0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 456 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 25 серп. 13:36
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
На запит щодо надання пояснень, який надійшов 25.08.2020 о 16:15 год. від Східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2020-08-18-000028) до закупівлі Послуги з організації відпочинку та дозвілля мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (UA-2020-07-07-004378-b) замовник Комунальне підприємство «Оздоровлення та відпочинок» Дніпровської міської ради надає наступні пояснення: Щодо питання першого стосовно надання пояснень причин визначення предмета закупівлі за ДК 021:2015 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» замість ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку: Визначення предмету закупівлі регламентувався Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Згідно з частиною третьою вказаного Порядку Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Системи класифікації ДК 021:2015 структуровано таким чином, що товари, роботи і послуги згруповано за відповідними категоріями. Код класифікатора складається з розділів, груп, класів, категорій та деталізації. Предмет закупівлі для послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовником визначено предмет закупівлі за четвертою цифрою класифікатора ДК 021:2015, а саме: код ДК 021:2015: 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів». Оскільки предмет закупівлі послуг замовником визначається за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника, варто деталізувати його з урахуванням номенклатурних позицій послуг за п’ятою, шостою, сьомою або восьмою цифрою Єдиного закупівельного словника, обираючи що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Що і було враховано у даному випадку замовником. Так, код ДК 021:2015 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» в свою чергу поділяється на: 79951000-5 Послуги з організації семінарів, 79952000-2 Послуги з організації заходів; 79953000-9 Послуги з організації фестивалів; 79954000-6 Послуги з організації вечірок; 79955000-3 Послуги з організації модних показів; 79956000-0 Послуги з організації ярмарок і виставок. У свою чергу дерево коду - 79952000-2 Послуги з організації заходів містить код 79952100-3 Послуги з організації культурних заходів. З урахуванням складових надання послуг, це проведення заходів дозвілля, саме ДК 021:2015 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» є доречним до застосування. Натомість код ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку звужує обсяг потрібних замовнику послуг, що в свою чергу призведе до звуження кола учасників у закупівлі. З урахуванням викладеного, предмет закупівлі визначено у відповідності до коду державного класифікатора ДК 021:201579950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» та з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо другого питання стосовно порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону в частині строку дії тендерних пропозицій слід зазначити наступне: Частини 2 статті 22 Закону встановлено перелік відомостей, які повинна містити тендерна документація, зокрема пунктом 11 цієї частини передбачено, що тендерна документація має містити відомості про строк дії тендерної пропозиції: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними визначено частиною 4 розділу Ш Тендерної документації замовника, де зазначено: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції. Тож, з урахуванням вимог пункту 11 частини 2 ст. 22 Закону замовником дотримано вимог даної норми. Вважаємо, що замовник діяв відповідно до вимог Закону. Тим більше, що в ЕСЗ є достатньо прикладів, аналогічного визначення строку дії тендерних пропозицій.
На запит щодо надання пояснень, який надійшов 25.08.2020 о 16:15 год. від Східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2020-08-18-000028) до закупівлі Послуги з організації відпочинку та дозвілля мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (UA-2020-07-07-004378-b) замовник Комунальне підприємство «Оздоровлення та відпочинок» Дніпровської міської ради надає наступні пояснення: Щодо питання першого стосовно надання пояснень причин визначення предмета закупівлі за ДК 021:2015 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» замість ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку: Визначення предмету закупівлі регламентувався Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Згідно з частиною третьою вказаного Порядку Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Системи класифікації ДК 021:2015 структуровано таким чином, що товари, роботи і послуги згруповано за відповідними категоріями. Код класифікатора складається з розділів, груп, класів, категорій та деталізації. Предмет закупівлі для послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовником визначено предмет закупівлі за четвертою цифрою класифікатора ДК 021:2015, а саме: код ДК 021:2015: 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів». Оскільки предмет закупівлі послуг замовником визначається за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника, варто деталізувати його з урахуванням номенклатурних позицій послуг за п’ятою, шостою, сьомою або восьмою цифрою Єдиного закупівельного словника, обираючи що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Що і було враховано у даному випадку замовником. Так, код ДК 021:2015 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» в свою чергу поділяється на: 79951000-5 Послуги з організації семінарів, 79952000-2 Послуги з організації заходів; 79953000-9 Послуги з організації фестивалів; 79954000-6 Послуги з організації вечірок; 79955000-3 Послуги з організації модних показів; 79956000-0 Послуги з організації ярмарок і виставок. У свою чергу дерево коду - 79952000-2 Послуги з організації заходів містить код 79952100-3 Послуги з організації культурних заходів. З урахуванням складових надання послуг, це проведення заходів дозвілля, саме ДК 021:2015 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» є доречним до застосування. Натомість код ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку звужує обсяг потрібних замовнику послуг, що в свою чергу призведе до звуження кола учасників у закупівлі. З урахуванням викладеного, предмет закупівлі визначено у відповідності до коду державного класифікатора ДК 021:201579950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» та з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо другого питання стосовно порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону в частині строку дії тендерних пропозицій слід зазначити наступне: Частини 2 статті 22 Закону встановлено перелік відомостей, які повинна містити тендерна документація, зокрема пунктом 11 цієї частини передбачено, що тендерна документація має містити відомості про строк дії тендерної пропозиції: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними визначено частиною 4 розділу Ш Тендерної документації замовника, де зазначено: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції. Тож, з урахуванням вимог пункту 11 частини 2 ст. 22 Закону замовником дотримано вимог даної норми. Вважаємо, що замовник діяв відповідно до вимог Закону. Тим більше, що в ЕСЗ є достатньо прикладів, аналогічного визначення строку дії тендерних пропозицій.
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОм «ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 16.09.2020 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі Послуги з організації відпочинку та дозвілля мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (Класифікація за ДК 021:2015: 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-004378-b)
Непогоджуючись з висновками контролюючого органу, направляємо аргументовані заперечення.