0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
241 846.80 UAH
Знайдено порушення
Дата: 8 лист. 15:41
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запитання, з яких підстав за наявності в національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), Розділу «Будівельні роботи та поточний ремонт» обрано код предмета закупівлі 99999999-9 – «Не відображено в інших розділах» Єдиного закупівельного словника повідомляємо наступне. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що до робіт відноситься проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідних роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. При визначенні предмету закупівлі робіт відділ капітального будівництва курується Порядком визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454. У разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду, то Замовник має можливість обрати показник «99999999-9 – Не відображене в інших розділах». По даному предмету закупівлі «Капітальний ремонт дитячого майданчика біля ж/б № 99 по бул. Олександрійський в м. Біла Церква Київської області» в єдиному закупівельному словнику не зазначено код предмету закупівлі, який відповідає предмету закупівлі згідно класифікатора ДК 021:2015. ID номер присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівель по даному предмету закупівлі UA-P-2018-01-15-001602-c. В подальшому зауваження будуть враховані та застосовуватимуться коди предметів закупівлі максимально наближені до класифікатора ДК 021:2015.
На запитання, з яких підстав за наявності в національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), Розділу «Будівельні роботи та поточний ремонт» обрано код предмета закупівлі 99999999-9 – «Не відображено в інших розділах» Єдиного закупівельного словника повідомляємо наступне. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що до робіт відноситься проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідних роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. При визначенні предмету закупівлі робіт відділ капітального будівництва курується Порядком визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454. У разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду, то Замовник має можливість обрати показник «99999999-9 – Не відображене в інших розділах». По даному предмету закупівлі «Капітальний ремонт дитячого майданчика біля ж/б № 99 по бул. Олександрійський в м. Біла Церква Київської області» в єдиному закупівельному словнику не зазначено код предмету закупівлі, який відповідає предмету закупівлі згідно класифікатора ДК 021:2015. ID номер присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівель по даному предмету закупівлі UA-P-2018-01-15-001602-c. В подальшому зауваження будуть враховані та застосовуватимуться коди предметів закупівлі максимально наближені до класифікатора ДК 021:2015.
З метою усунення порушень, виявлених Держаудитслужбою щодо недотримання вимог розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, просимо Вас надати роз’яснення щодо правильності дій відділу капітального будівництва по усуненню зауважень. 1.Відділом капітального будівництва будуть внесені зміни до річного плану у коді предмету закупівлі з 99999999-9-«Не відображено в інших розділах» на код предмету закупівлі 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт дитячого майданчика біля ж/б № 99 по бул. Олександрійський в м. Біла Церква Київської області). 2. Внести зміни до звіту про укладений договір в електронній системі є технічно не можливим, що виявлено після консультації з співробітниками «гарячої лінії» майданчику «E-Tender». Але до даного договору буде укладено додаткову угоду щодо змін у коді закупівлі. Чи достатньо буде виконання вищевказаних дій для усунення порушень?
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень. Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
З метою усунення порушень, виявлених Держаудитслужбою щодо недотримання вимог розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, відділом капітального будівництва виконано наступне. 1. Внесені зміни до річного плану у коді предмету закупівлі з 99999999-9- «Не відображено в інших розділах» на код предмету закупівлі 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт дитячого майданчика біля ж/б № 99 по бул. Олександрійський в м. Біла Церква Київської області) ID № UA-P-2018-01-15-001602-c. 2. Внести зміни до звіту про укладений договір в електронній системі є технічно не можливим, що виявлено після консультації з співробітниками «гарячої лінії» майданчику «E-Tender».