0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
467 500.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 24 черв. 16:50
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Звернення за роз’ясненням Висновку про результати моніторингу закупівлі по процедурі закупівлі UA-2020-02-14-000681-c ● 4098cbaedfe44906942c2ea13e2f189c У відповідності до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-14-000681-c ● 4098cbaedfe44906942c2ea13e2f189c оприлюднено 25 червня 2020 року. У пункті 1 розділу ІІ. Констатуюча частина Висновку зазначено, що «Згідно тендерної документації (розділу 3 пункту 2) забезпечення тендерної пропозиції подається в електронному вигляді у складі тендерної пропозиції Учасника. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель у складі своєї тендерної пропозиції) такий договір. Слід зазначити, що договір, який вимагався Замовником поданий учасником ФОП Голобутовська Г.М. (договір про грошове покриття № 421330-ГР-0298-ГП від 19.02.2020р.), однак не містить підпису і печатки заявника ФОП Голобутовської Г.М.». Дійсно, ФОП Голобутовська Г.М. надала Банківську гарантію №421330-ГР-0928 від 19 лютого 2020 року у електронному вигляді. Звертаємо Вашу увагу на те, що текст (зміст) вказаної банківської гарантії не містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо). Відповідно не вимагається подання учасником договору про отримання гарантії. Завантаження учасником ФОП Голобутовська Г.М. проекту договору про грошове покриття № 421330-ГР-0298-ГП від 19.02.2020р., який в даній ситуації не вимагався, не впливає на відповідність тендерної пропозиції умовам Тендерної документації. За результатом відкритих торгів із учасником ФОП Голобутовська Г.М. був укладений Договір про закупівлю від 26 березня 2020 року №142 (надалі-Договір). Звертаємо Вашу увагу на наступне: Зміст укладеного договору відповідає Додатку 3 Тендерної документації та змісту тендерної пропозиції учасника. Проектом Договору (додаток 2 Тендерної документації) був передбачений лише додаток 1 «Специфікація». В розділі 12 укладеного Договору зазначена вся інформація про банківську гарантію. Укладений договір повністю відповідає вимогам Тендерної документації, змісту тендерної пропозиції учасника, і вся інформація, що стосується процедури публічних закупівель була оприлюднена Замовником у встановлений строк. Неоприлюднення тексту Банківської гарантії, як додатку до Договору, не порушило жодного принципу проведення публічних закупівель, в тому числі і принцип відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель. Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції, яка діяла станом на 26 березня 2020 року - замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Вимога про оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього міститься в п.10 ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону № 114-IX від 19 вересня 2019 року, який набрав чинності 20 жовтня 2019 року та введений в дію 19 квітня 2020 року. Виходячи зі змісту статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі» в попередній редакції, та статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19 вересня 2019 року, в даному випадку відсутня підстава визнати укладений договір про закупівлю нікчемним. Укладений Договір відповідає вимогам норм Цивільного та Господарського кодексів України. Висновок про результати моніторингу містить зобов’язання Замовнику вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому. Виходячи з наведеного вище, та враховуючи те, що підстава для визнання договору нікчемним - відсутня, договір укладено відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів, учасник не погоджується на розірвання договору, просимо надати роз’яснення, з посиланням на конкретну норму законодавства, як виконати ваш Висновок.
