0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 017 016.90 UAH
Знайдено порушення
Дата: 1 черв. 15:25
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Національний інститут раку (надалі – Замовник) відповідно до запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України від 05.06.2020 надає наступні пояснення. Замовником 13.03.2020 була розпочато процедуру закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція – 6 найменувань Pharmaceutical products – 6 name (Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 50 мл у флаконі, Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 10 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 25 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 5 мл у флаконі, Оксаліплатин (Oxaliplatin)* ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл у флаконі, Паклітаксел (Paclitaxel)* концентрат для розчину для інфузій: 6мг/мл 25 мл у флаконі) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-13-001395-c) (далі – закупівля) Починаючи із 19.04.2020 р. публічні закупівлі проводяться за новою редакцією Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням норм Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (далі Закон -114-ІХ). Відповідно до частини п’ятої розділу десятого прикінцевих та перехідних положень Закону № 114-ІХ визначено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Слід відмітити, що згідно діючих норм Закону до 19.04.2020 планування закупівель здійснюється відповідно до частини першої статті 4 Закону де нормативно закріплено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Замовником здійснено планування закупівлі відповідно до норм Закону. Станом на 13.03.2020 Замовник не мав передбачених законних підстав скористатись нормами вже нової редакції Закону 114-ІХ, де згідно частини четвертої статті 4 замовнику надано можливість проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання, що могло б слугувати вивченню ринкової ціни на товар. А від так, Замовник визначав очікувану ціну закупівлі товару з урахуванням здійснених закупівель у попередні періоди та/чи аналізу цін на аналогічний товар за закупівлями, що здійснені іншими замовниками з використанням електронної системи закупівель.
Національний інститут раку (надалі – Замовник) відповідно до запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України від 05.06.2020 надає наступні пояснення. Замовником 13.03.2020 була розпочато процедуру закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція – 6 найменувань Pharmaceutical products – 6 name (Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 50 мл у флаконі, Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 10 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 25 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 5 мл у флаконі, Оксаліплатин (Oxaliplatin)* ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл у флаконі, Паклітаксел (Paclitaxel)* концентрат для розчину для інфузій: 6мг/мл 25 мл у флаконі) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-13-001395-c) (далі – закупівля) Починаючи із 19.04.2020 р. публічні закупівлі проводяться за новою редакцією Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням норм Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (далі Закон -114-ІХ). Відповідно до частини п’ятої розділу десятого прикінцевих та перехідних положень Закону № 114-ІХ визначено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Слід відмітити, що згідно діючих норм Закону до 19.04.2020 планування закупівель здійснюється відповідно до частини першої статті 4 Закону де нормативно закріплено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Замовником здійснено планування закупівлі відповідно до норм Закону. Станом на 13.03.2020 Замовник не мав передбачених законних підстав скористатись нормами вже нової редакції Закону 114-ІХ, де згідно частини четвертої статті 4 замовнику надано можливість проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання, що могло б слугувати вивченню ринкової ціни на товар. А від так, Замовник визначав очікувану ціну закупівлі товару з урахуванням здійснених закупівель у попередні періоди та/чи аналізу цін на аналогічний товар за закупівлями, що здійснені іншими замовниками з використанням електронної системи закупівель.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Національний інститут раку (надалі – Замовник) відповідно до запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України від 18.06.2020 надає пояснення. Щодо питання 1. З Учасником, який визначений переможцем торгів, ПАТ «ДАК «Ліки України» не укладено договір про закупівлю. Щодо питання 3. Замовником не приймалось рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Національний інститут раку (надалі – Замовник) відповідно до запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України від 18.06.2020 надає пояснення. Щодо питання 1. З Учасником, який визначений переможцем торгів, ПАТ «ДАК «Ліки України» не укладено договір про закупівлю. Щодо питання 3. Замовником не приймалось рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Національним інститутом раку (надалі – Замовник) отримано лист звернення/вимогу від спільного українсько-естонського підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма –Фарм ЛТД», що є учасником закупівлі: ID UA-2020-03-13-001395-c. Просимо врахувати зазначений лист-звернення/вимогу при формуванні висновку про результати моніторингу закупівлі.
Національний інститут раку (надалі – Замовник) за результатами розгляду Висновку Державної аудиторської служби України моніторингу закупівлі UA-2020-03-13-001395-c (ID моніторингуUA-M-2020-05-28-000046) надає наступні пояснення. Результатами моніторингу установлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, зокрема. Замовник у тендерній документації не передбачив необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону (у редакції від 08.02.2020). Зазначається, що умовами тендерної документації передбачалось обов’язкова вимога щодо наявності учасників ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Даною закупівлею передбачено придбання фармацевтичної продукції, а саме лікарських засобів. Для реалізації даного виду товару необхідна Ліцензія на оптово-роздрібну торгівлю лікарськими засобами. Слід відмітити, що оптова та роздрібна реалізація лікарських засобів регулюється законами України, «Про захист прав споживачів», «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Основи законодавства про охорону здоров’я в Україні», «Про лікарські засоби», постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 929 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)». Нормами зазначених законодавчих та нормативних актів передбачено умови, які повинен дотримувати Ліцензіат в частині виробництва, зберігання і транспортування ліків у т.ч., що стосуються знищення або утилізації лікарських засобів, що здійснюється із застосуванням норм захисту довкілля. Таким чином, Замовник в спосіб обов’язкового надання учасниками Ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності передбачив, що саме у такий спосіб Учасник підтвердить дотримання норм законодавства із захисту довкілля. Учасники закупівлі у своїх тендерних пропозиціях надали Ліцензію на оптово-роздрібну торгівлю лікарськими засобами чим і підтвердили дотримання вищезазначених норм. На виконання висновку ДАСУ Замовник у тендерній документації встановлює чіткі вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі. Щодо укладання договору з переможцем торгів повідомляється наступне. Як зазначалось у відповіді Замовника від 24.06.2020, що опублікованого у електронній системі закупівель Договір з приватним акціонерним товариством «ДАК «Ліки України», який визначений переможцем торгів, неукладений. На сьогодні Замовником розглядається лист від 24.06.2020 №496 спільного українсько-естонського підприємство у формі ТОВ «Оптіма –Фарм ЛТД», скан-копія якого оприлюднена у системі електронних закупівель 26.06.2020.