0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 135 000.00 UAH
Замовник
Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 8 трав. 11:47
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон). На підставі положення статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 03.12.2019 року було розпочато моніторинг процедури закупівлі за номером UA-M-2020-05-08-000002, органом державного фінансового контролю (далі - Орган). Внаслідок моніторингу Органом через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення. Відповідно надаємо пояснення по суті: 1. Щодо надання листа про те, що учасник закупівлі не має право ініціювати перегляд ціни за одиницю товару протягом 30 днів з дати укладання договору про закупівлю (пункт 4 Розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації). Учасник ФОП Сірик Т.В. надала Лист-згода з істотними (основними) умовами договору №25/1 від 21.04.2020 року, за яким погоджується зокрема про те, що жоден із учасників закупівлі не має право ініціювати перегляд ціни за одиницю товару протягом 30 днів з дати укладання Договору про закупівлю. Аналогічні обставини стосовно надання листа згоди з тим, що: замовник в будь-який час має право звернутися до незалежної лабораторії для підтвердження якості; оплата вартості незалежної експертизи товару здійснюється за рахунок учасника; при невідповідності якості товару, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію та сплатити пеню у розмірі 5% від вартості неякісної та недостатньої продукції (пункт 1 Додаток №4 тендерної документації), знаходить своє відображення в Листі-гарантії №25/23 від 21.04.2020 року. Поряд з тим, за наслідком направленого запиту комітет повторно дослідив документи тендерної пропозиції учасника-переможця та виявив підтвердження описаних Вами недоліків, а саме в частині відсутності листа гарантії про надання учасником чинної та достовірної інформація а також не підтвердження наявності трудових відносин учасника з працівниками : Концевич О.О, Ренкас Б.Є., Нагорнюк М.А., оскільки акцент нашої уваги був прикутий до кількості водіїв та підтверджуючих документів стосовно медичного огляду, в силу гарантованого забезпечення Замовника відповідними поставками. 2. Стосовно формулювання текстової частини за пункт 1 розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації, а саме: «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 50 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.» , допущено технічну описку де замість 50% повинно бути 20%. Однак, допущення технічної описку не створює негативного впливу на принципи здійснення публічних закупівель, оскільки Закон передбачає відповідну норму згідно частини 5 статті 36. Відтак, тендерний комітет найближчим часом скликає засідання на якому розгляне питання щодо можливості усунення допущених порушень в частині не досконало проведеного розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сірик Т.І. з подальшим відхиленням такої пропозиції. Сподіваємось на лояльне вивчення наданих пояснень.
Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон). На підставі положення статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 03.12.2019 року було розпочато моніторинг процедури закупівлі за номером UA-M-2020-05-08-000002, органом державного фінансового контролю (далі - Орган). Внаслідок моніторингу Органом через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення. Відповідно надаємо пояснення по суті: 1. Щодо надання листа про те, що учасник закупівлі не має право ініціювати перегляд ціни за одиницю товару протягом 30 днів з дати укладання договору про закупівлю (пункт 4 Розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації). Учасник ФОП Сірик Т.В. надала Лист-згода з істотними (основними) умовами договору №25/1 від 21.04.2020 року, за яким погоджується зокрема про те, що жоден із учасників закупівлі не має право ініціювати перегляд ціни за одиницю товару протягом 30 днів з дати укладання Договору про закупівлю. Аналогічні обставини стосовно надання листа згоди з тим, що: замовник в будь-який час має право звернутися до незалежної лабораторії для підтвердження якості; оплата вартості незалежної експертизи товару здійснюється за рахунок учасника; при невідповідності якості товару, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію та сплатити пеню у розмірі 5% від вартості неякісної та недостатньої продукції (пункт 1 Додаток №4 тендерної документації), знаходить своє відображення в Листі-гарантії №25/23 від 21.04.2020 року. Поряд з тим, за наслідком направленого запиту комітет повторно дослідив документи тендерної пропозиції учасника-переможця та виявив підтвердження описаних Вами недоліків, а саме в частині відсутності листа гарантії про надання учасником чинної та достовірної інформація а також не підтвердження наявності трудових відносин учасника з працівниками : Концевич О.О, Ренкас Б.Є., Нагорнюк М.А., оскільки акцент нашої уваги був прикутий до кількості водіїв та підтверджуючих документів стосовно медичного огляду, в силу гарантованого забезпечення Замовника відповідними поставками. 2. Стосовно формулювання текстової частини за пункт 1 розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації, а саме: «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 50 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.» , допущено технічну описку де замість 50% повинно бути 20%. Однак, допущення технічної описку не створює негативного впливу на принципи здійснення публічних закупівель, оскільки Закон передбачає відповідну норму згідно частини 5 статті 36. Відтак, тендерний комітет найближчим часом скликає засідання на якому розгляне питання щодо можливості усунення допущених порушень в частині не досконало проведеного розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сірик Т.І. з подальшим відхиленням такої пропозиції. Сподіваємось на лояльне вивчення наданих пояснень.
За наслідком повторного дослідження документів пропозиції ФОП Сірик Т.В. тендерним комітетом прийнято відповідне рішення про скасування визначення даного учасника переможцем з подальшим відхиленням (Протокол №7 від 13.05.2020 року). Тому вважаємо, що такими діями Замовник унемжливлює настання негативних наслідків, оскільки дана процедура відкритих торгів буде відмінена з підстави передбаченої абзацом 7 частини 1 статті 31 Закону №922.