Інформація щодо неможливості виконати Висновок про результати моніторингу закупівлі по процедурі закупівлі UA-2020-02-14-000681-c ● 4098cbaedfe44906942c2ea13e2f189c Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-14-000681-c ● 4098cbaedfe44906942c2ea13e2f189c оприлюднено 25 червня 2020 року (надалі – Висновок). Санаторій «Трускавець» СБУ за результатом опрацювання Висновку надає наступну інформацію: 1. У пункті 1 розділу ІІ. Констатуюча частина Висновку зазначено, що «Згідно тендерної документації (розділу 3 пункту 2) забезпечення тендерної пропозиції подається в електронному вигляді у складі тендерної пропозиції Учасника. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель у складі своєї тендерної пропозиції) такий договір. Слід зазначити, що договір, який вимагався Замовником поданий учасником ФОП Голобутовська Г.М. (договір про грошове покриття № 421330-ГР-0298-ГП від 19.02.2020р.), однак не містить підпису і печатки заявника ФОП Голобутовської Г.М.». Дійсно, ФОП Голобутовська Г.М. надала Банківську гарантію №421330-ГР-0928 від 19 лютого 2020 року у електронному вигляді. Звертаємо Вашу увагу на те, що текст (зміст) вказаної банківської гарантії не містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо). Відповідно не вимагається подання учасником договору про отримання гарантії. Завантаження учасником ФОП Голобутовська Г.М. проекту договору про грошове покриття № 421330-ГР-0298-ГП від 19.02.2020р., який в даній ситуації не вимагався, а відповідно і не розглядався Замовником, не впливає на відповідність тендерної пропозиції умовам Тендерної документації. 2. У Висновку зазначено про наявність порушення частини 1 статті 10 Закону в частині неоприлюднення Замовником додатку до договору закупівлі та Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому. За результатом відкритих торгів (закупівля UA-2020-02-14-000681-c ● 4098cbaedfe44906942c2ea13e2f189c) із учасником ФОП Голобутовська Г.М. був укладений Договір про закупівлю від 26 березня 2020 року №142 (надалі-Договір). Відповідно до ст.651 ЦК України існує три способи розірвання договору, а саме: - за взаємною згодою сторін; - згідно з рішенням суду; - одностороння відмова від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлене договором або законом. Крім того, ст. 652 ЦК України передбачає розірвання договору у зв'язку з істотними змінами обставин. Якщо сторонам не вдалося досягти взаємної згоди щодо розірвання договору, тоді одна зі сторін договору може звернутися до суду. У ч. 2 ст. 651 ЦК зазначено підстави для звернення до суду при розірванні договору: мало місце істотне порушення договору другою стороною; інші випадки, установлені договором або законом. Постачальник ФОП Голобутовська Г.М. письмово заперечила проти розірвання договору (лист вх. №160 від 01.07.2020). Укладеним Договором передбачено право Покупця відмовитися в односторонньому порядку від договору лише при порушенні Постачальником умов укладеного договору. Порушення умов Договору зі сторони Постачальника відсутні. Виходячи зі змісту статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону, яка була чинна на момент укладення Договору, та статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 19 вересня 2019 року, в даному випадку відсутня підстава визнати укладений Договір про закупівлю нікчемним. Таким чином, в даній ситуації неможливо здійснити заходи щодо розірвання Договору. 3. Поряд з тим, звертаємо Вашу увагу на наступне: Зміст укладеного Договору відповідає Додатку 3 Тендерної документації та змісту тендерної пропозиції учасника. Проектом Договору (додаток 2 Тендерної документації) був передбачений лише додаток 1 «Специфікація». В розділі 12 укладеного Договору зазначена вся інформація про банківську гарантію. Укладений договір повністю відповідає вимогам Тендерної документації, змісту тендерної пропозиції учасника, і вся інформація, що стосується процедури публічних закупівель була оприлюднена Замовником у встановлений строк. Неоприлюднення тексту Банківської гарантії, як додатку до Договору, не порушило жодного принципу проведення публічних закупівель, в тому числі і принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Укладений Договір відповідає вимогам норм Цивільного та Господарського кодексів України. Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції, яка діяла станом на 26 березня 2020 року - замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Вимога про оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього міститься в п.10 ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону № 114-IX від 19 вересня 2019 року, який набрав чинності 20 жовтня 2019 року та введений в дію 19 квітня 2020 року. Таким чином, на час оприлюднення укладеного Договору в законодавстві була відсутня вимога щодо оприлюднення договору з усіма додатками. Підтвердження саме такого розуміння змісту закону знаходить своє відображення і у судовій практиці. Зокрема, рішенням Богородчанського районного суду Івано-Франківської області справа № 338/453/20, судове провадження № 3/338/239/20, провадження в справі про адміністративне правопорушення відносно особи за ч.1 ст.164-14 КУпАП закрито в зв`язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 164-14 КУпАП. Також, в рішенні зазначено, що Європейський суд з прав людини в своїх рішеннях, зокрема по справам «Кобець проти України» від 14 лютого 2008 року, «Берктай проти Туреччини» від 08 лютого 2001 року, «Лавенте проти Латвії» від 07 листопада 2002 року неодноразово вказує, що оцінюючи докази суд застосовує принцип доведення «за відсутності розумних підстав для сумніву», що може бути результатом цілої низки ознак або достатньо вагомих, чітких і узгоджених між собою неспростованих презумпцій. Тобто, усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь. Аналогічна норма міститься й в статті 62 Конституції України. 4. Санаторій «Трускавець» Служби безпеки України у своїй діяльності постійно керується вимогами чинного законодавства, щоб прийняті ним рішення були законними, обґрунтованими, та такими, що не порушують принципи здійснення публічних закупівель. Прийняті рішення направлені на те, щоб на належному рівні здійснювати харчування військовослужбовців СБУ, ветеранів СБУ та учасників АТО-ООС, на час їх санаторно-курортного лікування.