0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 700 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 9 черв. 16:18
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
ПРИХОВАНО
У процедурі закупівлі за кодом ДК021: 90910000-9 Послуги з прибирання, ID UA-2020-02-03-000373-b ● b1d5cbe2c23749f3a325e03c0e5e5195 (Послуги з прибирання") брали участь два учасники. Пропозиція учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» була найменшою по ціні. За результатами перевірки документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» Замовником встановлено, що Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією, згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерну пропозицію Учасника визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації на Закупівлю. Щодо поставлених питань, надаємо наступну інформацію. 1) Згідно пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що на підтвердження наявності грошового покриття учасником надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Аргументуємо наше рішення. Відповідно до вимог, пункту 2 розділу 3 тендерної документації учасник подає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Переможцем було надано банківську гарантію №202817/19-111/6 від 18.02.2020 р. також, надано довідку ГУ ДПС у м. Києві про відсутність заборгованості, фінансову звітність, інвентаризаційний опис та довідку про наявність техніки та обладнання. Оскільки, нами вимагалась або довідка з банку про залишок коштів на рахунку, або інший документ для підтвердження наявності грошового покриття учасником, надані документи ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» на наш погляд – є достатніми для забезпечення тендерної пропозиції. Окрім того, додатково звертаємо увагу на п. 9 ч.3 розділу 1 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 за № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 за № 5, далі - Положення), де передбачено, що гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії. Відповідно до п.7 розділу 1 Положення, банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно із п.22 розділу 1 Положення, Банк-гарант зобов'язаний перевірити відповідність інформації, зазначеної в заяві про надання гарантії, інформації, зазначеній у документі, на підставі якого виникають базові відносини. Відповідно до п.п2) базові відносини - відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія. Таким чином, базові відносини виникли між ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» та КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня». На підставі п.22 розділу 1 Положення Банк перевірив відповідність інформації, зазначеної в заяві про надання гарантії, інформації, зазначеній у тендерній документації, і за результатами перевірки інформації прийняв рішення про видачу банківської гарантії. Отже, перевіривши умови тендерної документації, банк-гарант Акціонерне товариство «БАНК СІЧ» не мало права видавати документ Банківська гарантія №202817/19-111/6 без наявності грошового покриття. Зважаючи на те, що така гарантія банком видана та підписана у встановленому законом порядку, Замовник не мав підстав сумніватися у наявності коштів на рахунку Принципала. Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що у запиті Замовнику на надання пояснень допущено невірне цитування умови пункту 2 розділу 3 тендерної документації. Зокрема, згідно вимог тендерної документації, Замовником зазначено наступну вимогу: «На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку». Разом з тим, формулювання «на підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку» не тягне за собою обов’язку надання САМЕ Учасником таких документів. Також наголошуємо на тому, що Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції викладено у додатку 5 до тендерної документації та зазначено, що банківська гарантія має бути оформлена згідно вимог додатку 8 до тендерної документації. Надана Учасником у складі тендерної пропозиції банківська гарантія ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» повністю відповідає вимогам, викладеним у додатку 8 до тендерної документації. 2) У пункті 2 додатку 1 до тендерної документації зазначено вимогу щодо подання документа, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копія договору, що підтверджує право користування не нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням). Однак ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» вищезгадані довідки не подано. Аргументуємо наше рішення. Відповідно до пп..1. п.2 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник надає Довідку (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Вказана довідка за №7.14 від 14.02.2020 року міститься у складі пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». Згідно п.1.1. п.2 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази відбувається шляхом надання одного з наступних документів: 1.1.1. Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копія договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням). Відповідно до пункту 2 додатку 1 до тендерної документації - переможцем ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» надано: скан-копію Договору №71-02/19-ХШ суборенди нежитлового приміщення від 06.03.2019 року, укладений між ТОВ «БЕРЕГИ ДНІПРА» і ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»; скан-копію Договору суборенди нежитлового приміщення (складу) від 03.12.2018 року, укладений між ТОВ «Бізнес баланс» і ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»; скан-копію інвентаризаційного опису, що підтверджує право користування нежитловою будівлею. Вказані вище договори підтверджують право ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» здійснювати використання нежитлових приміщень, переданих згідно договорів суборенди. Отже, Учасником виконано умову тендерної документації щодо подання документа, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копія договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням). Довідку, що підтверджує право користування нежитловою будівлею Замовником не вимагалась, а довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі за №7.14 від 14.02.2020 року надано у складі пропозиції. Відтак, вважаємо, що Учасник ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» належним чином підтвердив поданими документами відповідність своєї пропозиції умовам тендерної документації. 3) ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» надав у своїй пропозиції копії витягів з трудових книжок та копії наказів на прийняття на роботу. Проте, серед наданих наказів на двох працівників Кук Мирославу Степанівну та Глєбову Людмилу Миколаївну, термін дії строкового трудового договору закінчився 31.12.2018 року. Аргументуємо наше рішення. Відповідно до пункту 3 Додатку 1, вимагалось підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Як і вимагалось Замовником, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано: копії витягів трудових книжок датованих 14.02.2020 року, копії наказів на прийняття на роботу, копії медичних книжок, витяг зі штатного розпису на 233 працівника станом на 2020 рік. Просимо звернути увагу, що відповідно до положень законодавства про працю, строковий трудовий договір може стати таким, що укладений на невизначений строк (безстроковим). Відповідно до ч.1 ст. 39-1 Кодексу законів про працю України, якщо після закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 статті 23) трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк. Зважаючи на те, що у складі пропозиції подано копію трудових книжок працівників Кук М.С. та Глєбової Л.М., де міститься запис про прийняття їх на роботу, але немає запису про звільнення у зв’язку із закінченням строкового трудового договору, у Замовника не було підстав відхиляти пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». Замовник не мав обґрунтований підстав вважати, що трудові відносини припинені, оскільки трудова книжка знаходиться в учасника, а це свідчить про триваючий характер правовідносин. Переможцем дотримано вимоги 3 Додатку 1 тендерної документації та підтверджено наявність працівників, наявність яких вимагалося у тендерній документації. Таким чином, вважаємо що тендерний комітет діяв в межах Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» відповідає вимогам тендерної документації.
У процедурі закупівлі за кодом ДК021: 90910000-9 Послуги з прибирання, ID UA-2020-02-03-000373-b ● b1d5cbe2c23749f3a325e03c0e5e5195 (Послуги з прибирання") брали участь два учасники. Пропозиція учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» була найменшою по ціні. За результатами перевірки документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» Замовником встановлено, що Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією, згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерну пропозицію Учасника визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації на Закупівлю. Щодо поставлених питань, надаємо наступну інформацію. 1) Згідно пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що на підтвердження наявності грошового покриття учасником надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Аргументуємо наше рішення. Відповідно до вимог, пункту 2 розділу 3 тендерної документації учасник подає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Переможцем було надано банківську гарантію №202817/19-111/6 від 18.02.2020 р. також, надано довідку ГУ ДПС у м. Києві про відсутність заборгованості, фінансову звітність, інвентаризаційний опис та довідку про наявність техніки та обладнання. Оскільки, нами вимагалась або довідка з банку про залишок коштів на рахунку, або інший документ для підтвердження наявності грошового покриття учасником, надані документи ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» на наш погляд – є достатніми для забезпечення тендерної пропозиції. Окрім того, додатково звертаємо увагу на п. 9 ч.3 розділу 1 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 за № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 за № 5, далі - Положення), де передбачено, що гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії. Відповідно до п.7 розділу 1 Положення, банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно із п.22 розділу 1 Положення, Банк-гарант зобов'язаний перевірити відповідність інформації, зазначеної в заяві про надання гарантії, інформації, зазначеній у документі, на підставі якого виникають базові відносини. Відповідно до п.п2) базові відносини - відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія. Таким чином, базові відносини виникли між ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» та КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня». На підставі п.22 розділу 1 Положення Банк перевірив відповідність інформації, зазначеної в заяві про надання гарантії, інформації, зазначеній у тендерній документації, і за результатами перевірки інформації прийняв рішення про видачу банківської гарантії. Отже, перевіривши умови тендерної документації, банк-гарант Акціонерне товариство «БАНК СІЧ» не мало права видавати документ Банківська гарантія №202817/19-111/6 без наявності грошового покриття. Зважаючи на те, що така гарантія банком видана та підписана у встановленому законом порядку, Замовник не мав підстав сумніватися у наявності коштів на рахунку Принципала. Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що у запиті Замовнику на надання пояснень допущено невірне цитування умови пункту 2 розділу 3 тендерної документації. Зокрема, згідно вимог тендерної документації, Замовником зазначено наступну вимогу: «На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку». Разом з тим, формулювання «на підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку» не тягне за собою обов’язку надання САМЕ Учасником таких документів. Також наголошуємо на тому, що Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції викладено у додатку 5 до тендерної документації та зазначено, що банківська гарантія має бути оформлена згідно вимог додатку 8 до тендерної документації. Надана Учасником у складі тендерної пропозиції банківська гарантія ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» повністю відповідає вимогам, викладеним у додатку 8 до тендерної документації. 2) У пункті 2 додатку 1 до тендерної документації зазначено вимогу щодо подання документа, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копія договору, що підтверджує право користування не нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням). Однак ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» вищезгадані довідки не подано. Аргументуємо наше рішення. Відповідно до пп..1. п.2 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник надає Довідку (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Вказана довідка за №7.14 від 14.02.2020 року міститься у складі пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». Згідно п.1.1. п.2 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази відбувається шляхом надання одного з наступних документів: 1.1.1. Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копія договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням). Відповідно до пункту 2 додатку 1 до тендерної документації - переможцем ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» надано: скан-копію Договору №71-02/19-ХШ суборенди нежитлового приміщення від 06.03.2019 року, укладений між ТОВ «БЕРЕГИ ДНІПРА» і ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»; скан-копію Договору суборенди нежитлового приміщення (складу) від 03.12.2018 року, укладений між ТОВ «Бізнес баланс» і ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»; скан-копію інвентаризаційного опису, що підтверджує право користування нежитловою будівлею. Вказані вище договори підтверджують право ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» здійснювати використання нежитлових приміщень, переданих згідно договорів суборенди. Отже, Учасником виконано умову тендерної документації щодо подання документа, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копія договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням). Довідку, що підтверджує право користування нежитловою будівлею Замовником не вимагалась, а довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі за №7.14 від 14.02.2020 року надано у складі пропозиції. Відтак, вважаємо, що Учасник ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» належним чином підтвердив поданими документами відповідність своєї пропозиції умовам тендерної документації. 3) ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» надав у своїй пропозиції копії витягів з трудових книжок та копії наказів на прийняття на роботу. Проте, серед наданих наказів на двох працівників Кук Мирославу Степанівну та Глєбову Людмилу Миколаївну, термін дії строкового трудового договору закінчився 31.12.2018 року. Аргументуємо наше рішення. Відповідно до пункту 3 Додатку 1, вимагалось підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Як і вимагалось Замовником, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано: копії витягів трудових книжок датованих 14.02.2020 року, копії наказів на прийняття на роботу, копії медичних книжок, витяг зі штатного розпису на 233 працівника станом на 2020 рік. Просимо звернути увагу, що відповідно до положень законодавства про працю, строковий трудовий договір може стати таким, що укладений на невизначений строк (безстроковим). Відповідно до ч.1 ст. 39-1 Кодексу законів про працю України, якщо після закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 статті 23) трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк. Зважаючи на те, що у складі пропозиції подано копію трудових книжок працівників Кук М.С. та Глєбової Л.М., де міститься запис про прийняття їх на роботу, але немає запису про звільнення у зв’язку із закінченням строкового трудового договору, у Замовника не було підстав відхиляти пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». Замовник не мав обґрунтований підстав вважати, що трудові відносини припинені, оскільки трудова книжка знаходиться в учасника, а це свідчить про триваючий характер правовідносин. Переможцем дотримано вимоги 3 Додатку 1 тендерної документації та підтверджено наявність працівників, наявність яких вимагалося у тендерній документації. Таким чином, вважаємо що тендерний комітет діяв в межах Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» відповідає вимогам тендерної документації.
КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» ознайомилося з Висновком про результати моніторингу закупівлі ID UA-2020-02-03-000373-b , оприлюдненим 26.06.2020 року. Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язано КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, складеного за результатами моніторингу. На виконання вищевказаного зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, повідомляємо про розірвання договору №110 про закупівлю послуг з прибирання приміщень, який укладений 13.03.2020 року. На підтвердження факту розірвання договору №110 про закупівлю послуг з прибирання приміщень від 13.03.2020 року публікуємо додаткову угоду до вказаного договору від 03.07.2020 року.