0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 208 000.00 UAH
Замовник
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 27 лип. 17:12
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Аргументовані заперечення до висновку, інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ наказом від 27.07.2020 № 215 розпочала моніторинг закупівлі 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг), UA-2020-05-19-001791-b Орган державного фінансового контролю через електронну систему закупівель оприлюднив висновок про результати моніторингу закупівлі 07 серпня 2020, а саме: «Висновок про результати моніторингу закупівлі Дата публікації: 07 серпня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020 І. Вступна частина Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 41022900, Україна, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А Інформація про предмет закупівлі: Спеціальний робочий одяг, 8208000UAH, 18130000-9, ДК021, 9500, шт Інформація про оприлюднення: f6d8a735464c454d9e6e11a26e1ac6e1, 2020-05-19 Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків Дата початку моніторингу: 27 липня 2020 ІІ. Констатуюча частина Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, обґрунтування учасником аномально низької ціни. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету від 10.06.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕРСАХЕМ» (далі – ТОВ «ВЕРСАХЕМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту»), товариства з обмеженою відповідальністю «Український центр стратегічних рішень» (далі – ТОВ «Український центр стратегічних рішень»), приватне акціонерне товариство «Швейна фабрика «НІНА» (далі – ПрАТ «Швейна фабрика «НІНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ» (далі – ТОВ «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД»), протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення від 02.07.2020, обґрунтування аномально низької ціни, протокол визначення учасника переможцем процедури закупівлі від 21.07.2020 № 59-10/07/20, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднені вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4, на які Замовник протягом трьох робочих днів не надав роз’яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-14-1 – не підтверджено. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВЕРСАХЕМ», ТОВ “Український центр стратегічних рішень», ПрАТ «Швейна фабрика «НІНА», ТОВ «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ», ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД», ТОВ «УМТК ТРЕЙД», обґрунтування учасником аномально низької ціни,– порушень не встановлено. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів передбачених пунктом 2 частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Порушення виявлено Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону)». Аргументовані заперечення до висновку та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…через електронну систему закупівель оприлюднені вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4, на які Замовник протягом трьох робочих днів не надав роз’яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону». Надаємо аргументовані заперечення до висновку викладених у висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру…». По закупівлі, оголошення UA-2020-05-19-001791-b, Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22 червня 2020 18:00. Вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4 не відносяться до тендерної документації та подані після розгляду тендерних пропозицій. Зважаючи на викладене зазначені у висновку вимоги не відповідають та не підпадають під ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим порушення в цій частині відсутні. Також надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень: Додатково слід зазначити наступне: Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено 02.07.2020. Абз. 10 п. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.» у відповідності до даної норми система призначила аукціон 08 липня 2020 14:03. Вимоги № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4 оприлюднені 07.07.2020 16:29 Замовник в свою чергу 08.07.2020 протоколом № 55/1-1/07/20 опрацював вимогу та надав відповідь, а саме: «Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. Порядок оскарження процедур закупівлі передбачений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги не відповідає ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», не відповідає ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що по тендерним пропозиціям ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД", ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" підстави відхилення відсутні в наслідок чого вони правомірно допущені до аукціону.». 08.07.2020 відповідь відповідно протоколу № 55/1-1/07/20 надавав 08.07.2020 о 13:48 та отримав повідомлення про помилку системи та неможливість оприлюднити таку відповідь та протокол, посилання: file:///Z:/%D0%A2%D0%95%D0%9D%D0%94%D0%95%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%99/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%20%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B6%20%D1%80%D1%96%D1%88/2020/08.07/smarttender.biz.html та «print screen» помилки системи в доказ неможливості оприлюднити файл з протоколом № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 додається. Незважаючи на те що вказані вище вимоги про усунення порушень (від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4) фактично за змістом не відповідають ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим не підлягають обов’язковому опрацюванню, замовник все одно зробив все можливе для надання відповіді учаснику. Зокрема замовник крім вищевикладених дій направив 08.07.2020 вимогу № ПК-7/1565 від 08.07.2020 на майданчик SmartTender ТОВ "СМАРТТЕНДЕР" та ДП "ПРОЗОРРО", наступного змісту: «Вимога На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та з метою оприлюднення відповіді замовника не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель у відповідності до ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі» вимагаємо оприлюднити протокол № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 за вимогами UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3, оголошення UA-2020-05-19-001791-b, зазначений протокол додається. Додатково вимагаємо надати пояснення стосовно відсутності технічної можливості у замовника (філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» виконати) оприлюднити відповіді замовника на вимоги UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3 від 07.07.2020 станом на 08.07.2020 у відповідності до ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі» адже термін п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Додаємо «print screen» помилки системи в доказ неможливості оприлюднити файл з протоколом № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020.». 14.07.2020 замовник отримав відповідь від SmartTender ТОВ "СМАРТТЕНДЕР" лист № 548/1 від 14.07.2020 (копія додається) про те що вимоги подані 07.07.2020 на стадії 1.2 пре-кваліфікація, а 08.07.2020 00:00 було закінчено період оскарження та процедура автоматично перейшла на стадію 2. Аукціон. Відповідно до технічного завдання ДП "ПРОЗОРРО" при наявності вимоги, поданої на стадії 1.2 пре-кваліфікація, замовник має технічну можливість оприлюднити відповідь лише на стадії 1.2 пре-кваліфікація. Таким чином технічна можливість оприлюднити відповідь при переході на наступну стадію у замовника зникає. Зважаючи на викладене електронна система налаштована таким чином, що у замовника відсутні 5 днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель, як то передбачено . 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі». Але не зважаючи на всі обставини описані замовником, замовник надав у належний строк через електронну систему закупівель відповідь на вимоги UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3 від 07.07.2020 шляхом оприлюднення відповіді на відгук UCSS Marketing07.07.2020 16:35, який є ідентичний зазначеним вимогам https://dozorro.org/tender/UA-2020-05-19-001791-b. Враховуючи що перехід на https://dozorro.org/tender/UA-2020-05-19-001791-b відбувається безпосередньо з https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-19-001791-b тобто оголошення про відкриті торги такий перехід є частиною електронної системи закупівель. Підсумовуючи у замовника відсутні порушення ч. 1. ст. 24 ЗУ «про публічні закупівлі» та відсутні порушення ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі», крім того надана вичерпна інформація «про причини неможливості усунення виявлених порушень». Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. Додатки: 1) протокол № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 2) «print screen» помилки системи 3) вимогу № ПК-7/1565 від 08.07.2020 4) лист № 548/1 від 14.07.2020