірвання договору, у системі буде сформовано звіт про виконання. Зобов’язуємося надалі як найкраще вивчити Закон «Про публічні закупівлі» для недопущення даних та інших порушень, залучити спеціалістів для покращення методики, уважності та дій згідно Закону «Про публічні закупівлі».