0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 2 вер. 15:52
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
ПРИХОВАНО
Доброго дня. Тендерний комітет Сагунівської сільської ради (надалі Замовник) в рамках моніторингу закупівлі UA-2020-08-11-001505-b, що був розпочатий 02.09.2020 о 15:25 повідомляє наступне: Відповідно до статті 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» (далі Закон) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, становить не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник встановив строк дії в 115 календарних днів в розрахунку можливої відмови потенційного переможця від виконання умов договору та можливості підписання договору з наступними учасниками строк дії тендерних пропозицій яких не минув. Даний термін не суперечить вимогам Закону, адже він є більший аніж встановленим Законом термін «не менше 90 днів». Відповідно до розділу III. Тендерної документації закупівлі UA-2020-08-11-001505-b « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1 Подаючи в складі тендерної пропозиції цінову пропозицію потенційний Учасник має подати заповнену Тендерну пропозицію з вказанням строку дії його тендерної пропозиції, з метою документального підтвердження строку дії його пропозиції. Відповідно до статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Передбачений в складі тендерної документації Додаток 1 ( Пропозиція) не суперечить вимогам Закону. Стосовно інформації яка посилається на статтю 30 Закону, повідомляємо, що тендерний комітет формуючи тендерну документацію використовував інформацію з відкритих джерел та у відповідності до Закону України «Про публічні Закупівлі». Тендерний комітет при формуванні тендерної пропозиції дотримувався принципів здійснення публічних закупівель, відповідно до статті 5 Закону а, саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Посилаючись на відповідні статті Закону Тендерний комітет дотримувався принципу логічної структури та максимальної відповідності Закону. Тендерний комітет Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Проведення процедури закупівлі відбулося згідно чинного законодавства. Тендерний комітет Сагунівської сільської ради чітко дотримувався ЗУ «Про публічні закупівлі». Разом з тим тендерний комітет надалі врахує зауваження моніторингу та буде проводити наступні закупівлі з чітким дотриманням чинного законодавства України. Сільський голова Голова тендерного комітету І.І.Бодяненко
Доброго дня. Тендерний комітет Сагунівської сільської ради (надалі Замовник) в рамках моніторингу закупівлі UA-2020-08-11-001505-b, що був розпочатий 02.09.2020 о 15:25 повідомляє наступне: Відповідно до статті 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» (далі Закон) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, становить не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник встановив строк дії в 115 календарних днів в розрахунку можливої відмови потенційного переможця від виконання умов договору та можливості підписання договору з наступними учасниками строк дії тендерних пропозицій яких не минув. Даний термін не суперечить вимогам Закону, адже він є більший аніж встановленим Законом термін «не менше 90 днів». Відповідно до розділу III. Тендерної документації закупівлі UA-2020-08-11-001505-b « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1 Подаючи в складі тендерної пропозиції цінову пропозицію потенційний Учасник має подати заповнену Тендерну пропозицію з вказанням строку дії його тендерної пропозиції, з метою документального підтвердження строку дії його пропозиції. Відповідно до статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Передбачений в складі тендерної документації Додаток 1 ( Пропозиція) не суперечить вимогам Закону. Стосовно інформації яка посилається на статтю 30 Закону, повідомляємо, що тендерний комітет формуючи тендерну документацію використовував інформацію з відкритих джерел та у відповідності до Закону України «Про публічні Закупівлі». Тендерний комітет при формуванні тендерної пропозиції дотримувався принципів здійснення публічних закупівель, відповідно до статті 5 Закону а, саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Посилаючись на відповідні статті Закону Тендерний комітет дотримувався принципу логічної структури та максимальної відповідності Закону. Тендерний комітет Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Проведення процедури закупівлі відбулося згідно чинного законодавства. Тендерний комітет Сагунівської сільської ради чітко дотримувався ЗУ «Про публічні закупівлі». Разом з тим тендерний комітет надалі врахує зауваження моніторингу та буде проводити наступні закупівлі з чітким дотриманням чинного законодавства України. Сільський голова Голова тендерного комітету І.І.Бодяненко
Доброго дня. Тендерний комітет Сагунівської сільської ради (надалі Замовник) в рамках висновку щодо моніторингу закупівлі UA-2020-08-11-001505-b, що був розпочатий 02.09.2020 о 15:25 повідомляє наступне: тендерний комітет формуючи тендерну документацію використовував інформацію з відкритих джерел та у відповідності до Закону України «Про публічні Закупівлі». Тендерний комітет при формуванні тендерної пропозиції дотримувався принципів здійснення публічних закупівель, відповідно до статті 5 Закону а, саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Посилаючись на відповідні статті Закону Тендерний комітет дотримувався принципу логічної структури та максимальної відповідності Закону. Тендерний комітет Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Проведення процедури закупівлі відбулося згідно чинного законодавства. Тендерний комітет Сагунівської сільської ради чітко дотримувався ЗУ «Про публічні закупівлі». Так як виявлені порушення були виявлені в тендерній документації, а процедура закупівлі була завершена, внести зміни в документи неможливо. Разом з тим Замовником та переможцем Закупівлі UA-2020-08-11-001505-b був укладений договір № 1 від 15.09.2020 та оприлюднений в електронній системі в терміни встановленні чинним законодавством. Наразі відбувається поставка відповідно до договору та в установлені ним строки. Так як договором не визначені умови його розірвання в односторонньому порядку у зв’язку з виявленням порушень, юридично розірвати договір в односторонньому порядку немає змоги. Тендерний комітет Сагунівської сільської ради на майбутнє врахує результати моніторингу та буде неухильно дотримуватися вимог чинного законодавства.