0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
900 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 квіт. 17:59
Орган ДФК: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Не усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Обгрунтування зауважень УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо висновку результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-18-002598-a, ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яка проводиться Кирилівською селищною радою Якимівського району Запорізької області Пунктом 4 частини 1 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажує документи, в тому числі з інформацією про службову (посадову) особу Учасника та/або його представника, яку (яких) Учасником уповноважено представляти інтереси останнього під час процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та/або підписувати договір про закупівлю. На виконання зазначених вимог тендерної документації КП «Розвиток курортної зони» в складі тендерної пропозиції надана інформація та документи щодо уповноваженої особи учасника, а саме директора Жеребець О.А., яким власноручно підписані документи надані в складі тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 5 розділу 10 Закону в новій редакції «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. отже посилання на статті закону в новій редакції у висновку недоречні. При перевірці тендерної пропозиції КП «Розвиток курортної зони», встановлено, що ЕЦП накладений на пропозицію учасника КП «Розвиток курортної зони», належить Лисенко Дмитро Анатолійовичу. Відповідно до Ст. 28 ЗУ замовником було надано звернення для підтвердження повноважень даної особи. Документи додаються. В ТД не зазначено про обов’язковість підписання документів тендерної пропозиції ЕЦП чи Категорійним цифровим підписом. Пунктом 1.3 частини 1 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено на необхідності подання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору щодо надання зазначених послуг (учасники торгів повинні надати копію договору) В довідці про виконання аналогічного договору від 26.03.2020 №58, надано аналогічний договір від 03 грудня 2019року №03-12-140, чим дотримано вимоги пункту 1.3 частини 1 розділу III, договір від 22.05.2018 №22/05-2 не брався до уваги так як достатньо одного аналогічного договору. Частиною 6 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачено подання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи: - пояснювальну записку, щодо виконання зазначених послуг, яка повинна включати інформацію щодо відповідності пропозиції Учасника технічному завданню Замовника згідно пункту „Технічна частина” ТД; - договірну ціну. При цьому зазначено, що до ціни пропозиції мають бути включені розрахунки за такими статтями витрат: розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості матеріальних ресурсів; розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів; розрахунок загально-виробничих витрат; розрахунок прибутку. Крім того, пунктом 6.5 частини 1 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачено завантаження учасниками торгів до електронної системи закупівель калькуляції вартості послуг Пропозиція переможця має підтвердження розрахунку ціни, в тендерній документації. Замовником не визначалось обов‘язковості розрахунку в тих чи інших програмних комплексах. Визначення такої вимоги в тендерній документації обмежувало б коло учасників, та була б дискримінаційною. В складі тендерної пропозиції надана Довідка про розрахунок вартості усіх запропонованих до виконання послуг від 26.03.2020 №70 в якій надані ціни з розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ: Розрахунок заробітної плати Розрахунок вартості матеріальних ресурсів. Розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів Розрахунок загально-виробничих витрат Розрахунок прибутку. Податки відповідно до вимог чинного законодавства Таким чином учасником виконані всі вимоги тендерної документації. Показники пропонуємих послуг перевіряються при їх виконанні. У разі невиконання вбо неналежного виконання послуг, що не задовольняє потреби замовника, договір з таким учасником буде розірвано, з негативними наслідками для порушника умов договору. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Статті закону та інших правочинних актів, то є певні правила і норми, які визначають послідовність дій, спрямованих на виконання закону та інших вимог в рамках правового поля, але суб’єктивна точка зору, приписана до правил і норм, двояко трактує послідовність дій, створює середовище, яке порушує правове поле, та приводить до невиконання правил і норм того ж Закону, тощо. Відповдно до вимог ЗУ Про публічні закупівлі, а саме Ст.3 «основні принципи здійснення закупівель» замовником було обрано пропозицію з найнижчою ціною. Вибір пропозиції з ціною, вищою ніж запропонована в ході торгів, порушує всі канони прагнення держави до економії та ефективного використання бюджетних коштів: