0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
378 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИЮТСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-II СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 4 трав. 13:00
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідності до п.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з приводу наданих питань повідомляю наступне. По першому питанню: 06.03.2020 року в автоматичній системі «Prozorro» було оприлюднено звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації стосовно вимог, далі по тексту: «…надання учасниками копій паспортів якості, висновків протоколу випробувань, сертифікатів якості/відповідності на товар який є предметом закупівлі виданими на ім’я учасника та іншими необхідними дозвільними документами на товар на 2020 рік…Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги ч.4 ст.22 та принципи здійснення закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»…» Вказане звернення стосувалось можливих обмежень прав учасників закупівлі та потенційно могло призвести до їх дискримінації. В зв’язку з вище викладеним, враховуючи професійну необізнаність членів тендерного комітету (голова – директор Комунального закладу «ПРИЮТСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ ОСВТИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ», заступник голови – бухгалтер цього закладу, члени тендерного комітету Петренко Р.І. – вчитель української мови та літератури, Петренко А.В. – вчитель біології, Кривич І.М. – вчитель початкових класів) потрібен був значний проміжок часу щодо підтвердження або спростування викладених у зверненні фактів, що ускладнилося запровадженням Постановою КМУ № 211 від 11.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» на території держави карантину. Таким чином лише 24.03.2020 було прийнято зважене, об’єктивне рішення щодо внесення змін до тендерної документації та відповідно надана відповідь на звернення. Також прошу прийняти до уваги той факт, що ст.23 Закону передбачена можливість надання роз’яснень у термін, що перевищує 3 робочих дні, а саме: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Що відповідно було зроблено. По другому питанню: кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено протоколом № 24/02/20 від 24.02.2020 р , яким було затверджено тендерну документацію керуючись ст. 10 Закону : « Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.» Оскільки на момент затвердження тендерної документації (в Законі не закріплено певний термін публікації оголошення), в силу багатьох об’єктивних обставин, не було чітко зрозуміло конкретну дату публікації оголошення про проведення даної державної закупівлі, було прийнято рішення визначити таку дату у відповідності до вимог Закону (не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій) безпосередньо в момент публікації оголошення. Вказана подія відбулась з огляду на відсутність досвіду членів тендерного комітету нашого закладу. По третьому питанню: повідомляємо, що зміни до тендерної документації були внесені рішенням тендерного комітету, за результатом розгляду звернення до Замовника через автоматичну систему «Prozorro». Таким чином перелік змін було викладено в окремому документі - протоколі №24/04/20 від 24.03.2020, який помилково не було завантажено разом з новою редакцією тендерної документації. Відсутність закреслень змін, які були внесені, можемо пояснити помилками в роботі з програмним забезпеченням, що стало причиною не збереження їх частини. По четвертому питанню: повідомляю, що тендерним комітетом при визначенні предмету закупівлі, як в момент прийняття рішення про затвердження тендерної документації (протокол № 24/02/20 від 24.02.2020 р ), як і в момент складання тендерної документації (див. Тендерна документація номер ID :UA-2020-03-03-002288-a), як в назві оголошення так і в тендерній пропозиції переможця було визначено згідно до вимог Закону, а саме виходячи з четвертої цифри основного словника із зазначенням основного виду товару - код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне). Таким чином наявність невідповідності у визначенні предмета закупівлі саме в автоматизованій системі «Prozorro» можливо пояснити лише технічними помилками, що виникли при роботі з нею в зв’язку з нестійкою роботою передачі даних за допомогою інтернет провайдера, так як в нашому селі він лише один та якість обслуговування не завжди відповідає вимогам для роботи таких систем як «Prozorro» . Підсумовуючи викладені пояснення, хочу ще раз наголосити на відсутності будь яких намірів у членів тендерного комітету на порушення законодавства у сфері державних закупівель, в тому числі й тих, що передбачені у ст. 164-14 КпАПУ в редакції від 18.03.2020 року, що виразилось в укладанні угоди з переможцем за результатами аукціону із самою найнижчою ціною, відсутності скарг у учасників закупівлі, відсутністю необґрунтованих дискваліфікацій. Додатки: - Протокол №24/02/20 від 24.02.2020 р. - Протокол №24/03/20 від 24.03.2020 р.
У відповідності до п.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з приводу наданих питань повідомляю наступне. По першому питанню: 06.03.2020 року в автоматичній системі «Prozorro» було оприлюднено звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації стосовно вимог, далі по тексту: «…надання учасниками копій паспортів якості, висновків протоколу випробувань, сертифікатів якості/відповідності на товар який є предметом закупівлі виданими на ім’я учасника та іншими необхідними дозвільними документами на товар на 2020 рік…Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги ч.4 ст.22 та принципи здійснення закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»…» Вказане звернення стосувалось можливих обмежень прав учасників закупівлі та потенційно могло призвести до їх дискримінації. В зв’язку з вище викладеним, враховуючи професійну необізнаність членів тендерного комітету (голова – директор Комунального закладу «ПРИЮТСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ ОСВТИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ», заступник голови – бухгалтер цього закладу, члени тендерного комітету Петренко Р.І. – вчитель української мови та літератури, Петренко А.В. – вчитель біології, Кривич І.М. – вчитель початкових класів) потрібен був значний проміжок часу щодо підтвердження або спростування викладених у зверненні фактів, що ускладнилося запровадженням Постановою КМУ № 211 від 11.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» на території держави карантину. Таким чином лише 24.03.2020 було прийнято зважене, об’єктивне рішення щодо внесення змін до тендерної документації та відповідно надана відповідь на звернення. Також прошу прийняти до уваги той факт, що ст.23 Закону передбачена можливість надання роз’яснень у термін, що перевищує 3 робочих дні, а саме: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Що відповідно було зроблено. По другому питанню: кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено протоколом № 24/02/20 від 24.02.2020 р , яким було затверджено тендерну документацію керуючись ст. 10 Закону : « Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.» Оскільки на момент затвердження тендерної документації (в Законі не закріплено певний термін публікації оголошення), в силу багатьох об’єктивних обставин, не було чітко зрозуміло конкретну дату публікації оголошення про проведення даної державної закупівлі, було прийнято рішення визначити таку дату у відповідності до вимог Закону (не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій) безпосередньо в момент публікації оголошення. Вказана подія відбулась з огляду на відсутність досвіду членів тендерного комітету нашого закладу. По третьому питанню: повідомляємо, що зміни до тендерної документації були внесені рішенням тендерного комітету, за результатом розгляду звернення до Замовника через автоматичну систему «Prozorro». Таким чином перелік змін було викладено в окремому документі - протоколі №24/04/20 від 24.03.2020, який помилково не було завантажено разом з новою редакцією тендерної документації. Відсутність закреслень змін, які були внесені, можемо пояснити помилками в роботі з програмним забезпеченням, що стало причиною не збереження їх частини. По четвертому питанню: повідомляю, що тендерним комітетом при визначенні предмету закупівлі, як в момент прийняття рішення про затвердження тендерної документації (протокол № 24/02/20 від 24.02.2020 р ), як і в момент складання тендерної документації (див. Тендерна документація номер ID :UA-2020-03-03-002288-a), як в назві оголошення так і в тендерній пропозиції переможця було визначено згідно до вимог Закону, а саме виходячи з четвертої цифри основного словника із зазначенням основного виду товару - код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне). Таким чином наявність невідповідності у визначенні предмета закупівлі саме в автоматизованій системі «Prozorro» можливо пояснити лише технічними помилками, що виникли при роботі з нею в зв’язку з нестійкою роботою передачі даних за допомогою інтернет провайдера, так як в нашому селі він лише один та якість обслуговування не завжди відповідає вимогам для роботи таких систем як «Prozorro» . Підсумовуючи викладені пояснення, хочу ще раз наголосити на відсутності будь яких намірів у членів тендерного комітету на порушення законодавства у сфері державних закупівель, в тому числі й тих, що передбачені у ст. 164-14 КпАПУ в редакції від 18.03.2020 року, що виразилось в укладанні угоди з переможцем за результатами аукціону із самою найнижчою ціною, відсутності скарг у учасників закупівлі, відсутністю необґрунтованих дискваліфікацій. Додатки: - Протокол №24/02/20 від 24.02.2020 р. - Протокол №24/03/20 від 24.03.2020 р.
У відповідності до п.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з приводу наданих питань повідомляю наступне. По першому питанню: 06.03.2020 року в автоматичній системі «Prozorro» було оприлюднено звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації стосовно вимог, далі по тексту: «…надання учасниками копій паспортів якості, висновків протоколу випробувань, сертифікатів якості/відповідності на товар який є предметом закупівлі виданими на ім’я учасника та іншими необхідними дозвільними документами на товар на 2020 рік…Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги ч.4 ст.22 та принципи здійснення закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»…» Вказане звернення стосувалось можливих обмежень прав учасників закупівлі та потенційно могло призвести до їх дискримінації. В зв’язку з вище викладеним, враховуючи професійну необізнаність членів тендерного комітету (голова – директор Комунального закладу «ПРИЮТСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ ОСВТИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ», заступник голови – бухгалтер цього закладу, члени тендерного комітету Петренко Р.І. – вчитель української мови та літератури, Петренко А.В. – вчитель біології, Кривич І.М. – вчитель початкових класів) потрібен був значний проміжок часу щодо підтвердження або спростування викладених у зверненні фактів, що ускладнилося запровадженням Постановою КМУ № 211 від 11.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» на території держави карантину. Таким чином лише 24.03.2020 було прийнято зважене, об’єктивне рішення щодо внесення змін до тендерної документації та відповідно надана відповідь на звернення. Також прошу прийняти до уваги той факт, що ст.23 Закону передбачена можливість надання роз’яснень у термін, що перевищує 3 робочих дні, а саме: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Що відповідно було зроблено. По другому питанню: кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено протоколом № 24/02/20 від 24.02.2020 р , яким було затверджено тендерну документацію керуючись ст. 10 Закону : « Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.» Оскільки на момент затвердження тендерної документації (в Законі не закріплено певний термін публікації оголошення), в силу багатьох об’єктивних обставин, не було чітко зрозуміло конкретну дату публікації оголошення про проведення даної державної закупівлі, було прийнято рішення визначити таку дату у відповідності до вимог Закону (не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій) безпосередньо в момент публікації оголошення. Вказана подія відбулась з огляду на відсутність досвіду членів тендерного комітету нашого закладу. По третьому питанню: повідомляємо, що зміни до тендерної документації були внесені рішенням тендерного комітету, за результатом розгляду звернення до Замовника через автоматичну систему «Prozorro». Таким чином перелік змін було викладено в окремому документі - протоколі №24/04/20 від 24.03.2020, який помилково не було завантажено разом з новою редакцією тендерної документації. Відсутність закреслень змін, які були внесені, можемо пояснити помилками в роботі з програмним забезпеченням, що стало причиною не збереження їх частини. По четвертому питанню: повідомляю, що тендерним комітетом при визначенні предмету закупівлі, як в момент прийняття рішення про затвердження тендерної документації (протокол № 24/02/20 від 24.02.2020 р ), як і в момент складання тендерної документації (див. Тендерна документація номер ID :UA-2020-03-03-002288-a), як в назві оголошення так і в тендерній пропозиції переможця було визначено згідно до вимог Закону, а саме виходячи з четвертої цифри основного словника із зазначенням основного виду товару - код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне). Таким чином наявність невідповідності у визначенні предмета закупівлі саме в автоматизованій системі «Prozorro» можливо пояснити лише технічними помилками, що виникли при роботі з нею в зв’язку з нестійкою роботою передачі даних за допомогою інтернет провайдера, так як в нашому селі він лише один та якість обслуговування не завжди відповідає вимогам для роботи таких систем як «Prozorro» . Підсумовуючи викладені пояснення, хочу ще раз наголосити на відсутності будь яких намірів у членів тендерного комітету на порушення законодавства у сфері державних закупівель, в тому числі й тих, що передбачені у ст. 164-14 КпАПУ в редакції від 18.03.2020 року, що виразилось в укладанні угоди з переможцем за результатами аукціону із самою найнижчою ціною, відсутності скарг у учасників закупівлі, відсутністю необґрунтованих дискваліфікацій. Додатки: - Протокол №24/02/20 від 24.02.2020 р. - Протокол №24/03/20 від 24.03.2020 р.
За результатами проведеного моніторингу та аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення частини першої статті 23 Закону, в частині несвоєчасного надання роз’яснень щодо процедури закупівлі. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, встановлено не дотримання вимог пунктів 17, 18 частини 1 статті 1 Закону, абзацу 2 частини 1 розділу ІІ Порядку №454. Комунальний заклад «Приютський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Чумаківської сільської ради» повідомляє про наступне: нами було проведено засідання тендерного комітету, на розгляді якого було прийнято рішення, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, розірвати договір № 16 від 15 квітня 2020 року з ТОВ «ПОТЕНЦІАЛ ТРЕЙД» по предмету закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне) , шляхом укладання Додаткової угоди № 1 від 20.05.2020 р. Протокол засідання тендерного комітету та Додаткова угода додається. Інформацію оприлюднено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу.